Загальновідомо, що єдине, чого Apple не вистачає для повного щастя – це світового панування. Компанія всіляко прагне до подібного, не афішуючи своїх майбутніх суперпроектів. З найпомітніших зараз Apple Car і свій стрімінг-сервіс.

Будь-хто може сказати, що друге твердження не найочевидніше. Серйозно – незважаючи на постійні розмови, приховати зйомки будь-якого великого проекту, та ще й із зірками А-класу, досить складно. Саме тому потрібно чекати анонса.

Це як з Apple Watch – корпорація анонсувала смартгодинники, а потім пів року «розігрівала» публіку. Так і тут. При величезній кількості пропозицій на ринку, Apple відразу потрібно запропонувати публіці досить контенту для заманювання. Тому що навіть фанати компанії Купертіно тричі подумають, а чи потрібна підписка на черговий відеосервіс при існуючих Netflix, Amazon і т.д.

У цьому плані Apple зараз абсолютно не щастить. Якщо кілька років тому запуск серіалу з однією-двома зірками кіно і відомим режисером (який насправді продюсер) практично відразу давав результат у вигляді скажених переглядів хоча б першої серії, то приклад «Вініла» на HBO показує, що ці часи поступово йдуть. Правда, присутність зірок А-класу все ще дає Apple переваги. Наприклад, участь умовного Ді Капріо в серіалі дійсно допоможе продати компанії підписку на стрімінг-сервіс. Але число купивших буде не велике. Заради одного шоу мало хто готовий буде викласти, наприклад, $ 9,99.

Тому компанії потрібно буде неабияк витратитися на контент – в Купертіно вже намагалися роздобути команду Top Gear після відходу тих з BBC, але Кларксон не хотів чекати 2-3 роки, перш ніж оголошувати про зйомки шоу.

До чого ж тут WWDC? На конференції Apple зазвичай являє мажорні оновлення системи або значущі сервіси (як було з Apple Music і Apple News). Тим більше, що трьох літніх місяців буде достатньо, щоб розкрутити рекламу і анонсувати всі програм для умовного Apple Showtime. Якщо ж компанія анонсує початок зйомок свого шоу, то вийде воно не раніше листопада, що не особливо то й важливо, якщо корпорація зможе представити якісний контент.

Правда, особливо сподіватися на те, що Apple почне переводити серіали на всі мови світу не варто. У Купертино вистачить «потужностей», щоб запустити сервіс в усіх країнах, але локалізацією контенту вона навряд чи займеться. Буде та ж історія, що і з iTunes.

Сумнівно, що Apple відмовиться від власного стриммингу-сервісу – фактично, це один з важливих пазлів в картині «Тобі потрібно купити iPhone». Корпорація продовжує залучати людей до власного смартфону за рахунок простоти і якості управління контентом. Якщо у тебе є iPhone – ти можеш.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Тім Кук не потрапив до рейтингу 200 найбільш високооплачуваних генеральних директорів в США

Apple – найдорожча публічна компанія в світі, але коли мова заходить про зарплату генерального директора, Тім Кук не входить навіть в топ-200 найбільш високооплачуваних керівників в світі. Згідно з даними The New York Times, середня компенсація серед генеральних директорів в 2015 році скоротилася на 15%, склавши $ 19,3 млн. Йдеться про американські компанії з щорічним доходом […]

Nokia Heart з Android Nougat засвітився в бенчмарку

У базі даних бенчмарка GFXBench виявилися результати тестування смартфону, що готується до випуску під умовною назвою Nokia Heart, який поки не був представлений офіційно. Згідно з даними бенчмарка, смартфон працює під управлінням операційної системи Android 7.0 Nougat. Він оснащується 5,2-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю HD (720 x 1280 пікселів), 13-мегапіксельною основною і 8-мегапіксельною фронтальною камерами. […]

iOS 8, ты не идеальна!

  Как бы мы не любили Apple-устройства, как бы не восхищались продуманностью и эргономичностью iPhone, iPad и Mac, стоит признать, что у каждой технологии есть свои недостатки. Этот тезис подтверждает многообразие мирового рынке электронных устройств, темпы его развития и уровень его конкуренции. В iOS 8 тоже присутствуют недостатки, и очень хотелось бы, чтобы в новой […]