"1"

Глава компанії Apple Тім Кук закликав уряди різних країн і високотехнологічні компанії оголосити війну фейковим новинам. Про це він заявив в інтерв’ю газеті The Telegraph.

За словами Кука, помилкові новини “гублять розум людей”, а їх широке поширення являє собою серйозну проблему для значної частини світу, і боротися з ними повинні як влада, так і IT-компанії. Зокрема, Кук закликав організувати публічну просвітницьку кампанію, щоб суспільство усвідомило загрозу, яку несуть в собі фейкові новини. На його думку, ця кампанія повинна проводитися і в школах.

У свою чергу, технологічні компанії повинні зайнятися розробкою інструментів, застосування яких дозволило б знизити кількість фейкових новин.

“Ми повинні спробувати вирішити цю проблему, не порушуючи свободи слова і ЗМІ, але ми також повинні допомогти читачам. Зараз багато хто з нас просто скаржиться на ситуацію і не пропонує шляхів вирішення”, – сказав Кук. При цьому він зазначив, що вважає сплеск поширення фейкових новин тимчасовим явищем.

Нагадаємо, що поява в Мережі різних помилкових новин і їх вплив на думку читачів привернули останнім часом увагу, а найбільш активна дискусія з цієї проблеми розгорнулася після минулих в листопаді 2016 року виборів президента США. Так, соцмережу Facebook звинуватили в тому, що поширення фейкових новин перед виборами вплинуло на результат голосування і привело до перемоги Дональда Трампа.

В результаті соцмережа заявила про намір активно боротися з фейками і зробила деякі кроки у цьому напрямку. Зокрема, в середині грудня Facebook запустила в США механізм, який дозволяє стороннім організаціям за скаргами користувачів перевіряти достовірність інформації, що міститься в підозрілих публікаціях. Пізніше цей інструмент був запущений в Німеччині і Франції, де в цьому році пройдуть вибори.

Крім того, в середині січня Facebook анонсувала проект під назвою Facebook Journalism Project, в рамках якого компанія має намір співпрацювати із засобами масової інформації та журналістами, а також боротися з фейковими новинами. Проект включає в себе три основні напрямки: співпрацю із засобами масової інформації в області розробки нових продуктів і форматів, навчання журналістів роботи з сервісами та інструментами Facebook, а також підвищення новинної грамотності користувачів соцмережі.

Вас також зацікавить результат опитування читачів порталу PhoneArena щодо того, чи хотіли б вони купувати «американський» iPhone.

Коментарі закрито.

Поділитися

Apple розпродала першу партію навушників AirPods через годину після початку продажу

Apple розпродала першу партію бездротових навушників AirPods, про що свідчать дані в офіційному інтернет-магазині компанії. Через кілька годин після початку продажу аксесуара термін доставки збільшився до чотирьох тижнів в американському і до трьох тижнів в більшості інших онлайн-магазинах Apple. В даний момент в онлайн-магазині Apple спостерігається дефіцит AirPods. Зокрема, можливість відправки навушників на замовлення становить три […]

Найбільш бажаним подарунком на Новий Рік залишається iPhone

Фахівці недавно вирішили провести дослідження і з’ясувати, який подарунок найбільше бажають отримати люди на Різдво і Новий рік. Як виявилося, улюбленцем публіки став iPhone. Дослідники також відзначають, що в цьому році охочих одержати в подарунок iPhone буде більше. Як повідомляє Piper Jaffray, в минулому році бажаючих отримати на свята продукт від Applе було 5,2%, а […]

iOS 8.4 beta 2

Apple довольно быстро выполняет свою работу. Чуть более десяти дней тому миру была представлена бета-версия iOS 8.4, но вот мы видим уже более молодую версию. Купертиновцы исправили несколько ошибок, которые были замечены в предыдущей версии. А именно обновленной программе «Музыка», которая дебютировала в iOS 8.4 beta 1. Теперь приложение отличается обновленным внешним видом и более […]