Дослідники Piper Jaffray оприлюднили дані опитування серед американських підлітків щодо продукції Apple. Вони відзначили постійне зростання популярності «яблучного» бренду серед школярів і вважають, що вихід iPhone 6s і iPhone 6s Plus ще більше популяризував смартфони від Apple серед підлітків.

Як з'ясували аналітики, компанія з Купертіно успішно продовжує стратегію по залученню уваги юних споживачів. Apple можна назвати видатним брендом для американських школярів, додали експерти.

В ході опитування з'ясувалося, що 69% респондентів є власниками iPhone. Це на 3% вище, ніж рік тому (66%). 74% підлітків мають намір протягом найближчих півроку придбати собі смартфон від Apple. Майже половина школярів з опитаних мають планшети, причому в 48% випадків це iPad. Частка користувачів iPad mini зросла за рік з 13 до 16%. Частка Android-моделей залишилася незмінною – 18%.

В цілому в дослідженні брало участь 6500 підлітків з сімей з різним рівнем доходу. 2700 з них живуть в забезпечених сім'ях з щорічним доходом від $ 107 000, а решта – в сім'ях з доходом близько $ 52 000.

12% опитаних користуються «розумними» годинниками. З них 71% вибрали Apple Watch. На думку авторів дослідження, смарт-годинник Apple стали популярними серед молодої аудиторії, враховуючи популярність iPhone. Просування новинки за допомогою зірок також зіграло роль в залученні підлітків.

Інтерес до «яблучного» гаджету постійно зростає. З моменту опитування в жовтні минулого року кількість підлітків з iPhone зросла на 1 відсоток. На 2 відсотки зросла і кількість тих, хто заявив, що їх наступним смартфоном буде iPhone. Спостерігачі вважають, що така популярність виробів Apple пов'язана не тільки з маркетинговою компанією виробника. Чималий внесок у перемогу компанії вносять інші бренди, які провалили боротьбу за лояльність юних розумників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple нашла нового поставщика дисплеев

Apple наконец решила убрать основные препятствия для наращивания объёмов производства своих гаджетов. Основным тормозом при выпуске устройств Apple всегда был недостаток дисплеев. По этой причине, каждый релиз нового гаджета сопровождался дефицитом устройств и большими списками очередей. В последнее время основные новости компании тесно связаны с Азией, и в этом случае исключения не получилось. По сообщениям японских СМИ, […]

Samsung і CPSC закликають припинити використання всіх Galaxy Note 7

Samsung виступила із закликом до всіх власників Galaxy Note 7 взяти участь в програмі заміни пристрою, оголошеній раніше, навіть якщо вони вважають, що їх фаблет не оснащений несправною батареєю, винною в декількох самозайманнях, що відбулися під час зарядки. «Нашим головним пріоритетом є безпека наших клієнтів. Ми просимо користувачів вимкнути їх Galaxy Note7 і обміняти їх […]

iPhone 6 подорожает

Аналитик Питер Мизек (Jefferies) считает, что увеличенная диагональ экрана нового iPhone 6 повлияет на повышение его стоимости. Таким образом, розничная стоимость данного девайса вырастет на $100, что в результате составит $299 за младшую версию. Предполагается, что компания из Купертино ведет переговоры с операторами относительно увеличения отправной цены за новую модель на $100. Согласно условиям контракта […]