Далласький федеральний суд зобов’язав Facebook виплатити $500 млн компенсації за збиток компанії ZeniMax Media, повідомляє Bloomberg.

"1"

Згідно з рішенням журі присяжних суду Далласа Facebook зобов’язана виплатити ZeniMax як компенсацію збитку $500 млн, включаючи $200 млн за порушення співзасновником Oculus Палмером Лакі угоди про нерозголошення конфіденційної інформації (Non-disclosure agreement, NDA) і $50 млн за порушення авторських прав.

У цю суму також входять $50 млн, які будуть стягнуті з Oculus і Палмера Лакі за помилковий опис продуктів, а ще один співзасновник Oculus – Брендан Ірібе – повинен буде виплатити за це порушення $150 млн. Загальна сума компенсації, призначена журі присяжних, набагато менша за суму збитку в розмірі $4 млрд, зазначену ZeniMax в позові.

З точки зору суду Oculus, яку Facebook купила в 2014 р за $2 млрд, використовувала технологію ZeniMax в Oculus Rift. ZeniMax стверджує, що саме вона добилася прориву у розвитку програмної і апаратної частини, чим і скористався один з її співробітників – Джон Кармак, який пішов з компанії і став технічним директором Oculus VR.

10 січня розпочалося слухання у гучній справі між Zenimax Media і Oculus VR. Власник Bethesda і id Software звинувачує Oculus в крадіжці інтелектуальної власності та комерційної таємниці шляхом найму Джона Кармака і п’яти його співробітників id Software. Стверджується, що Кармак порушив угоду з ZeniMax, обмінявшись конфіденційною інформацією, яку в Oculus потім використовували як основу для свого програмного забезпечення.

У ZeniMax вважають, що Кармак почав працювати над технологіями, які вплинули на шолом Oculus Rift, ще під час свого перебування в id Software, але сам Кармак, навпаки, стверджував, що робота в студії заважала йому займатися розробкою технологій віртуальної реальності.

Дворічна тяжба проти Facebook, ініційована виробником ігор ZeniMax, завершилася публічним судом присяжних в суді Далласа. У своєму рішення суд відкинув припущення про те, що співробітники Oculus вкрали комерційну таємницю.

У Oculus переконані, що звинувачення ZeniMax пов’язані з тим, що компанія втратила можливість своєчасно випустити на ринок свою VR-технологію. Юрист Facebook Бет Уілкінсон стверджувала, що ZeniMax припинила всі роботи над віртуальною реальністю на початку 2013 року і ні в чому не звинувачувала Oculus VR до її покупки Facebook.

У Oculus сказали, що компанія “засмучена деякими аспектами справи” і збирається оскаржити штраф. При цьому представники компанії вказали на те, що суд не задовольнив основні звинувачення позивача. “Суть справи полягала в тому, чи дійсно Oculus викрала приховані комерційною таємницею дані ZeniMax, і суд прийняв нашу сторону. Продукти Oculus створені на основі технологій Oculus”, – сказали в компанії.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Йокі Мацуока покинула Apple і повернулася в Nest.

Коментарі закрито.

Поділитися

Lenovo показала ноутбук без клавіатури

В рамках проведення щорічної виставки IFA 2016, яка зараз проходить в Берліні, китайський виробник Lenovo анонсував свій ноутбук-планшет YogaBook. Варто підкреслити, що родзинкою пристрою стала відмова від звичної всім клавіатури. Цікаво, що функцію клавіатури в гаджеті буде виконувати 2-ий сенсорний екран. Хоча набирати текст без наявності фізичних клавіш не так зручно, але в той же […]

Екс-співробітник Ubuntu запропонував створити «гібридний ПК» на основі Mac і операційної системи Linux

Джоно Бекон, британський письменник і екс-розробник програмного забезпечення Ubuntu, запропонував створити гібридний комп’ютер на основі Mac шляхом вбудовування в операційну систему OS X функцій і інструментів Linux, в тому числі десктопного оточення GNOME. За словами Бекона, комп’ютери Mac характеризуються хорошими споживчими властивостями, але їм не вистачає відповідного програмного забезпечення. У планах розробника створити щось на […]

1С приходить на OS X

Нещодавно користувачі побачили бета-версію відомої бухгалтерської програми 1С: Підприємство 8 для комп'ютерів Apple. Розробники з «1С» повідомили про вихід бета-версії для 64-х-розрядних клієнтських додатків для OS X. Буде підтримуватися робота у файловому варіанті (локально) і в клієнт-серверному варіанті, у тому числі по протоколу http. Відзначимо, що будуть доступні наступні типи клієнтських додатків: тонкий клієнт, товстий […]