Иrpa Candy Crush Saga буквально за несколько месяцев стала невероятно популярной в Арр Store. Тысячи пользователей днями и ночами сидели и клацали в цифровые конфеты, чтобы перейти на следующий уровень. Кончилось все тем, что выпускающая игру студия King зарегистрировала товарный знак Candy как свою собственность. Разработчики в бешенстве. 




   Дело в том,что, получив право на торговую марку, студия King выступила против использования этого слова в названиях сторонних приложений, которые в будущем могут появиться в Арр Store. По понятным причинам множество разработчиков начали кампанию, нацеленную на привлечение внимания Apple и пресечение подобной несправедливости. Было принято решение специально создавать игры со словом Candy в названиях и отправлять их в Арр Store на проверку. Пока никаких результатовэто не дало. 




   Подобное ревностное отношение студий к узнаваемости своих приложений встречается не в первый раз. К примеру, та же Apple пыталась запретить Amazon использовать название «Арр Store» для сервиса Amazon App Store, a Instagram не желал видеть «insta» или «gram» в названии других приложений. Стоит ли говорить, что обе компании потерпели поражение.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Глава Xiaomi розповів про плани компанії на 2017 рік

Виконавчий директор китайського гіганта Xiaomi Лей Цзюнь поділився планами компанії на 2017 рік. Нові рекорди За словами глави компанії, в цьому році Xiaomi планує встановити рекорд продажу і реалізувати смартфонів, гаджетів та інших апаратів на загальну суму 14,5 млрд доларів США (йшлося про 100 млрд юанів). Досягнення Лей Цзюнь повідомив, що його компанія подолала найскладніший етап […]

Як прибрати FaceTime з iPhone

Багатьох естетів дратує велика кількість системних іконок на iOS. Для них доводиться створювати папку, потім папку в папці і сором’язливо ховати на задвірках останнього екрана. І прибрати їх ніяк не виходить. Як їх почистити “легальним” способом ми не знаємо, але розповімо як прибрати одну з найбільш настирливих функцій (та ще й одну іконку) – FaceTime. […]

Новий iPhone з 4-дюймовим дисплеєм придбають 20% користувачів

Вже ні для кого не секрет, що у наступному році американська компанія Apple випустить нову компактну модель iPhone з діагоналлю в 4 дюйма. Аналітики з компанії Piper Jeffray вже зараз провели своє дослідження та з’ясували, що кожен п’ятий користувач дивиться в сторону компактної моделі iPhone. В опитуванні, що присвячене дослідженню найпопулярніших діагоналей дисплею, взяли участь […]