З моменту випуску на ринок Apple Watch компанія Apple продала їх в два рази більше, ніж смартфонів iPhone в 2007 році. Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на звіт аналітичної компанії IDC.

Apple не розкриває дані про те, скільки саме «розумних» годинників було продано, однак, за даними експертів ринку, з квітня 2015 року по квітень 2016-го корпорація продала 12 млн таких пристроїв. iPhone в перший рік продажів було реалізовано близько 6 млн штук.

Офіційної статистики з продажу «розумних» годин Apple поки не публікувала, але, за даними аналітиків IDC, гаджет в минулому році займав велику частку ринку «розумних» годинників – близько 61% від усього обсягу продажів.

У лютому цього року Тім Кук заявив, що перший комп'ютер компанії виявився популярнішим першого iPhone в 2007 році. За словами Тіма Кука, Apple Watch не тільки увійшли в число самих «гарячих» подарунків минулих свят, а й стали популярнішими iPhone в його перший святковий квартал в 2007 році. За деякими даними, попит на Apple Watch на 20% вище, ніж попит на перше покоління «яблучного» смартфона після його виходу.

Раніше аналітики з'ясували, що відразу після релізу Apple Watch попит на гаджет був удвічі нижче попиту на iPhone в 2007 році, але потім він значно виріс.

«Інтерес покупців до смарт-годинників був удвічі нижче, ніж до оригінального iPhone після його появи. Однак на відміну від інтересу до iPhone попит на Apple Watch майже не скоротився з часом », – йдеться в звіті Morgan Stanley. Як і перший iPhone, Apple Watch спочатку поширювалися обмеженими партіями, але «розумні» годинники зіткнулися з набагато більшими труднощами при організації ланцюжка поставок.

Продажі Apple Watch стартували в дев'яти країнах – США, Канаді, Великобританії, Австралії, Франції, Німеччини, Гонконгу, Китаї, Японії – 24 квітень 2015 року. До 18 червня 2015 року ці фірми не були доступні в роздрібних магазинах, а поширювалися тільки за попереднім замовленням, оформленим через інтернет-магазин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

BlackBerry Privacy Shade затемнить екран смартфона щоб уникнути сторонніх поглядів

BlackBerry не тільки продовжує жити в мобільному сегменті зусиллями китайської TCL, що анонсувала в ході виставки MWC 2017 смартфон KEYone, а й випускати корисний софт для прихильників тотальної конфіденційності. Забезпечити захист персональної інформації від небажаних поглядів візьметься мобільний додаток Privacy Shade, переваги якого зможуть оцінити власники смартфонів BlackBerry під управлінням ОС Android. Алгоритм BlackBerry Privacy […]

Apple планує завалити Індію б / у «айфонами»

Як саме Apple збирається ефективно підгортати мільярдну Індію, можна тільки здогадуватися, проте натяки на обрану Купертіно стратегію озвучив міністр зв’язку Раві Шанкар Прасад (Ravi Shankar Prasad): – В міністерство навколишнього середовища надійшла заявка від Apple на дозвіл імпорту і продажу в країні сертифікованих «айфонів» б/у. Щоб усвідомити суть обраного Apple новаторського підходу, згадаємо, що в […]

«Розумні» м’які іграшки злили дані 800 тисяч користувачів

Персональні дані понад півмільйона користувачів Інтернету виявилися скомпрометовані нешкідливими плюшевими звірятами, випуском яких займається американська компанія Spiral Toys. На відміну від звичайних дитячих іграшок, продукція Spiral Toys могла похвалитися вбудованими електронними компонентами для дистанційної взаємодії між батьками і дитиною. Смарт-начинка і зіграла злий жарт з покупцями іграшок, повідавши також про безпечність компанії-розробника. Іграшки серії CloudPets, […]