Через кілька місяців після виходу передачі 60 Minutes Чарлі Роуз випустив ще одне інтерв’ю, героєм якого став директор по дизайну Apple. У 35-хвилинному відео Роуз і Джонатан Айв обговорили якості, що відрізняють Apple від конкурентів, а також роль дизайну для індивідуальності компанії.

Інтерв’ю почалося з розмови про якостях, які Apple шукає в співробітниках для створення своєї знаменитої корпоративної культури, заснованої на інноваціях і дизайні. Айв підкреслив, що компанія ніколи не фокусується на фінансову сторону питання, а приділяє увагу проектування і втілення продуктів.

«У нас в компанії є чітке уявлення про пріоритети. Ми працюємо не для того, щоб заробляти гроші для Apple. Наша робота полягає в створенні найкращих продуктів, які ми тільки можемо зробити. Ми віримо, що якщо вони хороші, то вони будуть привабливі для споживачів і їх будуть купувати. Вони будуть продаватися у великих обсягах, і ми будемо заробляти гроші ».

В інтерв’ю Джонатан Айв згадав випадок, який стався з ним за часів роботи Стіва Джобса в Apple. На шопінг в Італії, вони обидва в один і той же час помітили, як змінюється відображення на поверхні ножа на вітрині. Айв підкреслив, що він і Джобс дотримувалися однакових поглядів щодо особливостей дизайну.

Директор по дизайну Apple також розповів про бажання сподобається Джобсу в свої перші дні роботи з ним. Однак засновник компанії помітив це поведінка і заявив, що Айв надто зациклена на бажанні сподобається іншим співробітникам. На думку Джонатана Айва, ця розмова допоміг йому зануритися в атмосферу створення інноваційних продуктів, виключивши вплив особистісного фактора.

Роуз задав питання, як Айву вдається дотримуватися балансу між технічними вимогами продукту і його зовнішнім виглядом. Він відповів, що іноді може помилятися, але провину за це дизайнер завжди приймає на себе:

«Я думаю, що частково я художник, почасти дизайнер, почасти інженер, будівельник і ремісник. Незважаючи на це, я спокійно ставлюся до несподіванок і помилок. У цьому випадку, я буду перший, хто підніме руку і скаже, що то, що я думав було здорово, насправді жахливо. Важливо бути самокритичним ».

Нарешті, Айв зазначив, що всі проектовані і випускаються Apple продукти відображають переконання, ідеї і особисті погляди співробітників компанії. «Наші продукти – фізичний прояв сукупності наших переконань», – сказав Айв.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

GAMES. Эволюция: Битва за Утопию

Наверное, каждый, кто смотрел фантастические фильмы про будущее, хотел оказаться на месте героев. Пострелять из экзотического оружия, побывать на других планетах…. Если не чужды такие же чувства, то Вам дорога прямо в App Store к игре  "Эволюция: битва за Утопию". Прочитав несколько страниц предистории, Вы погружаетесь в этот полный опасностями и приключениями мир! Помогает этому […]

Аmazon патентує літаючий склад-дирижабль

Нещодавно Amazon почала тестування свого сервісу доставки дронами Prime Air. Через прив’язки до розташування складів безпілотники можуть літати тільки в конкретно відведеній області, хоча компанія вже працює над цим питанням. У новому патенті Amazon описується «повітряний центр виконання замовлень», що за виглядом нагадує дирижабль. Він буде тільки перевозити товари з місця на місце, а безпосередньою […]

iPhone 8 може вийти в кольорі «Blush Gold»

В китайській соціальній мережі Weibo з’явилася інформація про те, що в майбутньому купертінівці можуть трохи відійти від класичних кольорів своїх смартфонів. Зокрема, джерела повідомляють про iPhone 8 в кольорі «Blush Gold». Є ймовірність, що нове забарвлення буде доступним не для всіх моделей. За повідомленнями, що надходять із заводів Foxconn, в кольорі «Blush Gold» вийдуть тільки моделі […]