Далласький федеральний суд зобов’язав Facebook виплатити $500 млн компенсації за збиток компанії ZeniMax Media, повідомляє Bloomberg.

"1"

Згідно з рішенням журі присяжних суду Далласа Facebook зобов’язана виплатити ZeniMax як компенсацію збитку $500 млн, включаючи $200 млн за порушення співзасновником Oculus Палмером Лакі угоди про нерозголошення конфіденційної інформації (Non-disclosure agreement, NDA) і $50 млн за порушення авторських прав.

У цю суму також входять $50 млн, які будуть стягнуті з Oculus і Палмера Лакі за помилковий опис продуктів, а ще один співзасновник Oculus – Брендан Ірібе – повинен буде виплатити за це порушення $150 млн. Загальна сума компенсації, призначена журі присяжних, набагато менша за суму збитку в розмірі $4 млрд, зазначену ZeniMax в позові.

З точки зору суду Oculus, яку Facebook купила в 2014 р за $2 млрд, використовувала технологію ZeniMax в Oculus Rift. ZeniMax стверджує, що саме вона добилася прориву у розвитку програмної і апаратної частини, чим і скористався один з її співробітників – Джон Кармак, який пішов з компанії і став технічним директором Oculus VR.

10 січня розпочалося слухання у гучній справі між Zenimax Media і Oculus VR. Власник Bethesda і id Software звинувачує Oculus в крадіжці інтелектуальної власності та комерційної таємниці шляхом найму Джона Кармака і п’яти його співробітників id Software. Стверджується, що Кармак порушив угоду з ZeniMax, обмінявшись конфіденційною інформацією, яку в Oculus потім використовували як основу для свого програмного забезпечення.

У ZeniMax вважають, що Кармак почав працювати над технологіями, які вплинули на шолом Oculus Rift, ще під час свого перебування в id Software, але сам Кармак, навпаки, стверджував, що робота в студії заважала йому займатися розробкою технологій віртуальної реальності.

Дворічна тяжба проти Facebook, ініційована виробником ігор ZeniMax, завершилася публічним судом присяжних в суді Далласа. У своєму рішення суд відкинув припущення про те, що співробітники Oculus вкрали комерційну таємницю.

У Oculus переконані, що звинувачення ZeniMax пов’язані з тим, що компанія втратила можливість своєчасно випустити на ринок свою VR-технологію. Юрист Facebook Бет Уілкінсон стверджувала, що ZeniMax припинила всі роботи над віртуальною реальністю на початку 2013 року і ні в чому не звинувачувала Oculus VR до її покупки Facebook.

У Oculus сказали, що компанія “засмучена деякими аспектами справи” і збирається оскаржити штраф. При цьому представники компанії вказали на те, що суд не задовольнив основні звинувачення позивача. “Суть справи полягала в тому, чи дійсно Oculus викрала приховані комерційною таємницею дані ZeniMax, і суд прийняв нашу сторону. Продукти Oculus створені на основі технологій Oculus”, – сказали в компанії.

Вас також може зацікавити інформація про те, що Йокі Мацуока покинула Apple і повернулася в Nest.

Коментарі закрито.

Поділитися

Причины отказа Apple от Yahoo в Погоде для iOS 8

У каждой новой версии iOS имеются различные нововведения и изменения. Хотя, такие моменты могут заметить далеко не все пользователи. К примеру, мало кто из владельцев iPhone и iPad отметит факт отсутствия логотипа компании Yahoo в Погоде для iOS 8. А его ведь действительно нет! Все дело в том, что Apple вдруг прекратила использование промежуточного сервиса […]

Microsoft визнає агресивність маркетингової політики Windows 10

  У минулому році Microsoft роздавала безкоштовні оновлення до Windows 10 для всіх сумісних пристроїв. Багато користувачів скаржилися на те, що повідомлень з пропозиціями завантажити свіжу версію системи було занадто багато, а у деяких оновлення і зовсім встановлювалося автоматично. В ході інтерв’ю виданню Windows Weekly директор з маркетингу Microsoft Кріс Капоссела визнав, що компанія вела […]

Аналітики: BeatsX набагато популярніші за AirPods

За підсумками лютого 2017 року, BeatsX стали найпопулярнішими навушниками, обігнавши навіть AirPods. Про це повідомляє видання CNET. Аналітики впевнені, що домогтися таких результатів бездротовим навушникам Beats вдалося завдяки звичному форм-фактору і внутріканальному типу розміщення у вусі. Показником стала кількість прочитаних оглядів на CNET. Незважаючи на успіх AirPods, експерти прийшли до висновку, що інноваційність навушників здалася користувачам […]