"1"

Успішна реклама нерідко дозволяє артистам збільшити продаж платівок і цифрової музики. Але участь в промо-ролику такої великої компанії як Apple може повністю змінити життя музиканта.

Після виходу 14 січня реклами нових навушників Apple AirPods пісня «Down» Маріан Хілл стала справжнім хітом. Буквально за тиждень після запуску рекламної кампанії трек злетів на 37 місце рейтингу Billboard Hot 100.

З 12 по 19 січня продаж пісні зріс до кількості в 22 000, причому велика частина припала на другу половину тижня. За наступні сім днів число завантажень зросло до 34 000 на тиждень.

Кількість прослуховувань пісні в стрімінгових сервісах злетіло до небес. До того, як Apple випустила промо-відео, Down слухали в середньому близько 90 000 разів на тиждень, але за тиждень з 12 по 19 січня кількість прослуховувань перевищила позначку в 1,6 млн. До даного моменту відмітка переглядів треку на YouTube подолала 4 млн.

«Коли Apple зробить все правильно, то для вас вище тільки небо…», – заявив Авері Лімпман, який завдяки рекламі Apple збільшив продаж альбому Sway 2015 року.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Apple розпочне виробляти iPhone в Індії.

Коментарі закрито.

Поділитися

Windows 10 Mobile отримає можливість розблокування за відбитком пальця

В останні роки різні біометричні системи розблокування мобільних пристроїв стали надзвичайно популярними. Торішні флагмани Microsoft Lumia 950 і 950 XL стали першими смартфонами компанії з можливістю розблокування за допомогою сканера райдужної оболонки ока, однак цей спосіб має ряд недоліків в порівнянні з розблокуванням за відбитком пальця. В ході конференції WinHEC представники софтверного гіганта заявили, що підтримка […]

один коментар | 19.11.2016 06:29

Vodafone запустив «Зимову акцію» – більше трафіку і хвилин на три місяці

Національний телеком-оператор Vodafone запустив спеціальну «Зимову акцію», в рамках якої надає абонентам тарифів лінійки Red більше трафіку і хвилин за ті ж гроші. Згідно з умовами пропозиції, тарифи S, M, L отримають вдвічі більше інтернету, а вся лінійка, включаючи бюджетний XS і Light+ – на 50% більше хвилин для розмов на інші мережі. Крім того, […]

Microsoft розробила цікавий спосіб відеодзвінків

Дослідне відділення Microsoft працює над новим способом вчинення відеодзвінків. Нерідко під час відеосеансу проскакує думка про те, куди ж все-таки дивитися: в камеру або на екран гаджета. У Microsoft вирішили позбавити людей від цього питання і запропонували проектувати співрозмовника в натуральну величину прямо в кімнаті.  Будуть потрібні для цього проектори захоплення зображення і камери Kinect. […]