За даними аналітика Sanford C. Bernstein Тоні Сакконагі, у компаній Google і Apple є спеціальна угода, що обходиться інтернет гігантові в чималу суму. Йдеться про виплати за те, щоб пошукова система Google використовувалася в якості сервісу за замовчуванням у всіх iOS-пристроях.

За оцінками експерта Sanford C. Bernstein, тільки в цьому році компанія Google виплатить Apple близько 3 мільярдів доларів, що становить близько 5% всього операційного прибутку виробника iPhone.

Варто відзначити, що Google подібна співпраця дуже вигідна. За деякими оцінками показ мобільної реклами на iOS-пристроях приносить інтернет гігантові значні суми. Експерти відзначають, що в загальному обсязі виручки від мобільної реклами цей показник може досягати 50%.

При оцінці виплат Google аналітик Sanford C. Bernstein взяв за основу суму, яку інтернет гігант виплатив Apple в 2014 році. Вона дорівнювала 1 мільярду доларів. Причому ця інформація підтверджена офіційно, так як вона була розкрита на одному з судових засідань. Але також аналітик врахував, що за минулі кілька років розмір виплат міг зрости.

Коментарі закрито.

Поділитися

Новий Android-троян самостійно купує додатки в Google Play

«Доктор Веб» попереджає про появу шкідливої програми, яка за певних умов може самостійно купувати і встановлювати програми з каталогу Google Play. Зловред, що отримав назву Android.Slicer.1.origin, завантажується на мобільні пристрої жертв іншими шкідливими програмами. Він має характерні для популярних сервісних утиліт і програм-оптимізаторів функції, зокрема, Android.Slicer.1.origin може показувати інформацію про використання оперативної пам’яті і «очищати» […]

Як робити бекап iOS на зовнішній накопичувач

Брак внутрішнього сховища Mac непокоїть не багатьох, але про існування проблеми все ж відомо. Накопичувач забивається швидко, а сміття на ньому більше, ніж важливих файлів. Про резервні копії я зовсім мовчу. Благо, є спосіб зберігати бекапи не тільки в iCloud і на Mac, а й на зовнішньому диску. Насамперед розберися з накопичувачем. Підключи його до Mac і […]

Як Коржик знімався в рекламі Apple

Почуття гумору Apple не позичати. Бачачи, наскільки популярною виявилася реклама «Timer» з коржиками з «Вулиці Сезам» в головній ролі, в Apple вирішили зняти і її продовження із серії «ролик про ролик». З нового відео на YouTube-каналі компанії ми дізнаємося, як знімали рекламу. Як на зйомках справлявся із завданням сам актор-Коржик, як отримав по голові «хлопавкою», […]