У світі досить багато людей, які люблять перевіряти відповідність заяв виробників різних пристроїв і систем реального стану речей. Один з таких правдолюбців – власник електромобіля Tesla Джейсон Хьюз. Він першим виявив той факт, що ємність батарей транспортного засобу не завжди відповідає заявленим характеристикам. Зокрема, під час розбирання батареї на 85 кВт*год виявилося, що реальна ємність акумулятора становить всього 81 кВт*год з доступною ємністю 77 кВт*год.

"1"

Зараз Хьюз отримав в своє розпорядження новий комплект батарей ємністю в 100 кВт*год. Цей комплект він негайно розібрав і з’ясував, що тут реальність теж розходиться із заявами Tesla Motors. Правда, цього разу ємність вище обіцяного компанією: замість 100 кВт*год реальна ємність батареї склала 102,4 кВт*год.

Хьюз зламав систему управління електроживленням автомобіля, що дозволило йому провести ряд операцій з батареями для з’ясування їх характеристик. Він також став першим власником електромобіля Tesla, хто розібрав представлений компанією в серпні 2016 року акумулятор на 100 кВт*год. Компанія тоді заявила, що щільність розміщення елементів в акумуляторі вище попередніх моделей, плюс батарея отримала кілька поліпшень, включаючи оновлену архітектуру, систему охолодження і електронні компоненти. Представники компанії описали нововведення як «значні зміни».

Після розбирання виявилося, що один модуль акумулятора містить 516 осередків. Всього в батареї виявилося 8256 осередків. Це на 16% більше, ніж в попередніх батареях ємністю 85/90 кВт*год.

«Вони (компанія Tesla Motors – прим. ред.) додали кілька нових рядів осередків в модуль. Але як щодо чуток про охолодження? Так, розробники дійсно оновили систему, але тут немає екзотики. У нових модулях просто зробили два коротших і тонших контури охолодження. Таким чином, охолоджувачу не доводиться обходити занадто багато осередків перед виходом», – заявив Хьюз в своєму блозі.

"2"

Він також показав розібрану стару (вгорі) і нову (внизу) батареї на 85 кВт*год і 100 кВт*год відповідно. За словами Хьюза, у новинки 98,4 кВт*год оперативної ємності і буфер на 4 кВт*год, що дає загальну ємність в 102,4 кВт*год.

Архітектура батареї дійсно зазнала значних змін, але зовні акумулятор залишився практично таким-же. З новим придбанням електромобіль Model X P90D, що належить Хьюзу, перетворився в модель P100D.

За словами технічного директора компанії, деякі ключові новинки, додані в новий акумулятор, розроблені в повній відповідності з планами розвитку технології в Tesla Motors. Найбільш чітке дотримання плану і нові технології дозволили компанії випустити Tesla Model 3.

"3"

Що стосується сумісності, то у батарей нового зразка колишня конструкція коннектора кабелю високої напруги, низької напруги і коннектора системи охолодження. Правда, з’явилося оновлене кільце, яке оперізує коннектор кабелю високої напруги. В цілому, нові батареї повністю сумісні з будь-якими різновидами Tesla Model S або Tesla Model X.

"4"

Правда, коннектор оранжевого кольору можна зняти, для того, щоб замінити на коннектор, сумісний з Tesla Model S. Так що проблеми сумісності немає – оновлені акумулятори підходять для більшості моделей електромобілів від Tesla.

Де виробляють акумулятори?

У цьому місяці корпорація Tesla Motors заявила про початок виробництва літій-іонних батарей на своїй фабриці, яку компанія називає Gigafactory. Процес виробництва здійснюється спільно з японською компанією Panasonic. Японці досить давно співпрацюють з Tesla, раніше, наприклад, було оголошено про те, що компанія вкладає в підприємство Елона Маска Solar Roof близько $853 млн.

Що стосується Гігафабрики, то тут будуть проводитися акумулятори для Tesla Model 3. Електромобілі почнуть виробляти вже у другому кварталі цього року. До 2018 року обсяг вироблених батарей в сукупності складе 35 ГВт*год на рік. Це – близько половини потужності всіх вироблених у світі акумуляторів. На виробництві зайнято в поточний момент 6500 осіб, плюс в майбутньому планується створити ще 20-30 тисяч робочих місць. Вартість створення об’єкту – понад $ 5млрд. Досить значна сума, особливо, якщо врахувати, що Tesla Motors тільки недавно вийшла на операційний прибуток. До цього багато років поспіль компанія була збитковою і існувала лише на кошти інвесторів.

Створювані акумулятори планується використовувати ще і в Powerpack і Powerwall – системах виробництва Tesla Motors, призначених для накопичення і зберігання енергії в будинках і на виробництві (невеликі підприємства).

Нагадаємо, що Tesla планує побудувати найбільший в світі акумулятор.

Коментарі закриті.

Поділитися

Творець Android готує безрамковий смартфон

Більше року тому стало відомо, що один з творців операційної системи Android Енді Рубін збирається випускати смартфони. За даними Bloomberg, заснована ним компанія Essential представить свій дебютний продукт вже цього року. Це буде флагманський смартфон з екраном від краю до краю. У 2014 році Енді Рубін пішов з Google і організував фонд Playground Global, який […]

Пекло замерзло: Swift приходить в Андроїд

Відкрита мова програмування Swift, яку Apple представила на WWDC 2014 року, продовжує набирати популярність. При цьому інтерес до розробки, що помітно спрощує процес створення додатків, почали проявляти навіть конкуренти. За інформацією видання The Next Web, незабаром компанія Google планує додати Swift в свою операційну систему Android в якості мови «першого класу». До цього моменту пошуковий гігант […]

10-річний програміст отримав $ 10 000 від Цукерберга за знайдений баг

Соціальна мережа Facebook робить все можливе, щоб звести до мінімуму уразливості і дірки в безпеці свого дітища. А найкращий спосіб убити двох зайців відразу – запропонувати хороші гроші користувачам, які самі і знайдуть, і розкажуть про існуючі проблеми сервісу. Згадайте себе в 10 років … Навряд чи ви займалися питаннями безпеки і пошуком вразливостей популярних […]