За минулі кілька місяців в Мережі не раз обговорювалася вірогідність перенесення виробництва яблучних мобільних пристроїв з Китаю в США і наслідки цього кроку. В цілому, багато хто впевнений у тому, що якщо на корпусі iPhone з’явиться позначка «Assembled in USA», то яблучний смартфон буде коштувати значно дорожче.

"1"

При цьому багато користувачів абсолютно не готові переплачувати за напис «Assembled in USA». В черговий раз це підтвердив портал PhoneArena, провівши серед своїх читачів невелике опитування.

Всього було опитано більше 3000 чоловік, і майже 80% з них зазначили, що не бачать сенсу в покупці виробленого в США iPhone. Користувачі впевнені, що зміна місця збірки кардинально не вплине на якість готової продукції. Тому вони не хочуть переплачувати зайві гроші.

Однак знайшлися і ті, хто готовий заплатити за «американський» iPhone. Останні вважають, що перенесення виробництва позитивно позначиться на якості кінцевої продукції, а також дозволить створити в США нові робочі місця.

Нагадаємо, що дещо раніше ми вже розглядали, скільки буде  коштувати iPhone, якщо його виробництво перенесуть в США.

Коментарі закрито.

Поділитися

iOS 10 beta 1 проти iOS 9: порівняння швидкодії на iPhone 6, 5s і 5

Операційна система iOS 10 хоча поки і знаходиться на стадії тестування для розробників, але доступ до збірок у користувачів все ж є. А це значить, що порівняння з iOS 9 не уникнути. Автор YouTube-каналу EverythingApplePro вирішив порівняти першу бета-версію iOS 10 з iOS 9.3.2 на мінімально підтримуваних моделях iPhone. Відразу потрібно сказати, що сенсації не […]

Вийшла iOS 10.3 beta 3 для розробників

Через 2 тижні після релізу iOS 10.3 beta 2 для розробників Apple випустила третю бета-версію оновленої операційної системи для авторизованих розробників. Як завжди, серед нововведень немає нічого цікавого. Лише загальна оптимізація системи і нових фішок, а також виправлення помилок. Оновлення займає 280 МБ на диску. Оновитися можна «по повітрю» або через iTunes. Легкого апдейту! Ознайомитися […]

Facebook розробляє додаток для телевізорів

Згідно з фінансовим звітом Facebook за четвертий квартал минулого року, щодня користувачі соціальної мережі переглядають 100 мільйонів годин відео. Такі вражаючі показники дозволяють компанії отримувати серйозний дохід з реклами та спонсорського контенту в відеороликах. Проте, Facebook не має наміру зупинятися на досягнутому і планує розширити аудиторію рекламодавців з випуском програми для пристроїв Smart TV. Як […]