"1"

Глава компанії Apple Тім Кук закликав уряди різних країн і високотехнологічні компанії оголосити війну фейковим новинам. Про це він заявив в інтерв’ю газеті The Telegraph.

За словами Кука, помилкові новини “гублять розум людей”, а їх широке поширення являє собою серйозну проблему для значної частини світу, і боротися з ними повинні як влада, так і IT-компанії. Зокрема, Кук закликав організувати публічну просвітницьку кампанію, щоб суспільство усвідомило загрозу, яку несуть в собі фейкові новини. На його думку, ця кампанія повинна проводитися і в школах.

У свою чергу, технологічні компанії повинні зайнятися розробкою інструментів, застосування яких дозволило б знизити кількість фейкових новин.

“Ми повинні спробувати вирішити цю проблему, не порушуючи свободи слова і ЗМІ, але ми також повинні допомогти читачам. Зараз багато хто з нас просто скаржиться на ситуацію і не пропонує шляхів вирішення”, – сказав Кук. При цьому він зазначив, що вважає сплеск поширення фейкових новин тимчасовим явищем.

Нагадаємо, що поява в Мережі різних помилкових новин і їх вплив на думку читачів привернули останнім часом увагу, а найбільш активна дискусія з цієї проблеми розгорнулася після минулих в листопаді 2016 року виборів президента США. Так, соцмережу Facebook звинуватили в тому, що поширення фейкових новин перед виборами вплинуло на результат голосування і привело до перемоги Дональда Трампа.

В результаті соцмережа заявила про намір активно боротися з фейками і зробила деякі кроки у цьому напрямку. Зокрема, в середині грудня Facebook запустила в США механізм, який дозволяє стороннім організаціям за скаргами користувачів перевіряти достовірність інформації, що міститься в підозрілих публікаціях. Пізніше цей інструмент був запущений в Німеччині і Франції, де в цьому році пройдуть вибори.

Крім того, в середині січня Facebook анонсувала проект під назвою Facebook Journalism Project, в рамках якого компанія має намір співпрацювати із засобами масової інформації та журналістами, а також боротися з фейковими новинами. Проект включає в себе три основні напрямки: співпрацю із засобами масової інформації в області розробки нових продуктів і форматів, навчання журналістів роботи з сервісами та інструментами Facebook, а також підвищення новинної грамотності користувачів соцмережі.

Вас також зацікавить результат опитування читачів порталу PhoneArena щодо того, чи хотіли б вони купувати «американський» iPhone.

Коментарі закрито.

Поділитися

Apple Watch Series 3 отримають новий дизайн і LTE-модуль

У мережі продовжує з’являтися нова інформація, що стосується Apple Watch третього покоління. Раніше мережеві джерела повідомляли, що офіційний реліз новинки може відбутися в кінці цього – початку наступного року. Тепер завдяки джерелам видання Bloomberg стали відомі і деякі особливості Apple Watch Series 3. Згідно з останніми даними, однією з ключових «фішок» оновлених Apple Watch стане […]

Топ-менеджер Apple, що захищав права меншин, перейшов на роботу в Twitter

Джефрі Сіміноф, який раніше займав посаду топ-менеджера в «яблучній» компанії та був відповідальним за створення однакових можливостей для працівників компанії, нещодавно заявив про свій перехід до компанії Twitter. Там він займе таку ж саму посаду. Під час своєї роботи в компанії Apple Джефрі Сіміноф приділяв багато уваги роботі, яка б допомогла людям нетрадиційної сексуальної орієнтації […]

З’явилася портативна гідроелектростанція EStream для зарядки гаджетів

Водний генератор для зарядки гаджетів? А чому б і ні! Адже вже є сонячні та вітряні зарядки для смартфонів і не тільки. Днями ж на Kickstarter з’явився новий стартап – портативна міні-турбіна, що дозволяє заряджати гаджети в похідних умовах. Все, що потрібно для її використання, – вода. Якщо бути точнішим, річка або навіть струмок. Головне, […]