Згідно з останнім аналітичним звітом компанії Strategy Analytics, в другому кварталі поточного року на ринок було поставлено більше 360 мільйонів смартфонів. У порівнянні з минулим роком поставки зросли на 19 мільйонів пристроїв.

За підрахунками експертів найбільшим постачальником смартфонів є компанія Samsung. За звітний період їй вдалося поставити на ринок 79,5 мільйонів пристроїв. На другому місці з відчутним відставанням від лідера розмістилася Apple. У другому кварталі цього року купертінівці поставили 41 мільйон iPhone.

Замикає трійку лідерів компанія Huawei, яка відвантажила понад 38 мільйонів смартфонів. При цьому в порівнянні з минулим роком поставки мобільних пристроїв від цього виробника виросли більш ніж на 6 мільйонів. При цьому Apple і Samsung не можуть похвалитися подібним зростанням.

В цілому експерти Strategy Analytics відзначають, що останнім часом багато користувачів все частіше віддають перевагу смартфонам від китайських виробників. У порівнянні з минулим роком поставки апаратів від Huawei, OPPO і Xiaomi значно зросли, тоді як лідери списку вже не показують настільки вражаючих результатів.

Коментарі закриті.

Поділитися

У Samsung закінчилися ідеї для дизайну смартфонів

Samsung не вистачає нових ідей в дизайні мобільних пристроїв. З цієї причини південнокорейський гігант побутової і комп’ютерної електроніки запустив програму Creative Square. В рамках цього проекту Samsung приймає заявки від стартапів, що пропонують «інноваційні» ідеї в області дизайну мобільної електроніки. Зокрема, мова про дизайн смартфонів. Партнери, ідеї яких оцінять в Samsung, отримають гранд і зможуть […]

iWatch попадут на прилавки осенью

Известно, что новые часы iWatch в продажу поступят не ранее третьего квартала текущего года. Одновременно тремя различными компаниями производились поставки яблочной компании образцов гибких материнских плат, в дальнейшем использованных в iWatch. Поставки гибких плат осуществлялись компаниями Flexium Interconnect, Career Technology, а также Zhen Ding Technology Holdings. С учетом увеличивающегося числа информации об iWatch известно, что […]

Vodafone запустив програму лояльності «Vodafone Бонус»

Вчора Vodafone запустив програму лояльності, за умовами якої за кошти, витрачені на зв’язок, абонентам нараховуватимуться бонусні бали. Їх можна обміняти на приємні подарунки від партнерів компанії або безпосередньо на послуги зв’язку оператора. Програма поширюється як на абонентів тарифів з передоплати, так і на контрактників. У разі передплачених тарифів бонусну програму потрібно активувати самостійно, тоді як у […]