Вивчити всі тонкощі роботи яблучної техніки повністю складно – продуктів багато і всі мають різні властивості і налаштування. Тому іноді навіть у просунутих користувачів виникають дрібні питання, на вирішення яких витрачається занадто багато часу. На цей випадок у Apple є своя команда техпідтримки – варто тільки їй написати.

Працює вона 24/7, тому звернутися за допомогою ти зможеш в будь-якому місці в будь-який час доби. Головне, щоб інтернет стабільний був, адже в цьому матеріалі я розгляну найшвидший і ефективний варіант звернення – онлайн-чат. А ще потрібно знати англійську, але про все по порядку.

Нещодавно Apple оновила сторінку техпідтримки – тепер apple.com/support виглядає приємнішою. Зайшовши на сторінку, відразу прокручуй вниз. Наша мета – швидко зв’язатися з фахівцями, тому сміливо натискай Contact Support → Get Started.

Спершу тебе запитають про місцезнаходження. Головне тут злегка набрехати і вибрати Сполучені Штати. Ну або Росію в разі повного нерозуміння англійської мови. Якщо виконати таку хитрість тобі не дозволяють релігійні або будь-які інші канони, то на жаль, нічого не вийде – України в списку країн немає. До речі, російська техпідтримка надає можливість онлайн-чату тільки в 1 з 10 випадків, так що я рекомендую подружитися з перекладачем.

Визначаемось, в якій області тобі буде потрібна допомога. У моєму випадку це налаштування Apple ID – я не до кінця розумію, як правильно ділитися покупками в App Store з іншими користувачами, тому в наступному меню вибираю відповідний пункт. Така ж операція підходить і для інших тем, але не завжди. В основному техпідтримка допомагає вирішити некритичні програмні збої або просто підказує, як правильно налаштувати ту чи іншу функцію.

Далі ти зможеш вибрати варіант зв’язку з фахівцем. Хоча підійде тільки один – онлайн-чат. Просто натискай на іконку, заповнюй потрібну інформацію про себе і вже через пару хвилин автоматично відкриється його віконце. Дочекайся першого повідомлення від співробітника – воно завжди приємне. Наприклад, “Як ваші справи сьогодні?” або “Всі проблеми вирішуються – і ваша вирішиться. Що сталося, розкажіть”.

Я звертався за допомогою в чат вже більше 10 разів – техпідтримка завжди відповідала чітко і по справі. Ще один плюс такого способу в тому, що задати питання можна в абсолютно невідповідною для нього теми. Таке трапляється, коли онлайн-чат з проблеми недоступний – ти можеш просто написати про непрацюючої функції iPhone в чаті підтримки MacBook, а фахівець перенаправить тебе на потрібну людину. І гарного дня ще побажає.

В окремих ситуаціях з Mac фахівці можуть попросити навіть скачати особливу програму для перегляду твого екрану. Начебто TeamViewer, але від Apple і надзахищений. І зробити співробітники нічого не зможуть, тільки показати куди клікати і що робити. Дуже зручно, коли взагалі нічого не розумієш – просто дотримуєшся підказкам і все.

До речі, якщо такий варіант звернення тебе не влаштовує, є альтернативний – через Twitter. Просто згадай аккаунт в своєму твіті і незабаром Apple Support допоможе вирішити твою проблему.

Ще більше цікавої інформації можна прочитати тут

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

За $149 Apple полагодить проблемні екрани iPhone 6 Plus

Майже три місяці тому навколо iPhone 6 і iPhone 6 Plus розігрався справжній скандал. Користувачі стали масово скаржитися на проблему з екраном: частина сенсора раптово переставала працювати, а через деякий час верхня частина дисплею заповнювалася сірою «мертвою» смужкою шириною в кілька міліметрів. Подальше вивчення проблеми в сервісних центрах дозволило знайти ключову причину такої дивної поведінки […]

Битва титанов: Google и Apple

Уже несколько лет подряд после открытия App Store магазина приложений Apple значительно опережал подобный от Google для устройств на Android одновременно по нескольким позициям. Но в наши дни ситуация начинает меняться и Google Play начинает догонять своего оппонента, если верить статистике последнего месяца текущего года. При сравнении разных показателей двух магазинов все сводится к двум […]

Кількість завантажень додатку для пошуку магазину з Apple Pay за два дні зросло на 750%

Новий додаток PayFinders, який був нещодавно анонсований кмітливими програмістами, дозволяє шукати на карті магазини, в яких можна розплатитися, використовуючи для цього систему Apple Pay.   Раніше розробник додатку Бран Ромел передбачив ріст популярності платіжної системи від Apple, відмітивши, що «Різдво позитивно відобразилось на рівні продажів iPhone 6 та популярності платіжної системи Apple Pay». Apple поступово […]