Восени Apple представила клієнтам iPhone можливість отримати нову модель замість старої, оформивши місячну підписку за програмою оновлення – Apple Upgrade Program. Послуга була анонсована на презентації iPhone 6s і iPhone 6s Plus. Якщо проаналізувати результати дослідженнь Джима Манстера з Piper Jaffray, то нова політика Apple користується більшою популярністю, ніж очікувалося.

Кожен власник iPhone, який бажає зробити апгрейд одночасно з виходом моделі нового покоління, може підписати контракт, згідно з яким він повинен виплачувати як мінімум $ 32 кожного місяця. У підсумку він матиме доступ до кожного поновлення і наступного року отримає iPhone нового покоління відразу після старту продаж.

Після виходу iPhone Upgrade Program, спеціалісти прогнозували, що лише 15% нових покупців iPhone виберуть запропонований Apple формат лізингу гаджетів на 24 місяці. Програма виявилася набагато популярнішою. Із 188 покупців iPhone 6s, які брали участь в тестуванні, 70 осіб (37%) придбали iPhone за новою системою. До кінця кварталу, вважає Манстер, частка таких користувачів може збільшитися до 50%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Американський мільярдер продав всі свої акції Apple

Біржа тут же відреагувала на подію. Американський мільярдер Карл Целіан Айкан продав всі свої акції Apple, після чого вартість паперів на біржі впала на 3%. Таким чином, за тиждень акції компанії з Купертіно обвалилися вже на 9%. Айкан володів трохи менше відсотком акцій американського IT-гіганта. «У нас більше немає позицій в Apple», – зазначив Айкан […]

Samsung зробила дошку для серфінгу з LED-дисплеєм і смартфоном всередині

Інженери Samsung, мабуть, зовсім занудьгували в очікуванні нового iPhone. Компанія показала відеоролик з концептом розумної дошки для серфінгу, яка має слот для Galaxy S7 і двоколірний LED-дисплей для виведення інформації. Так, все вірно – корейський виробник зробив Galaxy Surfboard і навіть зняв про це надихаючий ролик. Ключова особливість нового серфа – LED-дисплей на носі дошки, […]

«Electra» випустила триколісний бюджетний електричний автомобіль Solo

Більшість людей їздять на роботу поодинці, а значить 5-7 місць в автомобілі залишаються вільними. Новий автовиробник під назвою «Electra» розробив перший електричний трайк Solo, де може поміститися лише одна людина. Компанія заявила, що цей триколісний автомобіль не є сімейним, модель – недорогий варіант для щоденних поїздок на роботу. За допомогою всього лише 0,24 коефіцієнта аеродинамічного […]