"2"

Відразу кілька компаній працюють над новим поколінням смартфонів з гнучким екраном. За чутками, такі розробки ведуть Samsung, Lenovo, Apple і Microsoft, проте всі вони в кінцевому підсумку приходять до однієї проблеми: створення гнучкого і прозорого матеріалу для дисплею. Судячи з усього, прорив в цій області зробила компанія Kolon Industries, яка лідирує на ринку гнучких дисплеїв. За інформацією від поінформованих джерел, технологія створення відповідного матеріалу може бути готова вже до 2018 року. Тоді ж з’являться і перші смартфони з особливим покриттям над екраном.

"2"

Про створення нового матеріалу повідомив професор Бей з Корейського інституту передових технологій. Він описав твердий, але гнучкий матеріал із силоксановим покриттям, в структурі якого шарами розташовані кварцове скло, силіконовий каучук і полімерні молекули. Матеріал витримує згинання більше 200 000 разів з радіусом згину менш 1 мм. Більше того, матеріал має стійкість до виникнення подряпин і пошкоджень. Після ряду випробувань з’ясувалося, що силоксановий гібридний матеріал має міцність, як у скла, гнучкість, як у пластика, і еластичність, як у гуми.

На жаль, відео з демонстрацією фізичних властивостей матеріалу не наводиться, а тому нам залишається поки лише повірити словам професора і сподіватися, що великі компанії візьмуть розробку на озброєння для форсування виходу нового типу смартфонів на ринку.

Вас також зацікавить інформація про те, що Apple розробляє чохол для iPhone з пасивною системою охолодження.

Коментарі закрито.

Поділитися

У WhatsApp з’явиться голосова пошта, функція «Зателефонувати» і підтримка ZIP-архівів

Популярний месенджер WhatsApp не перестає впроваджувати нові функції, хоча деколи робить це не так оперативно, як конкуренти. Як повідомляє Phoneradar, творці сервісу планують додати в додаток підтримку голосової пошти, що дозволить записувати і відправляти послання з інтерфейсу чату. Функція голосових дзвінків в WhatsApp стала доступна в лютому минулого року. Вона дозволяє дзвонити друзям і близьким […]

WhatsApp став безкоштовним

WhatsApp відмовляється від теперішньої фінансової моделі платної підписки вартістю $ 0.99 за рік і стає повністю безкоштовним. Монетизувати свій цінний актив з більш ніж 900 млн активних користувачів Facebook планує зовсім не на внутрішній рекламі, задум більш елегантний. На конференції DLD в Мюнхені творець сервісу Ян Коум (Jan Koum) оголосив найближчі плани з розвитку мессенджера і […]

BlackBerry запустила рекламу против iPhone

Новый смартфон от погибающей компании BlackBerry – Passport – продвигается своим создателем с использованием не самых лучших маркетинговых ходов наподобие Samsung. В недавно опубликованных роликах Passport сравнивается с iPhone 6, чьи владельцы постепенно соглашаются с несовершенством «яблочной» продукции. Оба ролика всецело концентрируются на размерах экранов двух телефонов, и детище BlackBerry оказывается куда более удобным и […]