Розробники компанії Dropbox займаються виправленням бага, який неприємно вразив користувачів. В останні тижні на форумах Dropbox з’явилося безліч повідомлень, в яких користувачі скаржилися на несподіване повернення вилучених багато років тому файлів.

"1"

«У мене така ж проблема, – пише один з постраждалих. – Кілька різних папок зі старими файлами 2009-2011 років, які я видалив кілька років тому, раптом з’явилися знову минулої ночі. І я абсолютно точно не підключався зі старого комп’ютера».

«Я видалив ці файли більше 6 років тому, – обурюється інший користувач. – Пристроїв, на яких вони зберігалися, давно немає, вони викинуті ».

У результаті розробники були змушені визнати наявність проблеми і відповісти на питання стривожених клієнтів. В офіційній заяві представники компанії повідомили, що появу старих файлів спровокував якийсь баг, який розробники намагалися усунути:

«Даний баг запобігав повному видаленню деяких файлів і папок з наших серверів, навіть якщо користувач видалив їх зі свого Dropbox-акаунта. Усуваючи баг, ми ненавмисно відновили згадані файли і папки для акаунтів користувачів. Це наша помилка, треті особи тут ні при чому, і вас не зламали.

Як правило, ми видаляємо файли і папки з наших серверів перманентно, протягом 60 днів з моменту їх видалення користувачем. Однак вилучені файли і папки, порушені даним збоєм, страждали від неконсистентності метаданих. Ми помістили їх на карантин і виключили з процесу перманентного видалення до тих пір, поки не виправимо проблему з метаданими. Весь цей час ніхто не мав доступу до ваших папок і файлів, і ця проблема не зачіпає інших файлів».

Компанія повідомляє, що баг, який спровокував появу старих файлів, був виправлений. Проте, користувачі Dropbox обурені. Навіть ті, кого не дуже турбує той факт, що компанія зберігає видалені файли роками, дивуються, чому розробникам знадобилося майже вісім років на усунення проблеми.

Вас також зацікавить інформація про те, що кіберкриміналістів Cellebrite зламали, і тепер 900 Гб даних потрапили до рук журналістів.

Коментарі закрито.

Поділитися

Эдди Кью занялся шоппингом с использованием Apple Pay [Видео]

Запуск Apple Pay перевернул представления многих пользователей о значении фразы “мобильные платежи”. Новоиспеченные владельцы iPhone 6 и iPhone 6 Plus получили доступ к универсальному инструменту контроля за финансами, и директор по развитию Apple Pay Эдди Кью решил на себе проверить работу с платежным сервисом.   Назвать опубликованное видео “интервью” язык у нас все-таки не повернулся, […]

Tesla випустила чохли для iPhone

При виробництві деталей салону електромобілів залишається велика кількість невикористаної шкіри та інших запчастин. Як і безліч елітних автовиробників, Tesla витрачає їх на те, щоб робити з них фірмові аксесуари. Така тактика підігріває інтерес до товарів компанії і на додаток до цього виробничі витрати стають трохи нижче. Серію ексклюзивних аксесуарів Tesla почала виготовляти торік. У ній […]

Apple спробує «перепрошити» батарею в проблемних iPhone 6s

Проблеми з акумулятором iPhone 6s поширюються не тільки на браковані девайси. Як виявилося, постраждали не тільки смартфони, виготовлені з вересня по жовтень 2015 року. Користувачі моделей, випущених пізніше, теж скаржаться на раптові відключення. Томуна днях на офіційній сторінці техпідтримки Apple з’явилася нова інформація – про оновлення алгоритму діагностики акумуляторів iPhone 6s. «… Деякі користувачі, що купили смартфон […]