Згідно з фінансовим звітом Facebook за четвертий квартал минулого року, щодня користувачі соціальної мережі переглядають 100 мільйонів годин відео. Такі вражаючі показники дозволяють компанії отримувати серйозний дохід з реклами та спонсорського контенту в відеороликах. Проте, Facebook не має наміру зупинятися на досягнутому і планує розширити аудиторію рекламодавців з випуском програми для пристроїв Smart TV.

"1"

Як повідомляє The Wall Street Journal, Facebook готова випустити додаток соціальної мережі для телевізорів і активно пропонує видавцям зайнятися створенням ексклюзивного контенту для нього. Компанія подумувала про розробку такого продукту протягом декількох років, проте раніше у неї не було серйозних причин втілювати ці роздуми в реальність.

На сьогоднішній день великий відсоток відеороликів в Facebook представляє собою відео з мемами і експериментальні прямі трансляції. Обидва формати погано піддаються впровадженню реклами, оскільки в середньому такі ролики тривають від 7 до 30 секунд. Саме тому спонсорський відеоконтент з’являється серед трансляцій в новинній стрічці.

"2"

Нещодавно Facebook повідомила інвесторам про те, що їй стає все складніше розміщувати рекламу в стрічці, тому компанія почала монетизувати довші ролики. Так, нещодавно в алгоритм новинної стрічки були внесені деякі зміни, через які відео з більшою тривалістю розташовуються вище. Також компанія почала тестувати рекламу в своєму месенджері.

Випуск програми для телевізорів міг би дозволити Facebook не тільки розміщувати між довгими відео більше реклами, але і почати випускати оригінальний контент і, таким чином, з часом стати конкурентом відеосервісів на зразок Netflix.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Facebook заплатить $500 млн за крадіжку VR-технологій.

Коментарі закрито.

Поділитися

Apple випустила оновлений 12-дюймовий MacBook

Чутки виявилися помилковими. Нова модель 12-дюймового MacBook вийшла не в червні, а сьогодні, причому без будь-якого анонсу. Оновлений MacBook став продуктивнішим і отримав новий колір – звичайно, це знамените «рожеве золото». Дизайн ноутбука залишився незмінним, кількість портів теж не збільшилася, комунікації, як і раніше, доступні лише за допомогою єдиного роз'єму USB-C. В якості процесорів тепер використовуються […]

Чим маленький iPad Pro відрізняється від великого

Як і очікувалося, Apple представила новий 9,7-дюймовий iPad, який був названий iPad Pro. У минулому році компанія порадувала нас 12,9-дюймовим iPad Pro. Крім того що пристрої цілком очевидно відрізняються розмірами, в них є і деякі інші відмінності. Ми спробуємо розповісти про кожну з них. Камера Головні відмінності між 9,7-дюймовим і 12,9-дюймовим iPad Pro криються в камері. […]

Перегони iPhone 6s Plus, Nexus 6P і Lumia 950 XL

Блогер під ніком PhoneBuff порівняв на швидкість три флагманських смартфона на різних платформах – iPhone 6s Plus, Nexus 6P і Lumia 950 XL. При цьому експериментатор не використовував наукові тести і не задавався метою порівнювати технічні характеристики пристрої. Головне – як поводяться смартфони в повсякденних програмах. Під час тестування трьох піддослідних на них по черзі […]