"1"

Глава компанії Apple Тім Кук закликав уряди різних країн і високотехнологічні компанії оголосити війну фейковим новинам. Про це він заявив в інтерв’ю газеті The Telegraph.

За словами Кука, помилкові новини “гублять розум людей”, а їх широке поширення являє собою серйозну проблему для значної частини світу, і боротися з ними повинні як влада, так і IT-компанії. Зокрема, Кук закликав організувати публічну просвітницьку кампанію, щоб суспільство усвідомило загрозу, яку несуть в собі фейкові новини. На його думку, ця кампанія повинна проводитися і в школах.

У свою чергу, технологічні компанії повинні зайнятися розробкою інструментів, застосування яких дозволило б знизити кількість фейкових новин.

“Ми повинні спробувати вирішити цю проблему, не порушуючи свободи слова і ЗМІ, але ми також повинні допомогти читачам. Зараз багато хто з нас просто скаржиться на ситуацію і не пропонує шляхів вирішення”, – сказав Кук. При цьому він зазначив, що вважає сплеск поширення фейкових новин тимчасовим явищем.

Нагадаємо, що поява в Мережі різних помилкових новин і їх вплив на думку читачів привернули останнім часом увагу, а найбільш активна дискусія з цієї проблеми розгорнулася після минулих в листопаді 2016 року виборів президента США. Так, соцмережу Facebook звинуватили в тому, що поширення фейкових новин перед виборами вплинуло на результат голосування і привело до перемоги Дональда Трампа.

В результаті соцмережа заявила про намір активно боротися з фейками і зробила деякі кроки у цьому напрямку. Зокрема, в середині грудня Facebook запустила в США механізм, який дозволяє стороннім організаціям за скаргами користувачів перевіряти достовірність інформації, що міститься в підозрілих публікаціях. Пізніше цей інструмент був запущений в Німеччині і Франції, де в цьому році пройдуть вибори.

Крім того, в середині січня Facebook анонсувала проект під назвою Facebook Journalism Project, в рамках якого компанія має намір співпрацювати із засобами масової інформації та журналістами, а також боротися з фейковими новинами. Проект включає в себе три основні напрямки: співпрацю із засобами масової інформації в області розробки нових продуктів і форматів, навчання журналістів роботи з сервісами та інструментами Facebook, а також підвищення новинної грамотності користувачів соцмережі.

Вас також зацікавить результат опитування читачів порталу PhoneArena щодо того, чи хотіли б вони купувати «американський» iPhone.

Коментарі закрито.

Поділитися

В Україні смартфон APPLE iPhone 7 тепер офіційно можна купити в магазині MOYO

В Україні офіційно отримали дозвіл на реалізацію смартфони iPhone 7 і iPhone 7 Plus. Національна зв’язкова комісія внесла моделі цих телефонів до реєстру. Це призвело до того, що смартфон останньої моделі компанії Apple відтепер може офіційно продаватися на території України, яка потрапила під третю хвилю продажів, яка стартувала з жовтня 2016. Ціна за яку можна […]

Сканер відбитків Touch ID буде вбудований в кнопку живлення нових MacBook Pro

В цьому році Apple планує випустити повністю оновлену серію MacBook Pro. За інформацією обізнаних джерел, ноутбуки нового покоління стануть тоншими і легшими. Крім того, у них з’явиться датчик Touch ID для біометричної ідентифікації користувачів. Поряд з додатковим сенсорним OLED-екраном у верхній частині клавіатури Apple додасть в нові MacBook Pro сканер відбитків пальців. Він буде інтегрований […]

«Укрзалізниця» випустила додаток з продажу квитків для iOS

Державна залізнична компанія запустила офіційний додаток для продажу квитків на iOS, повідомив в Facebook гендиректор «Укрзалізниці» Войцех Бальчун. Воно вже є в App Store. Його функціональність і ціни повністю збігаються з веб-версією офіційного сервісу бронювання booking.uz.gov.ua. У додатку можна купити квитки на всі стандартні поїзди по Україні і швидкісні Інтерсіті +. Проїзні документи не потрібно […]