Google зацікавився покупкою інтернет-бізнесу Yahoo. Таке повідомлення розповсюдило видання Bloomberg, посилаючись на обізнані джерела.

Конкурентом Google виступає один з найбільших операторів США – Verizon, який планує зробити офіційну пропозицію в найближчі дні. Вартість угоди, на думку фахівців, складе близько $8 мільярдів. Verizon також розглядає можливість покупки японського підрозділу Yahoo.

На американську пошукову компанію претендували і інші гравці американського телеком-ринку: Comcast і AT&T,  однак надалі відмовилися від боротьби. Таке ж рішення прийняли і в Microsoft.

Свої заявки на придбання активів Yahoo планують подати і приватні інвестиційні фонди TPG і Bain. Іншим варіантом для них є підтримка потенційного покупця.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Huawei найняла колишнього дизайнера Apple для того, щоб зробити оболонку своїх смартфонів «простіше і душевніше»

На початку місяця виробник електроніки Huawei заявив, що протягом найближчих 5 років має намір обійти Apple і Samsung за обсягами виробництва і стати найбільшим в світі виробником смартфонів з часткою ринку більше 25%. Для цього компанії доведеться в кілька разів збільшити поставки своєї продукції. Само собою, просто так такого результату не досягти, але Huawei йде […]

“Карты” Apple получат веб-клиент

  Вчера вечером официальный сайт компании Apple обновил свой раздел “Вакансии”. Среди классических менеджеров по продажам инсайдеры смогли отыскать одну очень интересную позицию, прямо намекающую на создание приложения “Карты” в качестве веб-клиента.   Инсайдеры портала 9to5Mac выяснили, что в ряды “яблочной” команды в скором времени должен прийти веб-разработчик со знаниями языков HTML, JavaScript и CSS. […]

Про що говорив банер WWDC 2016? Розгадуємо загадку

Графічне оформлення WWDC в цьому році виявилося таким, що запам'ятовується, – Apple не стала винаходити велосипед і просто дала різнокольоровий код Swift на темно-сірій підкладці. Вийшло і красиво, й інформативно. Ось тільки розгадати численні «команди» ми не могли до анонсу (хіба що спробувати вгадати). Тепер, після закінчення конференції, можна інакше поглянути на основний банер Apple і оцінити, […]