"1"

Авіабудівний концерн Airbus спільно з ItalDesign представив на Женевському автосалоні свою нову розробку – концептуальний літаючий електромобіль Pop.Up, призначений для перенаселених мегаполісів.

Pop.Up являє собою цілу модульну концепцію міського транспорту, що складається з трьох базових модулів. Основою виступає пасажирська капсула, яку можна підключити в якості модуля до гігантського квадрокоптера або до наземної основи з колесами.

"2"

За задумом, такі системи будуть належати не приватним власникам, а сервісним компаніям на зразок Uber. Pop.Up від Airbus поєднує мрію про літаючий автомобіль, самоуправляючий автомобіль і сервіс на кшталт Uber.

"3"

Поки розробка перебуває на стадії до створення працюючого прототипу. Як планує Airbus, подібні пристрої можуть стати частиною нашого життя в найближчі 7-10 років.

Нагадаємо, що Uber найняла інженера з NASA для роботи над «літаючим автомобілем».

 

Коментарі закрито.

Поділитися
один коментар | 14.07.2016 00:59

Київстар підключив ще 50 населених пунктів до 3G

Київстар розширив 3G-покриття на півдні України. Тепер швидкісний мобільний інтернет доступний в населених пунктах Одеської, Миколаївської та Херсонської областей. Також оператор підключив прилеглі села, точна кількість яких невідома. В Одеській області подключили: Болград і Ананьєв, Нова Долина, Білярі, Великодолинське, Гвардійське, Нові Білярі, Чорноморське. У Херсонській – Великі Копані, Раденськ, Виноградово, Новотроїцьке. На Миколаївщині – Южноукраїнськ, […]

Apple получила документы на два новых патента, касающихся стилусов для iPad Pro

Согласно сведениям, которые были представлены сайтом американского Бюро по товарным знакам и патентам, юристы Apple подали заявки на получение сразу двух патентов. Оба они касаются специального устройства – стилуса, который предназначается для ввода данных на сенсорном дисплее. Примечательно, что будущий стилус Apple будет иметь функционал шире, нежели у его ближайшего конкурента – Samsung. Так, разработанный […]

Генеральный директор Nokia: компания вернется на потребительский рынок

В ключе последних сведений от финской Nokia вспоминается выражение: «Врагу не сдается наш гордый варяг». Не успела компания продать свой бизнес мобильных телефонов, как нынешний руководитель Раджив Сури  начал вскользь говорить о восстановлении фирменного знака компании на рынке потребительских товаров.  «Я думаю, вы можете ожидать возвращение нашего бренда на потребительский рынок» – сказал Сури на своем […]