"1"

Глава компанії Apple Тім Кук закликав уряди різних країн і високотехнологічні компанії оголосити війну фейковим новинам. Про це він заявив в інтерв’ю газеті The Telegraph.

За словами Кука, помилкові новини “гублять розум людей”, а їх широке поширення являє собою серйозну проблему для значної частини світу, і боротися з ними повинні як влада, так і IT-компанії. Зокрема, Кук закликав організувати публічну просвітницьку кампанію, щоб суспільство усвідомило загрозу, яку несуть в собі фейкові новини. На його думку, ця кампанія повинна проводитися і в школах.

У свою чергу, технологічні компанії повинні зайнятися розробкою інструментів, застосування яких дозволило б знизити кількість фейкових новин.

“Ми повинні спробувати вирішити цю проблему, не порушуючи свободи слова і ЗМІ, але ми також повинні допомогти читачам. Зараз багато хто з нас просто скаржиться на ситуацію і не пропонує шляхів вирішення”, – сказав Кук. При цьому він зазначив, що вважає сплеск поширення фейкових новин тимчасовим явищем.

Нагадаємо, що поява в Мережі різних помилкових новин і їх вплив на думку читачів привернули останнім часом увагу, а найбільш активна дискусія з цієї проблеми розгорнулася після минулих в листопаді 2016 року виборів президента США. Так, соцмережу Facebook звинуватили в тому, що поширення фейкових новин перед виборами вплинуло на результат голосування і привело до перемоги Дональда Трампа.

В результаті соцмережа заявила про намір активно боротися з фейками і зробила деякі кроки у цьому напрямку. Зокрема, в середині грудня Facebook запустила в США механізм, який дозволяє стороннім організаціям за скаргами користувачів перевіряти достовірність інформації, що міститься в підозрілих публікаціях. Пізніше цей інструмент був запущений в Німеччині і Франції, де в цьому році пройдуть вибори.

Крім того, в середині січня Facebook анонсувала проект під назвою Facebook Journalism Project, в рамках якого компанія має намір співпрацювати із засобами масової інформації та журналістами, а також боротися з фейковими новинами. Проект включає в себе три основні напрямки: співпрацю із засобами масової інформації в області розробки нових продуктів і форматів, навчання журналістів роботи з сервісами та інструментами Facebook, а також підвищення новинної грамотності користувачів соцмережі.

Вас також зацікавить результат опитування читачів порталу PhoneArena щодо того, чи хотіли б вони купувати «американський» iPhone.

Коментарі закрито.

Поділитися

Apple визнали найінноваційнішою компанією світу 11-й раз підряд

Компанії, що займаються розробкою високотехнологічних продуктів та засобів комунікації в 2015 році в черговий раз змогли зайняти місця в рейтингу 50 найінноваційніших компаній. Незмінним лідером, починаючи з 2005 року залишаються компанія Apple. Щороку складається рейтинг топ-50 компаній, які вразили світ своїми інноваціями. Опитується понад 1500 топ-менеджерів відносно планів їх корпорацій та оцінок інших гравців ринку. […]

Apple ввела запрет на начисление бонусов за «рассказать друзья»

App Store полностью обновится только осенью этого года, но уже сейчас на сайте происходят некоторые изменения. Так, на прошлой неделе в хранилище яблочной компании ввели нововведение, в виде запрета на начисление бонусов всем любителям по минимуму платить за контент. Кто из нас не сталкивался с предложениями типа «Поделитесь ссылкой и получите 100 золота». Отныне подобные […]

Реліз нових iPad Pro 10,5″ і 12,9″ перенесений на травень-червень 2017 року

Очікується, що вже в наступному місяці Apple проведе презентацію нових планшетів. Але, як видно, цього не станеться. Про це повідомляють джерела Digitimes. Джерела стверджують, що реліз 10, і 12,9-дюймових iPad перенесений на травень-червень 2017 року. Очікувалося, що в березні покажуть три нові моделі iPad. Вендори сподівалися на те, що хоча б одна з двох моделей […]