Дослідницька компанія Slice Intelligence вивчила статистику онлайнових продажів iPhone SE, щоб встановити, хто ж цікавиться новим смартфоном. Це цікаво, адже навколо нього розгорається чимало суперечок з приводу того, кому такий гаджет взагалі потрібен.

Так, серед покупців iPhone SE – 35% тих, хто в останні два роки купляв iPhone онлайн. Причому 16% з їх числа – люди, які вирішили змінити платформу Android на iOS. Для порівняння, iPhone 6s відразу після релізу набули 49% власників попередніх моделей iPhone, а 10% – це колишні користувачі Android. Як бачите, iPhone SE зміг залучити більше фанатів «зеленого робота», ніж флагман.

У порівнянні з масштабами онлайнових покупок iPhone 6s, обсяги покупок iPhone SE вельми скромні. При запуску флагмана його набували на 94% більше охочих. Причиною тому вважають неповний цикл поновлення, адже з виходу останньої моделі пройшло всього півроку. І, на думку багатьох, оновлення в порівнянні з попереднім 4-дюймовим iPhone 5S не таке вже й масштабне. Так що користувачі чекають осені, щоб назбирати грошенят і подивитися на результат роботи Apple в рамках повноцінного щорічного поновлення флагманського смартфона.

Ще трохи цікавої статистики. За даними Slice, ті покупці, що зупинили вибір на iPhone SE, це люди у віці старше середнього, менш освічені і, в більшості, чоловіки.

Більше однієї п’ятої частини покупців SE знаходяться у віковій групі 45-54 роки (в загальній кількості покупців iPhone таких 18%). 77% з них чоловіки (проти 69% чоловіків в загальній кількості покупців iPhone). Нарешті, тільки у 39% з вибравших iPhone SE є диплом коледжу (в порівнянні з 46% покупців iPhone 6 і 6s з дипломом).

Перед запуском iPhone SE аналітична компанія Mix Panel відзначала, що 35% власників iPhone все ще користуються 4-дюймовою моделлю смартфона. І приблизно той самий відсоток користувачів вже в опитуванні 9To5Mac розповів про плани на покупку SE замість старої 4-дюймової моделі.

Як стверджують в Slice, аналітики використовують дані з онлайнових покупок з 4-мільйонної бази користувачів в США. Інформацію вони черпають з анонімно одержуваних електронних чеків, споживачі не встановлюють на свої ПК і гаджети ніяких програм і не діляться історією покупок в браузері.

Ще більше цікавої інформації можна прочитати тут

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

SGNL: перетворить кисть вашої руки на гарнітуру смартфону

Пам’ятаєте часи, коли в дитинстві ви уявляли себе секретними агентами і перемовлялися між собою за допомогою уявних засобів зв’язку? Можна було використовувати для цього який-небудь великий предмет, наприклад, пульт від телевізора. Але найбільшим шиком було мати в арсеналі уявну мініатюрну гарнітуру. Щоб повідомити напарнику важливу інформацію, потрібно було всього лише приставити вказівний палець до вуха. У […]

Flurry Words – тренажер для мозку

Напевно, кожен із нас бачив старі телепередачі, в яких герої намагаються з довгого слова скласти багато маленьких. «Екскаватор» – написано на табличці, і учасники телешоу відчайдушно витягують літери, намагаючись сконструювати з них як можна більше інших слів. Особливе задоволення спостерігати за майстрами цієї справи. Інколи навіть проводяться спеціальні змагання з такого «спорту». Мобільні ігри також […]

ФБР вимагає від Apple доступу до iCloud

Півроку тривав розгляд, пов’язаний з вимогою ФБР надати Apple доступ до iPhone 5c загиблого в Сан-Бернандіно терориста. Але питання конфіденційності ще не раз будуть розглядатися в рамках судових тяжб. Популярний ресурс Patently Apple розшукав цікавий документ, в якому Федеральне бюро розслідувань через суд планує отримати доступ до iCloud одного з користувачів продуктів Apple. ФБР цікавиться […]