"1"

Успішна реклама нерідко дозволяє артистам збільшити продаж платівок і цифрової музики. Але участь в промо-ролику такої великої компанії як Apple може повністю змінити життя музиканта.

Після виходу 14 січня реклами нових навушників Apple AirPods пісня «Down» Маріан Хілл стала справжнім хітом. Буквально за тиждень після запуску рекламної кампанії трек злетів на 37 місце рейтингу Billboard Hot 100.

З 12 по 19 січня продаж пісні зріс до кількості в 22 000, причому велика частина припала на другу половину тижня. За наступні сім днів число завантажень зросло до 34 000 на тиждень.

Кількість прослуховувань пісні в стрімінгових сервісах злетіло до небес. До того, як Apple випустила промо-відео, Down слухали в середньому близько 90 000 разів на тиждень, але за тиждень з 12 по 19 січня кількість прослуховувань перевищила позначку в 1,6 млн. До даного моменту відмітка переглядів треку на YouTube подолала 4 млн.

«Коли Apple зробить все правильно, то для вас вище тільки небо…», – заявив Авері Лімпман, який завдяки рекламі Apple збільшив продаж альбому Sway 2015 року.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Apple розпочне виробляти iPhone в Індії.

Коментарі закрито.

Поділитися

Смартфон-Франкенштейн GraalPhone замінює чотири пристрої

Виставка CES 2017 – це не тільки телевізори, ноутбуки та роботи, а й несподівані концепти. Одна невелика французька компанія приїхала в Лас-Вегас з прототипом пристрою «4-в-1» під назвою GraalPhone. Його можна використовувати як смартфон, планшет, компактний ноутбук і навіть як камеру з п’ятикратним оптичним зумом. Цей монстр працює на Windows 10 і Android, хоча зараз […]

Кумедне вирішення проблеми тату та Apple Watch

Деякий час тому в мережі почали з'являтися різні новини про те, що Apple Watch неточно працюють на татуйованих зап'ястях. Ця проблема мабуть не є поширеною, але для певної категорії користувачів вона дійсно заважає правильній роботі годинника. Способів вирішення такої труднощі не так вже й багато: або зовсім відключити всі датчики, яким заважають татуювання, або одягнути […]

Snowboard Party 2 – створена для тих, хто сумує за шаленим драйвом

Якщо ви коли-небудь в житті запускали SSX, то зараз, мабуть, дуже сумуєте за такими спогадами, як сніг, хуртовина, дошка над головою і захоплені крики глядачів. Якщо ви коли-небудь запускали Tony Hawk's Pro Skater, то зараз, мабуть, дуже сумуєте за спогадами про шалені трюки, швидкість і лихий рок з колонок. Дивна річ, але обидва цих забутих […]