Аналітична компанія eMarketer провела дослідження ринку смарт-пристроїв для перегляду медіаконтенту. В результаті 50% людей користується смарт-телевізорами, а інша половина – тв-приставками на кшталт Apple TV.

Найпопулярнішими на ринку стали приставки Roku – 38,9 млн користувачів. На другому місці в рейтингу розташувався Google Chromecast – 36,9 млн. Третє і четверте місця – за Amazon Fire TV і Apple TV – 35,8 млн і 21,3 млн користувачів відповідно.

Низьку популярність Apple TV аналітик eMarketer Пол Верна пов’язав з надзвичайно високою вартістю на тлі конкурентів. Різниця в 4-5 разів.

Apple TV не користується популярністю через банальну відсутність контенту, зокрема, Amazon. А також через високу цінову категорію.

Ціна на Apple TV стартує від $150, тоді як Google, Amazon і Roku продають свої рішення за вартістю трохи нижчою $40.

Apple TV продовжить відставати від своїх конкурентів в найближчі роки. До кінця 2021 року біля конкурентів з’явиться 20-30 млн нових користувачів, а у Apple TV – менше 4 млн.

Проте, купертінівці продовжують покращувати власні тв-сервіси. Так, в цьому році було запущено шоу Carpool Karaoke, а також були найняті два керівники Sony, що займалися просуванням цифрового контенту.

Коментарі закриті.

Поділитися

Як Коржик знімався в рекламі Apple

Почуття гумору Apple не позичати. Бачачи, наскільки популярною виявилася реклама «Timer» з коржиками з «Вулиці Сезам» в головній ролі, в Apple вирішили зняти і її продовження із серії «ролик про ролик». З нового відео на YouTube-каналі компанії ми дізнаємося, як знімали рекламу. Як на зйомках справлявся із завданням сам актор-Коржик, як отримав по голові «хлопавкою», […]

В Apple розчарувалися в iAd

З запуску рекламного сервісу iAd минуло шість років. Оскільки керівництво компанії більше не хоче витрачати час і ресурси на рекламну платформу, управління нею та організацію її роботи, ймовірно, передадуть видавцям контенту, як і всі прибутки від поширюваної з її допомогою реклами. Подейкують, що в планах у компанії зробити сервіс автоматичним. А рекламні оголошення зможуть створювати […]

В Японії створено голографічного домашнього бота

Коли дім наповнений пухнастими улюбленцями, це, звісно ж, дуже здорово. Але що робити, якщо людина бажає, щоб на неї ввечері чекав вдома бойовий робот з аніме, космічний супердесантник Майстер Чіф з Halo або вокалоїд Хатсуне Міку? Це вже досить складне завдання. Звичайно, ви можете придбати собі фігурки кожного з цих персонажів, поставити на поличку і радіти. Але вони […]