"1"

Компанія Apple зареєструвала нову патентну заявку, в якій описана клавіатура нового типу без клавіші Caps Lock. Замість неї на клавіатурному блоці з’явиться кнопка для символів емодзі.

Однак відмова від Caps Lock стане не єдиною особливістю нової клавіатури від компанії Apple. На ілюстраціях до патентної заявки можна помітити ще два нововведення.

"2"

Першим з них є кнопка поділитися (Share). З її допомогою користувачі зможуть швидко відправляти вподобані посилання або інший контент в свої соціальні мережі. А другим нововведенням є кнопка пошуку. Вона повинна допомогти користувачам швидко шукати різноманітний контент.

"3"

Наскільки зручними виявляться подібні нововведення зараз сказати складно. Поки з упевненістю можна говорити лише про те, що кнопки емодзі і поділитися потрібні далеко не всім користувачам.

Нагадаємо, що компанія Apple розробляє технологію зчитування відбитку пальця без спеціального датчика.

Коментарі закриті.

Поділитися

Ще один iPhone 6 Plus вибухнув під час зарядки

Поки провідні IT-ресурси обговорюють ситуацію з самозаймистими смартфонами Samsung Galaxy Note7, інтернет заполонили гучними новинами про вибухи і спалахи iPhone. Телевізійний канал ABC30 опублікував статтю, в якій власник iPhone 6 Plus розповів про випадок самовільного загоряння смартфону. Інцидент стався в ніч з четверга на п’ятницю. Гаджет був підключений до мережі за допомогою оригінального пристрою. У […]

Як записати відео з Apple TV за допомогою Mac

Щасливі власники приставки Apple TV четвертого покоління не можуть просто так захоплювати відео з екрану телевізора. Щоб отримати якісний запис, необхідно мати Macbook і придбати кабель USB-C для підключення пристроїв. Все інше – в сьогоднішній пораді. Для початку потрібно підключити кабель у відповідний роз'єм телеприставки і USB-порт ноутбука, після чого можна почати програвання потрібного відео або […]

Немає нічого дорожче за Apple

Уже вп'яте поспіль корпорація з Купертіно очолює рейтинг американського видавництва Forbes як найдорожчий у світі бренд. За оцінкою журналу тільки за цей рік ціна Apple-бренду зросла на цілих 17%, що дозволило дотягнути вартість до 145,3 мільярда доларів. Друге місце в списку (власне, як і в 2014 році) займає Microsoft. Але вартість цього бренду, хоч і […]