"1"

Успішна реклама нерідко дозволяє артистам збільшити продаж платівок і цифрової музики. Але участь в промо-ролику такої великої компанії як Apple може повністю змінити життя музиканта.

Після виходу 14 січня реклами нових навушників Apple AirPods пісня «Down» Маріан Хілл стала справжнім хітом. Буквально за тиждень після запуску рекламної кампанії трек злетів на 37 місце рейтингу Billboard Hot 100.

З 12 по 19 січня продаж пісні зріс до кількості в 22 000, причому велика частина припала на другу половину тижня. За наступні сім днів число завантажень зросло до 34 000 на тиждень.

Кількість прослуховувань пісні в стрімінгових сервісах злетіло до небес. До того, як Apple випустила промо-відео, Down слухали в середньому близько 90 000 разів на тиждень, але за тиждень з 12 по 19 січня кількість прослуховувань перевищила позначку в 1,6 млн. До даного моменту відмітка переглядів треку на YouTube подолала 4 млн.

«Коли Apple зробить все правильно, то для вас вище тільки небо…», – заявив Авері Лімпман, який завдяки рекламі Apple збільшив продаж альбому Sway 2015 року.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Apple розпочне виробляти iPhone в Індії.

Коментарі закриті.

Поділитися

Додаток від творця першого джейлбрейка iPhone навчить безпілотний транспорт водінню

Хакер Джордж Хотц, який створив перший джейлбрейк для iPhone, веде розробку автономної системи пілотування для автомобілів разом з провідним інженером компанії Tesla Motors Ріккардо Бьязіні. В рамках проекту він випустив мобільний додаток для поліпшення «інтелекту» системи. Технології автономного водіння є на сьогоднішній день одним з найбільш перспективних напрямків розвитку автомобільної індустрії. Провідні виробники щорічно витрачають […]

Створено багаторазовий папір, на якому можна друкувати за допомогою світла

Для виробництва паперу щорічно використовуються десятки тон дерева, а це – гектари «легень нашої планети». Тому зниження кількості використання дерева вкрай важливе для нашого існування. Вторинна переробка лише частково вирішує це питання. А ось група вчених зі Шаньдунського університету (Китай), Каліфорнійського університету в Ріверсайді і Національної лабораторії імені Лоуренса (США) розробила новий тип багаторазового паперу, […]

Apple Watch посіли третє місце за популярністю серед користувачів

Аналітична компанія Canalys провела дослідження ринку носимих пристроїв. В результаті, Apple виявилася на третьому місці в рейтингу виробників. За звітний період ринок переносної електроніки виріс на 8%. Перше місце зайняла Xiaomi з показником 3,5 млн проданих пристроїв. На другому місці розташувалася Fitbit – 3,2 млн. Apple виявилася лише на третій позиції – 2,7 млн ​​Apple […]