Apple покладала великі надії на свій новий планшет, однак на даний час він особливою популярністю не користується. За інформацією зарубіжних ресурсів, за перший місяць продажів цих планшетів у Китаї компанії Apple вдалося реалізувати лише 49 тисяч iPad Pro.  

Головною причиною слабких продажів є висока ціна. Так, в КНР придбати новий iPad Pro можна за ціною від 908 доларів США.

Зазначимо, що китайці з задоволенням купували інші моделі iPad. Так, за перші 30 днів поставок iPad Air 2 було розкуплено 557 тисяч пристроїв, а iPad mini 4 – 92 тисячі. На фоні своїх «менших» братів продажі iPad Pro виглядають сумно.

Зазначимо, що Китай – це далеко не єдиний ринок на якому продається планшет iPad Pro, однак найважливіший для Apple. Раніше глава «яблучної» компанії, Тім Кук, вже неодноразово відзначав, що найближчими роками КНР стане потенційно одним із найбільш перспективних ринків для його компанії. Клієнтам із Піднебесної приділяється особлива увага. Тім Кук раніше говорив, що дизайнери під час роботи над своїми новими смартфонами та планшетами завжди беруть до уваги побажання потенційних клієнтів з Китаю.

Песимізм відносно продажів планшета iPad Pro розділяють далеко не всі аналітики. Частина експертів впевнена, що за три перших місяці «великому» планшету Apple під силу подолати планку в 3 мільйони проданих пристроїв. Для Apple це могло б означати виручку в розмірі 2,4 мільярдів доларів США.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple запатентувала гнучкий iPhone

Apple не перестає штампувати патенти. І цього разу він торкнувся складного корпусу iPhone. Правда, каліфорнійський гігант не виявився інноватором в цій області, його вже встигли випередити Samsung і Xiaomi із зігнутими корпусами та екранами. Судячи з патенту, в корпус смартфону будуть інтегровані нанотрубки. “Нанотрубки можуть бути інтегровані в гнучкі кабелі друкованої схеми, тверді друковані плати, друковані схеми, що […]

Новий закон може врятувати Apple Music

Інтерес користувачів до Apple Music поступово падає, незважаючи на те, що йому пророкували безмежну популярність. Але не все так погано, нещодавно федеральна рада з авторських прав зобов'язала усі потокові сервіси з безкоштовним доступом до контенту – таким, як Spotify і Pandora – збільшити виплати гонорарів виконавцям і звукозаписним компаніям. Постанова вступає в силу з 1 […]

Apple наполегливо пропонує користувачам активувати двофакторну аутентифікацію

Днями користувачі тестової збірки iOS 10.3 почали отримувати сервісні повідомлення, в яких купертінівці нагадали про можливість активації двофакторної аутентифікації. З її допомогою власники iPhone, iPad і Mac можуть значно знизити ймовірність злому Apple ID і отримання доступу до iCloud. Після активації двофакторної аутентифікації при першому вході в яблучну систему на новий пристрій користувачам потрібно буде […]