Аналітична компанія eMarketer провела дослідження ринку смарт-пристроїв для перегляду медіаконтенту. В результаті 50% людей користується смарт-телевізорами, а інша половина – тв-приставками на кшталт Apple TV.

Найпопулярнішими на ринку стали приставки Roku – 38,9 млн користувачів. На другому місці в рейтингу розташувався Google Chromecast – 36,9 млн. Третє і четверте місця – за Amazon Fire TV і Apple TV – 35,8 млн і 21,3 млн користувачів відповідно.

Низьку популярність Apple TV аналітик eMarketer Пол Верна пов’язав з надзвичайно високою вартістю на тлі конкурентів. Різниця в 4-5 разів.

Apple TV не користується популярністю через банальну відсутність контенту, зокрема, Amazon. А також через високу цінову категорію.

Ціна на Apple TV стартує від $150, тоді як Google, Amazon і Roku продають свої рішення за вартістю трохи нижчою $40.

Apple TV продовжить відставати від своїх конкурентів в найближчі роки. До кінця 2021 року біля конкурентів з’явиться 20-30 млн нових користувачів, а у Apple TV – менше 4 млн.

Проте, купертінівці продовжують покращувати власні тв-сервіси. Так, в цьому році було запущено шоу Carpool Karaoke, а також були найняті два керівники Sony, що займалися просуванням цифрового контенту.

Коментарі закриті.

Поділитися

Коліщатко Digital Crown може з’явитися на iPhone і iPad

Після виходу годинників Apple Watch з коліщатком Digital Crown в мережі стали з’являтися концепти iPhone, в яких цей елемент управління теж був присутній. Концепти виявилися в якійсь мірі пророчими. Вчора стало відомо про дві патентні заявки Apple, в яких описуються способи взаємодії користувача з мобільним пристроєм за допомогою керуючого коліщатка, що має тактильний зворотний зв’язок. Якщо […]

Google і Bing будуть разом протистояти піратському контенту

Google і Bing підписали угоду про боротьбу з піратським контентом в Інтернеті. Вона слідує за роками агітації звукозаписних компаній і кіностудій, які звинуватили Google і Microsoft в тому, що вони закривають очі на піратство і затягують із заходами щодо захисту авторських прав в Інтернеті. В рамках нового добровільного кодексу, технологічні гіганти зобов’язалися “покарати” сайти, які неодноразово […]

Третя поспіль успішна посадка SpaceX Falcon 9 в океан

Цими вихідними компанії SpaceX вдалося втретє поспіль успішно посадити перший ступінь ракети-носія Falcon 9 на посадковий майданчик з дивною назвою «Of Course I Still Love You» в Атлантичному океані. Перша успішна посадка (після низки невдач) відбулася на початку квітня, друга поспіль – на початку травня, так що вже можна говорити про якісь закономірності: схоже, що SpaceX […]