Днями незалежні експерти повідомили, скільки компанія Apple заробляє з одного квадратного метра своїх фірмових роздрібних магазинів. Виявилося, що за цим показником купертінівці значно обходять всіх найближчих конкурентів.

Варто зазначити, що співвідношення одержуваного прибутку до площі торгових мереж є одним з основних показників ефективності окремо взятого магазину, який застосовується на американському ринку. Ці дані враховуються при розробці планів на майбутнє, а також є своєрідним індикатором необхідності збільшення або зменшення торгових площ.

Що стосується компанії Apple, то за підрахунками експертів за минулий рік з кожного квадратного метра торгових площ купертінівці отримували близько 60 000 доларів. Така прибутковість в першу чергу пов’язана з високою середньою ціною на яблучні пристрою. Наприклад, при покупці нового смартфона в фірмовому магазині  Apple користувачі витрачають близько 700-800 доларів, а новий комп’ютер обходиться покупцям більш ніж в 1 000 доларів.

Коментарі закриті.

Поділитися

Самые популярные игры столичных метро

  Думаю, что каждый хотя бы раз в жизни пользовался услугами метрополитена и видел, насколько некоторые пассажиры сосредоточены на своих девайсах. Ещё лет десять назад это были газеты и книжечки с классикой, то сейчас это смартфоны и планшеты. Вам знакомо это чувство, когда хочется узнать, чем же занята эта девушка, или от чего паренёк выпучил […]

iTunes Radio помогает сервису Pandora

   В момент запуска бесплатного сервиса iTunes Radio рынок водночасье заговорил о скорой кончине сервиса Pandora, который за последние 8 лет вырос до значительных масштабов – почти 80 млн активных слушателей. Tunes Radio рос быстрее – за два месяца 20 млн слушателей и огромные планы по расширению аудитории.     Но после первых недель переживаний руководство […]

Chrome автоматично не буде запускати Flash

До кінця 2016 року в Google Chrome припиниться автоматичний запуск всіх Flash-елементів, через проблеми з безпекою плагіна і моральним старінням технології. У документації Chromium повідомляється, що користувачеві необхідно буде надати дозвіл для запуску Flash на сайті, а HTML-елементи стануть відображатися в першу чергу. Google склала список сайтів, на які до кінця не поширюється це обмеження. […]