Компанія Apple опублікувала чергову статистику, що дозволяє оцінити темпи поширення останньої яблучної мобільної операційки. Станом на кінець лютого, під керуванням iOS 10 працює 79% сумісних пристроїв.

"1"

Для порівняння в лютому минулого року iOS 9, частка якої сьогодні становить 16%, була встановлена ​​приблизно на 77% всіх яблучних пристроїв. Таким чином, можна говорити про те, що користувачі трохи більш охоче встановлюють «десятку» на свої iPhone і iPad.

Що стосується більш ранніх версій яблучної мобільної операційної системи, то під їх управлінням все ще працює 5% всіх iPhone, iPad і iPod touch. У порівнянні з початку лютого частка старих версій iOS знизилася на 1%.

"2"

Варто відзначити, що розробники з Купертіно продовжують допрацьовувати iOS 10. Крім усунення різних недоліків і дрібних нововведень оновлення iOS 10.3 має принести з собою нову файлову систему під назвою Apple File System (APFS). Згідно з попередніми тестами, остання дозволяє трохи підвищити продуктивність мобільних пристроїв.

Вам також цікаво буде дізнатися, що кількість передплатників Apple Music перевищила 20 млн.

Коментарі закрито.

Поділитися

GAMES. Обзор The Silent Age

Приложение The Silent Age увидело мир еще два года назад. И вот, наконец, на днях его разработчики создали его продолжение. Итак, по сюжету игры, на улице 1972 год. Нашего героя зовут Джо. Он недавно пришел из армии и работает уборщиком. До определенного момента, жизнь особо не радовала парня, пока крупная компания, которая занимается исследованиями, обвиняет […]

iPhone 5se можна буде купити вже 18 березня

Безіменне, але традиційно надійне ™ джерело наспівало редакції 9to5mac.com, що презентація 4-дюймового iPhone 5se і iPad Air 3 відбудеться у вівторок, 15 березня 2016 року. Найдивовижніше те, що в продаж нові гаджети надійдуть вже через три дні – в п’ятницю вісімнадцятого березня. Відмова компанії від звичного етапу попередніх замовлень інсайдер пояснює «новою стратегією Apple», помноженої на перший […]

Реклама AirPods зробила трек «Down» Маріан Хілл справжнім хітом

Успішна реклама нерідко дозволяє артистам збільшити продаж платівок і цифрової музики. Але участь в промо-ролику такої великої компанії як Apple може повністю змінити життя музиканта. Після виходу 14 січня реклами нових навушників Apple AirPods пісня «Down» Маріан Хілл стала справжнім хітом. Буквально за тиждень після запуску рекламної кампанії трек злетів на 37 місце рейтингу Billboard […]