"1"

Глава компанії Apple Тім Кук закликав уряди різних країн і високотехнологічні компанії оголосити війну фейковим новинам. Про це він заявив в інтерв’ю газеті The Telegraph.

За словами Кука, помилкові новини “гублять розум людей”, а їх широке поширення являє собою серйозну проблему для значної частини світу, і боротися з ними повинні як влада, так і IT-компанії. Зокрема, Кук закликав організувати публічну просвітницьку кампанію, щоб суспільство усвідомило загрозу, яку несуть в собі фейкові новини. На його думку, ця кампанія повинна проводитися і в школах.

У свою чергу, технологічні компанії повинні зайнятися розробкою інструментів, застосування яких дозволило б знизити кількість фейкових новин.

“Ми повинні спробувати вирішити цю проблему, не порушуючи свободи слова і ЗМІ, але ми також повинні допомогти читачам. Зараз багато хто з нас просто скаржиться на ситуацію і не пропонує шляхів вирішення”, – сказав Кук. При цьому він зазначив, що вважає сплеск поширення фейкових новин тимчасовим явищем.

Нагадаємо, що поява в Мережі різних помилкових новин і їх вплив на думку читачів привернули останнім часом увагу, а найбільш активна дискусія з цієї проблеми розгорнулася після минулих в листопаді 2016 року виборів президента США. Так, соцмережу Facebook звинуватили в тому, що поширення фейкових новин перед виборами вплинуло на результат голосування і привело до перемоги Дональда Трампа.

В результаті соцмережа заявила про намір активно боротися з фейками і зробила деякі кроки у цьому напрямку. Зокрема, в середині грудня Facebook запустила в США механізм, який дозволяє стороннім організаціям за скаргами користувачів перевіряти достовірність інформації, що міститься в підозрілих публікаціях. Пізніше цей інструмент був запущений в Німеччині і Франції, де в цьому році пройдуть вибори.

Крім того, в середині січня Facebook анонсувала проект під назвою Facebook Journalism Project, в рамках якого компанія має намір співпрацювати із засобами масової інформації та журналістами, а також боротися з фейковими новинами. Проект включає в себе три основні напрямки: співпрацю із засобами масової інформації в області розробки нових продуктів і форматів, навчання журналістів роботи з сервісами та інструментами Facebook, а також підвищення новинної грамотності користувачів соцмережі.

Вас також зацікавить результат опитування читачів порталу PhoneArena щодо того, чи хотіли б вони купувати «американський» iPhone.

Коментарі закрито.

Поділитися

Як включити приховане меню для розробників в Safari на Mac

OS X приховує в собі масу можливостей з оптимізації роботи окремих додатків, про які ми часто розповідаємо. Сьогоднішній матеріал присвятили девелоперському режиму в Safari на Mac, який дозволяє налагодити завантаження сторінок і відключити непотрібний контент сайтів. Завдяки режиму розробки в Safari ти також зможеш відключити відображення зображень, стилів, JavaScript і всіляких розширень, а ще швидко очистити […]

Китайці налагодили виробництво чохлів для ще неанонсованого iPhone SE

У другій половині місяця Apple офіційно представить свій новий 4-дюймовий смартфон iPhone SE або iPhone 5se, орієнтований на шанувальників компактних пристроїв. Напередодні анонса новинки, в Мережі з’явилися зображення перших чохлів для пристрою, створених китайськими виробниками. Ніхто достеменно не знає, як буде виглядати iPhone SE. Apple добре постаралася, щоб зовнішній вигляд смартфона не просочився в мережу […]

iOS 10 попереджає користувачів при підключенні до небезпечних мереж

У iOS 10 компанія Apple почала попереджати користувачів iPhone і iPad в тому випадку, якщо вони підключаються до незахищеної мережі. Також компанія дає ряд рекомендацій з настройки точок доступу Wi-Fi. При підключенні до відкритої або гостьової бездротової мережі власники iPhone і iPad ризикують своїми даними. iOS 9 не повідомляє про небезпеку використання відкритих мереж, які […]