Згідно з фінансовим звітом Facebook за четвертий квартал минулого року, щодня користувачі соціальної мережі переглядають 100 мільйонів годин відео. Такі вражаючі показники дозволяють компанії отримувати серйозний дохід з реклами та спонсорського контенту в відеороликах. Проте, Facebook не має наміру зупинятися на досягнутому і планує розширити аудиторію рекламодавців з випуском програми для пристроїв Smart TV.

"1"

Як повідомляє The Wall Street Journal, Facebook готова випустити додаток соціальної мережі для телевізорів і активно пропонує видавцям зайнятися створенням ексклюзивного контенту для нього. Компанія подумувала про розробку такого продукту протягом декількох років, проте раніше у неї не було серйозних причин втілювати ці роздуми в реальність.

На сьогоднішній день великий відсоток відеороликів в Facebook представляє собою відео з мемами і експериментальні прямі трансляції. Обидва формати погано піддаються впровадженню реклами, оскільки в середньому такі ролики тривають від 7 до 30 секунд. Саме тому спонсорський відеоконтент з’являється серед трансляцій в новинній стрічці.

"2"

Нещодавно Facebook повідомила інвесторам про те, що їй стає все складніше розміщувати рекламу в стрічці, тому компанія почала монетизувати довші ролики. Так, нещодавно в алгоритм новинної стрічки були внесені деякі зміни, через які відео з більшою тривалістю розташовуються вище. Також компанія почала тестувати рекламу в своєму месенджері.

Випуск програми для телевізорів міг би дозволити Facebook не тільки розміщувати між довгими відео більше реклами, але і почати випускати оригінальний контент і, таким чином, з часом стати конкурентом відеосервісів на зразок Netflix.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Facebook заплатить $500 млн за крадіжку VR-технологій.

Коментарі закрито.

Поділитися

Apple може заплатити близько 3 мільярдів штрафу за порушення патентів

Дещо раніше в цьому році купертінівці заплатили більше 600 мільйонів доларів штрафу за порушення патентів, пов'язаних з сервісом iMessage. Однак днями стало відомо, що в найближчому майбутньому компанії, можливо, доведеться виплатити значно більшу суму. Як повідомляють мережеві джерела, американська компанія VoIP-Pal, що спеціалізується на розробці продуктів в сфері IP-телефонії, подала на Apple в суд. Представники позивача стверджують, […]

Вчені винайшли «вічну» батарею

Побічним ефектом роботи атомних електростанцій є значні обсяги радіоактивних відходів, які необхідно зберігати або утилізувати, витрачаючи чималі ресурси. Група фізиків і хіміків з Університету Брістоля запропонувала відносно простий спосіб переробки графітових стрижнів, що дозволяє створювати практично вічні алмазні батареї, які можуть знайти найширше застосування. В ході вивчення заглушених реакторів, які працювали близько 50 років, вчені […]

Причины отказа Apple от Yahoo в Погоде для iOS 8

У каждой новой версии iOS имеются различные нововведения и изменения. Хотя, такие моменты могут заметить далеко не все пользователи. К примеру, мало кто из владельцев iPhone и iPad отметит факт отсутствия логотипа компании Yahoo в Погоде для iOS 8. А его ведь действительно нет! Все дело в том, что Apple вдруг прекратила использование промежуточного сервиса […]