Згідно з фінансовим звітом Facebook за четвертий квартал минулого року, щодня користувачі соціальної мережі переглядають 100 мільйонів годин відео. Такі вражаючі показники дозволяють компанії отримувати серйозний дохід з реклами та спонсорського контенту в відеороликах. Проте, Facebook не має наміру зупинятися на досягнутому і планує розширити аудиторію рекламодавців з випуском програми для пристроїв Smart TV.

"1"

Як повідомляє The Wall Street Journal, Facebook готова випустити додаток соціальної мережі для телевізорів і активно пропонує видавцям зайнятися створенням ексклюзивного контенту для нього. Компанія подумувала про розробку такого продукту протягом декількох років, проте раніше у неї не було серйозних причин втілювати ці роздуми в реальність.

На сьогоднішній день великий відсоток відеороликів в Facebook представляє собою відео з мемами і експериментальні прямі трансляції. Обидва формати погано піддаються впровадженню реклами, оскільки в середньому такі ролики тривають від 7 до 30 секунд. Саме тому спонсорський відеоконтент з’являється серед трансляцій в новинній стрічці.

"2"

Нещодавно Facebook повідомила інвесторам про те, що їй стає все складніше розміщувати рекламу в стрічці, тому компанія почала монетизувати довші ролики. Так, нещодавно в алгоритм новинної стрічки були внесені деякі зміни, через які відео з більшою тривалістю розташовуються вище. Також компанія почала тестувати рекламу в своєму месенджері.

Випуск програми для телевізорів міг би дозволити Facebook не тільки розміщувати між довгими відео більше реклами, але і почати випускати оригінальний контент і, таким чином, з часом стати конкурентом відеосервісів на зразок Netflix.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Facebook заплатить $500 млн за крадіжку VR-технологій.

Коментарі закрито.

Поділитися

В компании Apple будет работать руководитель брендингового агентства Wolff Olins

Недавно начались капитальные ремонтные работы маркетинговой машины Apple. В данном случае сложно сказать, есть в этом большая необходимость, однако откровения Фила Шиллера вместе с последовавшими поисковыми мероприятиями новых рекламных агентств, свидетельствуют о том, что некоторые изменения в сфере рекламы компании Apple все же требуются. Часть данных происходящих событий связана с появлением нового сотрудника в маркетинговой […]

Apple випустила нову збірку macOS 10.12.2 для розробників

Apple випустила нову збірку macOS Sierra 10.12.2 позачергово, не встигнувши «викотити» попередній білд. У числі нововведень виявилися все ті ж 72 нових емодзі, як і в iOS 10.2 beta 1. Номер збірки – 16C32e. Крім того, оновлення принесло з собою виправлення ряду помилок і поліпшення стабільності операційної системи. Оновитися можуть тільки авторизовані розробники. І, як […]

Українець розробив віконні жалюзі, збираючі сонячну енергію

Український стартапер Євген Ерік в ході конференції iForum, що відбулася позавчора в столиці, представив свою розробку в галузі альтернативної енергетики. Його проект – SolarGaps «розумні» жалюзі, генеруючі електричний струм з сонячного світла. За словами Еріка, всі прототипи сонячних панелей, контролери, а також самі жалюзі спроектовані і виготовлені в Україні, а сама система розрахована на експлуатацію протягом […]