Дітище Марка Цукерберга активно розвиває свій месенджер. Минулого разу компанія анонсувала інструменти для допомоги в бізнесі, а зараз запустила підтримку Dropbox.

Якщо в тебе є логін в "хмарному" сервісі, то тобі не обов'язково переходити з програми в програму. Тепер месенджер дозволяє знайти потрібний документ (фото, файл, відео – без різниці) і відразу його переслати співрозмовникові.

Для цього необхідно:

1. Натиснути на три крапки, які знаходяться над клавіатурою (поруч з лайками)


2. Знайди в списку додатків Dropbox
3. Відкрий його

4. Вибери потрібний файл
5. Відправ контакту то, що хотів.


Ніяких лагів, затримок або вильотів не спостерігається. Єдиний мінус – тонни того сміття, в яких потрібно шукати перехід до Dropbox. Серйозно, Facebook, може пора вже почистити кнопку «More»?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Що знаходиться в категорії пам’яті «Інше» на Мас

Якщо ти іноді перевіряєш стан пам'яті на своєму Mac, то явно утикаєшся поглядом в жовту зону, яка займає значну частину місця. Якщо інші пункти зрозумілі (складно не зрозуміти, що знаходиться в категорії «Фільми»). Ми сьогодні пояснимо, що ж всередині цієї загадкової «Решти». Якщо коротко – то практично всі системні файли зберігаються саме там. Але пройдемося детальніше по […]

Хакери не рекомендують оновлюватися на iOS 10.2

Один з популярних творців джейлбрейка Люка Тодескі порадив користувачам не оновлюватися на свіжу версію операційної системи. За його словами, в iOS 10.2 закриті всі відомі уразливості нульового рівня. Через це створення джейлбрейка є досить складним завданням: “Зазначу, що iOS 10.2 вбила багато уразливостей, залишатися на iOS 10.1.1 буде мудрим рішенням.” На жаль, актуальна версія прошивки, […]

За якістю техпідтримки Apple обійшла інших виробників ноутбуків

Днями автори журналу Laptop склали рейтинг виробників портативних комп’ютерів, розставивши їх за якістю наданої користувачам технічної підтримки. На думку видання, лідером є Apple. Всього автори видання оцінювали технічну підтримку виробника за кількома основними показниками. Серед них підтримка по телефону, в чаті і на різних веб-ресурсах. Підсумковий показник Apple – 93 бали зі 100. Друге місце […]