15

Остання презентація Apple виявилася досить зім’ятою і нудною. Нічого нового (крім ремінців) нам не показали, iPhone все той же, iPad всього лише зменшили. Нічого нового. Ніякої помпи, гучних новинок, анонсів або очікувань. Навіть журналісти сприйняли «новинки» без особливого ентузіазму, але з натхненням.

Насправді iPhone SE – знакова модель, якщо не сказати «революційна». І справа тут не в нових технологіях, винятковому дизайні або спеціальних можливостях. Apple знову пішла проти течії і знову близька до того, щоб розгорнути русло в свою сторону. Все залежить виключно від того, якими виявляться продажі нового iPhone.

Повернення до 4 дюймів

"iPhone 7"

Поки інші корпорації експериментують з 5.5 дюймовими дисплеями і таємно мріють про комфортні 6 дюймах, Apple розгорнулася і вирішила підсобити вічно ниючій аудиторії, якій «4 дюйма – в самий раз».
Поки це виглядає не більш, ніж заграванням. Незважаючи на класичну мантру «не взяв би шістку, бо велика», за небажанням змінювати 5s часто стоїть матеріальна складова. Випуском iPhone SE Apple всерйоз вирішила перевірити тих, хто не бажає миритися з величезними дисплеями.

І це стосується не тільки тих, хто користується технікою Apple. У любителів Android раптово з’явився привабливий варіант «оновити залізо», так Samsung і товариші явно не збираються повертатися до витоків. Хіба що експеримент Apple дасть позитивний результат. Але і в такому випадку вони явно програють, тому що собівартість смартфонів у Купертіно буде набагато менше.

Залізо або дизайн

Ще один гордіїв вузол, який рубає Apple. Незліченні суперечки про те, що важливіше в телефоні – потужне залізо або новий дизайн відмінно можна буде характеризувати динамікою продажів iPhone SE.

Хіт із застарілим дизайном – окрема тема для розмови. З одного боку, зовнішній вигляд «п’ятірки» вважається кращим, що зробив Айв. З іншого – йому вже 4 роки і користувачам він приївся. Зате він відмінно підходить для «експерименту». Цікаво, скільки людей за краще нове залізо старого дизайну.
Крім того, цей хід дає новий виток дискусії про зовнішній вигляд пристроїв в наш час. Незважаючи на спроби корпорацій створити оригінальний дизайн, більшість вдається до в копіювання конкурентів.

Виходить, що успіх SE мінімізує вплив дизайну в сторону потужного заліза.

Нова стратегія Apple

Схоже, пора забути про мінімалистичну лінійку девайсів і класичних кейноутів, анонси на яких заздалегідь відомі. Apple вже давно росте лякаючими темпами. І його уповільнення лякає не тільки аналітиків, але і топ-менеджмент, які намагаються мінімізувати збитки від скорочення обсягів продажу iPhone. Смартфон виріс до таких висот, що більше підніматися нікуди. І якщо «сімка» не стане месією на ринку розумних телефонів, то рекорду продажів iPhone 6s вона точно не поб’є. Що істотно вдарить по компанії. І їй потрібно до цього готуватися.

Тому ми і бачимо оптимізацію виробництва, зачистку старих моделей і перезапуск лінійок. А далі буде тільки цікавіше.

Ще більше цікавої інформації читайте тут

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Утилиты. Лайфхак!

Кто не знает что такое Лайфхак? Скорее всего, в представлении он не нуждается. Лайфхак представляет собой блог, который содержит в себе информацию о личной жизни. Этот блог о здоровом образе жизни, здесь предложены различные эффективные способы решений сложных и несложных жизненных проблем. Упоминания о данном блоге довольно часто можно увидеть в социальных сетях. Также его […]

Microsoft покупает долю в Foursquare

   Компания Microsoft практически одновременно с избранием нового СЕО покупает долю в компании Foursquare. Эксперты утверждают: руководителей Microsoft заинтересовала в молодом стартапе масса полезных данных, которыми пользователи делятся каждый день. Руководство Foursquare официально подтвердило: Microsoft получит доступ к этим данным.    Сотрудничество будет позитивным для обеих компаний, но больше выиграет Microsoft. В то время как […]

iPhone 7 отримає ігри з графікою консольної якості

Операційні системи iOS та Android знаходяться в постійному суперництві. Вважається, що саме iPhone та iPad є кращими рішеннями в плані ігрових пристроїв, оскільки велика кількість доступних на ринку Android-гаджетів потребують оптимізації під кожну конфігурацію. І тенденція, коли спочатку випускають ігри під iOS, а лише потім на Android, все ще зберігається. У 2016 році у розробників […]