Днями на зустрічі з журналістами в Японії президент компанії Sharp Тай Джен-ву повідомив, що вони готові врятувати компанію Japan Display (JDI) від проблем з фінансуванням. В якомусь роді компанія JDI НЕ чужа для Sharp, хоча вони є конкурентами на ринку LCD-екранів малих і великих форматів. Компанія JDI, як і Sharp, давно і продуктивно поставляє екрани для смартфонів і планшетів компанії Apple. Збиранням пристроїв Apple, як відомо, займається компанія Foxconn, а в наступну суботу якраз виповнюється рівно один рік, як компанія Foxconn завершила поглинання Sharp. Це замикає інтереси Sharp і Japan Display на користь Foxconn.

Під чуйним керівництвом Foxconn компанія Sharp всього за рік значно покращила стан справ в бізнесі. Останній фінансовий квартал компанії став третім кварталом підряд, коли вона змогла показати прибуток. Потенційно Sharp здатна завершити з позитивними показниками поточний фінансовий рік. Компанія Japan Display, навпаки, знижує фінансові показники. Для оптимізації поточної і майбутньої діяльності JDI розраховує залучити для реструктуризації до $1 млрд позикових коштів і скоротити близько 30% штату (3700 осіб). Компанія Sharp може запропонувати допомогу, якої невідкладно потребує Japan.

Для створення спільного підприємства з JDI, як пояснив глава Sharp, є одна неодмінна умова. У цьому потенційному СП компанія Sharp повинна буде грати головну роль. Навіщо компанії Sharp може знадобитися Japan Display? В цьому криється суть нової стратегії Sharp. Передовою і перспективною технологією для виробництва телевізорів і гаджетів стає OLED. Компанія Sharp, як і Japan Display, не мають зрілих потужностей для негайного масового виробництва OLED-екранів. Замість цього Sharp розраховує наростити виробництво LCD-панелей і зробити ставку на телевізори з дозволом 8K. Подібне виробництво компанії JDI цілком під силу і обидві вони можуть скласти конкуренцію південнокорейським і особливо китайським виробникам LCD-панелей.

Плани Sharp базуються не на порожньому місці. Остання статистика продажу телевізорів у всьому світі свідчить, що Sharp різко наростила продаж телевізорів з LCD-екранами. Більш того, компанія Foxconn вже оголосила, що має намір побудувати в США завод з випуску LCD-панелей на підкладках покоління 10.5G. Такими заводами в кількості трьох штук сьогодні володіють у своєму розпорядженні тільки китайці. Вони ж стануть головними конкурентами Sharp на ринку великоформатних LCD-телевізорів. У цій боротьбі компанія Japan Display цілком може стати в нагоді Sharp і вижити сама.

Коментарі закрито.

Поділитися

Популярність Apple TV продовжує стрімко падати

Аналітична компанія eMarketer провела дослідження ринку смарт-пристроїв для перегляду медіаконтенту. В результаті 50% людей користується смарт-телевізорами, а інша половина – тв-приставками на кшталт Apple TV. Найпопулярнішими на ринку стали приставки Roku – 38,9 млн користувачів. На другому місці в рейтингу розташувався Google Chromecast – 36,9 млн. Третє і четверте місця – за Amazon Fire TV і […]

Нове металеве яблуко iPhone 6c

iPhone 5c, який надійшов у продаж у вересні 2013 року, не користувався великою популярністю у користувачів, і став найменш успішним смартфоном Apple. Тим не менш, за часів фаблетів з діагоналлю дисплеїв понад 5 дюймів, мініатюрний iPhone в металевому корпусі для багатьох залишався дійсно недосяжним ідеалом. Якщо вірити виданню TechWeb, яке отримало цікаву інформацію безпосередньо від […]

Нове в iOS 10: клавіатура Continuity

У новій операційній системі iOS 10 компанія Apple продовжила розширювати можливості функції Continuity. Тепер користувачі iPhone і iPad можуть вводити текст на телеприставки Apple TV, не підключаючи Bluetooth-клавіатуру. Технологія спільної роботи Continuity з’явилася на пристроях з виходом iOS 8 і OS X Yosemite в 2014 році. Користувачі можуть відповідати на вхідні дзвінки з iPhone через […]