"1"

Глава компанії Apple Тім Кук закликав уряди різних країн і високотехнологічні компанії оголосити війну фейковим новинам. Про це він заявив в інтерв’ю газеті The Telegraph.

За словами Кука, помилкові новини “гублять розум людей”, а їх широке поширення являє собою серйозну проблему для значної частини світу, і боротися з ними повинні як влада, так і IT-компанії. Зокрема, Кук закликав організувати публічну просвітницьку кампанію, щоб суспільство усвідомило загрозу, яку несуть в собі фейкові новини. На його думку, ця кампанія повинна проводитися і в школах.

У свою чергу, технологічні компанії повинні зайнятися розробкою інструментів, застосування яких дозволило б знизити кількість фейкових новин.

“Ми повинні спробувати вирішити цю проблему, не порушуючи свободи слова і ЗМІ, але ми також повинні допомогти читачам. Зараз багато хто з нас просто скаржиться на ситуацію і не пропонує шляхів вирішення”, – сказав Кук. При цьому він зазначив, що вважає сплеск поширення фейкових новин тимчасовим явищем.

Нагадаємо, що поява в Мережі різних помилкових новин і їх вплив на думку читачів привернули останнім часом увагу, а найбільш активна дискусія з цієї проблеми розгорнулася після минулих в листопаді 2016 року виборів президента США. Так, соцмережу Facebook звинуватили в тому, що поширення фейкових новин перед виборами вплинуло на результат голосування і привело до перемоги Дональда Трампа.

В результаті соцмережа заявила про намір активно боротися з фейками і зробила деякі кроки у цьому напрямку. Зокрема, в середині грудня Facebook запустила в США механізм, який дозволяє стороннім організаціям за скаргами користувачів перевіряти достовірність інформації, що міститься в підозрілих публікаціях. Пізніше цей інструмент був запущений в Німеччині і Франції, де в цьому році пройдуть вибори.

Крім того, в середині січня Facebook анонсувала проект під назвою Facebook Journalism Project, в рамках якого компанія має намір співпрацювати із засобами масової інформації та журналістами, а також боротися з фейковими новинами. Проект включає в себе три основні напрямки: співпрацю із засобами масової інформації в області розробки нових продуктів і форматів, навчання журналістів роботи з сервісами та інструментами Facebook, а також підвищення новинної грамотності користувачів соцмережі.

Вас також зацікавить результат опитування читачів порталу PhoneArena щодо того, чи хотіли б вони купувати «американський» iPhone.

Коментарі закрито.

Поділитися

Швейцарський розумний годинник: він є, проте у майбутьному

Запуск смарт-годинників Apple Watch змусив швейцарського виробника TAG Heuer вирішити підвищити конкурентоспроможність моделей, що випускаються, та розширити їх функціональність завдяки підтримці смартфонів. Власні смарт-годинники компанія збирається представити публіці восени цього року. Їх вартість складе щось коло $1400 – якась там дрібничка в порівнянні з моделями з колекції Apple Watch Edition. В основі смарт-девайсу від TAG […]

Google сподівається зробити Android N більш захищеною від вірусів і троянів

Вибираючи програмну платформу, користувачі, як правило, керуються якістю і кількістю додатків, продуктивністю пристрою, безпекою операційної системи. В останньому пункті не так давно Android отримала серйозний удар з виявленням уразливості Stagefright, існуючої на мільйонах мобільних пристроїв. Уразливість Stagefright дозволяє отримати доступ до даних на смартфоні через аудіо- та відеофайли. Вона була присутня у всіх гаджетах з найпершої […]

Nokia Heart з Android Nougat засвітився в бенчмарку

У базі даних бенчмарка GFXBench виявилися результати тестування смартфону, що готується до випуску під умовною назвою Nokia Heart, який поки не був представлений офіційно. Згідно з даними бенчмарка, смартфон працює під управлінням операційної системи Android 7.0 Nougat. Він оснащується 5,2-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю HD (720 x 1280 пікселів), 13-мегапіксельною основною і 8-мегапіксельною фронтальною камерами. […]