У світі досить багато людей, які люблять перевіряти відповідність заяв виробників різних пристроїв і систем реального стану речей. Один з таких правдолюбців – власник електромобіля Tesla Джейсон Хьюз. Він першим виявив той факт, що ємність батарей транспортного засобу не завжди відповідає заявленим характеристикам. Зокрема, під час розбирання батареї на 85 кВт*год виявилося, що реальна ємність акумулятора становить всього 81 кВт*год з доступною ємністю 77 кВт*год.

"1"

Зараз Хьюз отримав в своє розпорядження новий комплект батарей ємністю в 100 кВт*год. Цей комплект він негайно розібрав і з’ясував, що тут реальність теж розходиться із заявами Tesla Motors. Правда, цього разу ємність вище обіцяного компанією: замість 100 кВт*год реальна ємність батареї склала 102,4 кВт*год.

Хьюз зламав систему управління електроживленням автомобіля, що дозволило йому провести ряд операцій з батареями для з’ясування їх характеристик. Він також став першим власником електромобіля Tesla, хто розібрав представлений компанією в серпні 2016 року акумулятор на 100 кВт*год. Компанія тоді заявила, що щільність розміщення елементів в акумуляторі вище попередніх моделей, плюс батарея отримала кілька поліпшень, включаючи оновлену архітектуру, систему охолодження і електронні компоненти. Представники компанії описали нововведення як «значні зміни».

Після розбирання виявилося, що один модуль акумулятора містить 516 осередків. Всього в батареї виявилося 8256 осередків. Це на 16% більше, ніж в попередніх батареях ємністю 85/90 кВт*год.

«Вони (компанія Tesla Motors – прим. ред.) додали кілька нових рядів осередків в модуль. Але як щодо чуток про охолодження? Так, розробники дійсно оновили систему, але тут немає екзотики. У нових модулях просто зробили два коротших і тонших контури охолодження. Таким чином, охолоджувачу не доводиться обходити занадто багато осередків перед виходом», – заявив Хьюз в своєму блозі.

"2"

Він також показав розібрану стару (вгорі) і нову (внизу) батареї на 85 кВт*год і 100 кВт*год відповідно. За словами Хьюза, у новинки 98,4 кВт*год оперативної ємності і буфер на 4 кВт*год, що дає загальну ємність в 102,4 кВт*год.

Архітектура батареї дійсно зазнала значних змін, але зовні акумулятор залишився практично таким-же. З новим придбанням електромобіль Model X P90D, що належить Хьюзу, перетворився в модель P100D.

За словами технічного директора компанії, деякі ключові новинки, додані в новий акумулятор, розроблені в повній відповідності з планами розвитку технології в Tesla Motors. Найбільш чітке дотримання плану і нові технології дозволили компанії випустити Tesla Model 3.

"3"

Що стосується сумісності, то у батарей нового зразка колишня конструкція коннектора кабелю високої напруги, низької напруги і коннектора системи охолодження. Правда, з’явилося оновлене кільце, яке оперізує коннектор кабелю високої напруги. В цілому, нові батареї повністю сумісні з будь-якими різновидами Tesla Model S або Tesla Model X.

"4"

Правда, коннектор оранжевого кольору можна зняти, для того, щоб замінити на коннектор, сумісний з Tesla Model S. Так що проблеми сумісності немає – оновлені акумулятори підходять для більшості моделей електромобілів від Tesla.

Де виробляють акумулятори?

У цьому місяці корпорація Tesla Motors заявила про початок виробництва літій-іонних батарей на своїй фабриці, яку компанія називає Gigafactory. Процес виробництва здійснюється спільно з японською компанією Panasonic. Японці досить давно співпрацюють з Tesla, раніше, наприклад, було оголошено про те, що компанія вкладає в підприємство Елона Маска Solar Roof близько $853 млн.

Що стосується Гігафабрики, то тут будуть проводитися акумулятори для Tesla Model 3. Електромобілі почнуть виробляти вже у другому кварталі цього року. До 2018 року обсяг вироблених батарей в сукупності складе 35 ГВт*год на рік. Це – близько половини потужності всіх вироблених у світі акумуляторів. На виробництві зайнято в поточний момент 6500 осіб, плюс в майбутньому планується створити ще 20-30 тисяч робочих місць. Вартість створення об’єкту – понад $ 5млрд. Досить значна сума, особливо, якщо врахувати, що Tesla Motors тільки недавно вийшла на операційний прибуток. До цього багато років поспіль компанія була збитковою і існувала лише на кошти інвесторів.

Створювані акумулятори планується використовувати ще і в Powerpack і Powerwall – системах виробництва Tesla Motors, призначених для накопичення і зберігання енергії в будинках і на виробництві (невеликі підприємства).

Нагадаємо, що Tesla планує побудувати найбільший в світі акумулятор.

Коментарі закрито.

Поділитися

Секретную лабораторию Apple будет возглавлять бывший топ-менеджер Mercedes-Benz

Согласно сведениям, которые были опубликованы на официальном сайте газеты The Financial Time, Apple наняла к себе на работу Джона Джунгвирфа — бывшего президента отдела исследований корпорации Mercedes-Benz. Газета сообщает, что он будет работать в специально созданной лаборатории над «секретным проектом». Скорее всего, речь идет о подготовке к выпуску собственного электромобиля Apple или же автомобильной электроники […]

В наступному році Apple Pay з’явиться у Китаї

Apple активно працює над виходом платіжної системи Apple Pay в Китаї. Масштаби цього ринку оцінюються в $1 трлн. Журналісти повідомляють, що менеджмент Apple зараз активно веде переговори з приводу співробітництва з китайською асоціацією China Union Pay. Завдяки цим зусиллям Apple вдалося зареєструвати свою базу в Шанхаї в червні цього року. Потенціал росту «яблучної» системи мобільних […]

У Китаї представили гнучкий смартфон з графеновим екраном

На виставці техніки в Чунціні невідома китайська компанія показала прототип гнучкого смартфона з графенових дисплеєм. Інформації про технічні характеристики пристрою досить мало. Відомо, що його маса – 200 грам, а діагональ діспея, зовні схожого на E-Ink екран – 5,2 дюйма. У 2015 році китайські компанії Galapad і Moxi вже представляли смартфон c екраном з наноматериалу. […]