Компанія Apple на своєму офіційному каналі в YouTube опублікували новий рекламний ролик, в якому продемонстрували битву стікерами в реальному світі. Відео доступне на офіційному каналі компанії.

У новому рекламному ролику американської корпорації Apple незвичайним чином показали стікери, які використовуються в додатках смартфонів. На цей раз Apple рекламує НЕ пристрій, а свої програмні продукти. Ролик присвячений окремій функції ПЗ iMessage – можливості обмінюватися стікерами, яка була додана з випуском десятої версії iOS. У відеоролику беруть участь діти і підлітки, які обклеюють все навколо анімованими стікерами від Applе.

Стікери також вішають на випадкових перехожих, крім людей стікери розміщували і на вуличні постери, і навіть на продукти харчування. Таким чином, невинне прикрашення реального світу барвистими і веселими анімованими стікерами під веселу музику перетворюється в справжню війну стікерами. Відзначимо, що це вперше Apple знімає цілий рекламний ролик про окремий додаток на смартфон. В кінці відео звучить недвозначний слоган: «Скажи це зі стікерами на iPhone 7. Майже магія». Нагадаємо, що в iTunes є спеціальна сторінка, де зібрані всі доступні стікери.

Коментарі закрито.

Поділитися

Український фонд Noosphere Ventures придбав сервіс анонімних питань Ask.fm

Український венчурний фонд Noosphere Ventures купив популярний сервіс анонімних питань Ask.fm, заснований в 2010 році. Сума угоди не розголошується. Всі документи були підписаний 1 липня 2016 року. Представники Noosphere Ventures відзначили, що при укладанні угоди з Ask.fm фонд керувався статистичними показниками, які свідчили про зростання кількості користувачів і їх залучення, а також розвитку на міжнародних […]

AirPods за 2 тижні захопили 25% ринку бездротових навушників

За такий короткий термін компанії з Купертіно вдалося завоювати чверть ринку bluetooth-навушників. Про це повідомило аналітичне агентство Slice Intelligence. Аксесуар Apple, який почав продаватися за пару тижнів до Нового року, став одним з найбажаніших подарунків для любителів гаджетів і технологій. Пристрій вибирали в 26% випадків при покупці бездротової гарнітури. AirPods потіснили з першого місця гарнітуру […]

Flash «подарував» Mac чергову небезпечну уразливість

Ще в далекому 2010 році Стів Джобс критикував технологію Adobe Flash за її зайву ресурсомісткість і недостатню безпеку, передбачивши загибель цієї розробки в найближчі роки. Хоча його прогнози в цілому виявилися вірні, і сьогодні вже мало хто користується Flash, фактично мертва технологія примудряється навіть з могили продовжувати шкодити користувачам. Компанія Adobe оголосила про те, що […]