Через тиждень відбудеться презентація флагманського смартпеду Samsung Galaxy Note 8. На сьогоднішній день про пристрій відомо практично все. Інсайдери розкрили його зовнішній вигляд, технічні характеристики і деякі особливості. І тим не менше нові витоки не припиняють з’являтися в мережі. Авторитетний інсайдер Еван Бласс розкрив нову подробицю про майбутній флагман, показавши його в новому, незвичному для компанії кольорі.

За даними інсайдера, Samsung Galaxy Note 8 вийде в темно-синьому кольорі. Як і в випадку з Galaxy S8, передня сторона смартпеду буде повністю чорною, а в синій компанія забарвить задню кришку, рамку і стилус. Відзначимо, що раніше також повідомлялося про чорний і золотий кольори.

Презентація Samsung Galaxy Note 8 відбудеться вже на наступному тижні, 23 серпня.

Коментарі закрито.

Поділитися

Продовження iPhone SE не буде

З анонсом iPhone SE прихильники 4-дюймових смартфонів зраділи: це ж старий добрий дизайн від улюбленої компанії, та ще й з топовим залізом! Але, схоже, дні iPhone SE полічені. Apple не збирається розвивати його далі. Якщо в першому кварталі року продаж iPhone SE був ще прийнятним, то в третьому помітно скоротився. Швидше за все, користувачі просто […]

Inbox від Gmail з’явився на Mac

Новий додаток Boxy пропонує користувачу ті ж функції мобільної версії Inbox, але вже на OS X. Розробники заявляють, що їх швидкий і функціональний додаток найближчим часом стане альтернативою всім іншим поштовим клієнтам на Mac. Boxy – неофіційна программа, але функціонує з будь-яким видом Google-акаунтів, будь-то звичайний поштовий або Google Apps for Work. Розробники клієнту добре […]

Дизайнер створив радянські версії логотипів Apple і Samsung

Графічний дизайнер з Петербурга Михайло Левченко показав, як би виглядали радянські логотипи відомих сучасних компаній. Левченко професійно займається леттерінгом – створенням художніх написів в певному стилі. У список проекту «USSR-styled Modern Brands» увійшли такі бренди, як «Еппл», «Самсунг», «Нікон», «Макдоналдс» і інші. Логотипи відомих компаній виконані в стилістиці, властивої маркетингу радянської пори. Як зазначає TJ, […]