Багато хто з нас намагається створювати дійсно гарні фотографії на iPhone, прямо як в кампанії «Знято на iPhone». Але у багатьох це не виходить, чому?

На це питання відповів YouTube-блогер Маркус Браунлі. Він підтвердив, що фотографії дійсно зняті на iPhone, але з «великими застереженнями» – спеціальними аксесуарами для зйомки.

Мета подібної реклами – зробити ролик і змусити думати, що користувач зможе зняти так само, коли придбає пристрій. Але якщо знати, як знімається реклама насправді, ефект буде протилежним.

У своєму відео він наочно продемонстрував, як це працює: застосовуються кінематографічні лінзи зі стеженням автофокусування, штативи і стедіками, а також багато іншого.

Саме завдяки дорогим аксесуарам досягається висока якість фотографії. Так, ви виконуєте всі дії з iPhone, але трохи інакше.

Коментарі закрито.

Поділитися

Нова технологія LG Innotek дозволить випустити iPhone без кнопки Home

Попит на сканери відбитків пальців продовжує стрімко зростати, до 2020 року, за оцінками аналітиків IHS, поставки сенсорів зростуть втричі. Компанія LG Innotek оголосила про створення дактилоскопічного датчика нового покоління, який розташовується під склом мобільного пристрою. Новий модуль усуває необхідність вбудовувати його в кнопку Home або використовувати окремий сенсор на задній панелі, що підвищує стійкість пристрою […]

Створено ремінець для зручного носіння Apple Watch

Компанія EdgeGear розробила особливий ремінець для смарт-годинника Apple Watch, який зручно утримує смарт-годинник на руці, дозволяючи користуватися всіма функціями пристрою, не змінюючи положення руки. Гаджет було створено інженерами Джеймсом Гілмором та Ендрю Гріном. Аксесуар отримав назву Shift. Він розташовується на руці поблизу великого пальця. За рахунок того, що гаджет знаходиться не на зап’ясті, а безпосередньо […]

Samsung Galaxy S7 продається краще за iPhone 6s

У квітні Apple заявила про зниження рівня продажу iPhone відразу на 16,6%. Таке значне падіння компанія відчуває вперше. Але ринок мобільних пристроїв нещадний: варто одному бренду послабити позиції, як «місце під сонцем» тут же займає інший. Аналітична компанія Kantar Worldpanel опублікувала цікаву статистику переваг американських користувачів. Два південнокорейські флагмани Samsung Galaxy S7 і S7 Edge […]