6 локацій в українській столиці були обрані для зйомок нових роликів, що просувають друге покоління сімейства смартфонів Moto Z і оновлені Moto Mods. Серія промовідео під назвою «Goodbye/Hello» демонструє легкість того, як Motorola знімає обмеження звичайних смартфонів і дає користувачам свободу їх використання по-новому за допомогою Moto Mods.

Ogilvy Paris, глобальне SMM-агентство Motorola, обрало в якості майданчиків для зйомки роликів київський аеропорт, станцію метро «Житомирська», дві офісні будівлі, дах бізнес-центру та один з нічних клубів. Вибір був продиктований тим, що українська столиця – яскраве та різнобарвне місто. Саме тут вдалося реалізувати кадри, які відповідають духу бренду. Матеріал для чотирьох відеороликів був відзнятий за 3 дні – з 4 по 6 травня 2017 року, а постпродакшн зробили вже в Парижі.

Кожне місце було обране для використання одного з інноваційних Moto Mods: аеропорт для Power Pack, офіс і нічний клуб в центрі міста для Hasselblad True Zoom, дах для JBL SoundBoost і станція метро для проектора Insta-Share.

Подивитися відео можна тут.

Коментарі закрито.

Поділитися

2 300 000 Предзаказов Apple Watch

В компании Apple пока не офиширую официальных цифр количества заказанных устройств Apple Watch 10 апреля. Однако аналитик Мин-Чи Ко из KGI Securities уже подсчитал четкое число таких устройств и даже называет точное количество. До этого нам было известно только то, что Количество предзаказанных Apple Watch на территории США составляли около одного миллиона единиц. Большую популярность […]

Приємний твік для зміни шпалер Particle Wallpapers

У «яблучних» користувачів мобільних пристроїв з'явилася можливість розширити стандартну колекцію динамічних шпалер на iOS 8. Розробник Твіка Particle Wallpapers пропонує невелику добірку «живих» шпалер за символічну плату. Щоб поповнити стандартну колекцію динамічних шпалер, вам необхідно встановити твік Particle Wallpapers. Далі просто зайдіть в Настройки на своєму iPhone, виберіть Шпалери – Вибрати нові шпалери – Динамічні. […]

Microsoft продолжает скупать приложения с конкурирующих платформ

Компания Microsoft продолжает вести агрессивную политику, покупая успешные стартапы с конкурирующих платформ. Последними наиболее нашумевшими покупками были клиент электронный почты Acompli и календарь Sunrise.  Совсем недавно Microsoft за 30 млн. выкупила новостной сервис Prismatic, перебив цену Apple и Yahoo. Теперь остаётся ответить только на один вопрос: почему Microsoft вкладывает немалые средства в приложения с других […]