Відомий виробник переносної електроніки Jawbone має намір завершити роботу на споживчому ринку і згорнути випуск фітнес-трекерів. Замість цього компанія перейде в корпоративний сектор і займеться створенням обладнання для клінік. На думку топ-менеджерів компанії, ця зміна орієнтирів допоможе компанії вийти з тривалої кризи, в якій вона опинилася через проблеми на споживчому ринку – в результаті невдалої боротьби Jawbone витратила понад $900 млн. Про це повідомляє TechCrunch.

"1"

Як пояснили виданню джерела близькі до керівництва компанії, причини нової стратегії дуже прагматичні:

«Якщо ви роздумуєте про те, як виглядає компанія-виробник електроніки для споживчого ринку, враховуйте маржинальність в 30%, постійні цикли оновлень і великі ризики. Це гра-блокбастер. Однак хлопці з іншої сфери, на кшталт Omada (конкурентна компанія на ринку електроніки для клінік – прим.ред.) втягують людей майже зі 100% маржинальністю для себе. Зараз компанії з виробництва переносної електроніки задаються питанням: чи потрібно мені грати на споживчому ринку з маржею в 30% чи ж варто переключитися на сферу охорони здоров’я з дивовижними прибутками, але можливими витратами в майбутньому.»

Останнім часом Jawbone і так грунтовно відійшла від справ, звернувши виробництво лінійки UP і перепродуючи екземпляри, що залишилися, реселлерам за зниженою ціною. Внаслідок таких кроків користувачі стали регулярно скаржитися на відсутність важливих оновлень і надійної сервісної служби. Нагадаємо, що компанія також випускає бездротові колонки.

Керівництво Jawbone офіційно не підтвердило, що компанія змінює вектор розвитку. Раніше з ринку переносної електроніки пішла компанія Pebble, поглинена брендом Fitbit.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Apple працює над портативним акумулятором для Apple Watch.

Коментарі закриті.

Поділитися

У Samsung з’явилася своя Siri

Переоцінити потенційні можливості голосових асистентів важко. Ось тільки їх можливості ще занадто далекі від тих, які потрібні користувачеві для комфортного і регулярного використання. І поки Google підключила до свого асистента нейромережі і штучний інтелект, Apple обіцяє золоті гори в Siri, південнокорейський бренд Samsung тихенько зареєстрував одразу дві тематичні торгові марки. Bixby і Kestra – нові імена […]

В наступному році Apple Pay з’явиться у Китаї

Apple активно працює над виходом платіжної системи Apple Pay в Китаї. Масштаби цього ринку оцінюються в $1 трлн. Журналісти повідомляють, що менеджмент Apple зараз активно веде переговори з приводу співробітництва з китайською асоціацією China Union Pay. Завдяки цим зусиллям Apple вдалося зареєструвати свою базу в Шанхаї в червні цього року. Потенціал росту «яблучної» системи мобільних […]

Американська армія переходить з Android на iPhone

Видання Military.com повідомило ще про одну маленьку перемогу Купертіно: Командування спеціальних операцій Армії США (SOCOM) вирішило відмовитися від використання пристроїв на базі операційної системи Android на користь нашого улюбленого iPhone. Причина такого рішення, як можна здогадатися, стара, як світ. У минулому армія видавала своїм військовослужбовцям спеціальні комплекти Android Tactical Assault Kit, в які входив Samsung […]