"1"

Незважаючи на відсутність, на думку багатьох користувачів, революційних продуктів, вартість акцій Apple продовжує зростати, і вчора переступила чергове рекордне значення.

Тільки ледачий не покритикував Apple за випуск iPhone 7 в дизайні далекого 2014 року. Море критики обрушилося і на нові MacBook Pro з відсутністю в них звичних портів. Відкладений старт продажу навушників AirPods також оптимізму не додав, а вже про різного роду скандали (наприклад, з мимовільним вимиканням iPhone при цілком достатньому заряді батареї) краще і не згадувати. І тим не менш…

Тим не менш, акції компанії повзуть вгору. Вчора  в ході торгів за акцію давали $133,74, що більше рекордної позначки $133, яка була досягнута в лютому 2015 року.

"2"

Аналітики пояснюють зростання вартості акцій Apple збільшенням продажу на дуже ємному китайському ринку, зростанням доходів від онлайн-сервісів, ну і, звичайно, очікуванням виходу «революційного» ювілейного смартфону, який поки прийнято називати iPhone 8, хоча деякі джерела наполягають на імені «iPhone X ». Чи збудуться ці очікування – невідомо, але поки в очах інвесторів перспективи Apple виглядають цілком оптимістичними.

Нагадаємо, що в цьому році компанія Apple втратила звання найдорожчого в світі бренду.

Коментарі закриті.

Поділитися

Про користь iTunes Match

Як Ви знаєте, якщо у Вашому будинку є iPad, iPod, iPhone, Mac або Apple TV, немає нічого кращого медіаплеєра iTunes для відтворення, упорядкування та організації музики і фільмів. Але навіть якщо продуктів компанії Apple у Вас немає, не зневіряйтеся! iTunes безкоштовно розповсюджується і для Windows. У цій статті мені хотілося б поговорити про iTunes Match. […]

компания Apple порадует нас новыми блокбастерами

Ветеран IT-журналистики и по совместительству хороший приятель Стива Джобса Уолт Моссберг на прошлой неделе опубликовал весьма интересную заметку, которая посвящена эпохе компании Apple после смерти ее основателя. Так, Моссберг сравнил яблочную компанию с качественной киностудией, способной радовать поклонников новыми блокбастерами. Есть люди, которые считают, что уход из жизни Джобса повлек за собой уход из Apple […]

В Apple розчарувалися в iAd

З запуску рекламного сервісу iAd минуло шість років. Оскільки керівництво компанії більше не хоче витрачати час і ресурси на рекламну платформу, управління нею та організацію її роботи, ймовірно, передадуть видавцям контенту, як і всі прибутки від поширюваної з її допомогою реклами. Подейкують, що в планах у компанії зробити сервіс автоматичним. А рекламні оголошення зможуть створювати […]