Ви звикли, що відносини з брендами закінчуються відразу ж після покупки товара, або, в кращому разі після отримання певних бонусів? Ігрова соціальна мережа Brandly покликана переглянути діалог брендів та споживачів – у їх додатку ви зможете стати другом улюблених брендів, розвиватися в рамках цієї дружби та отримувати за це подарунки.

Все, що вам потрібно зробити – завантажити додаток та зареєструватися в ньому. Чим більше покупок ви будете здійснювати – тим швидше будете набирати нові рівні, а з ними й отримувати подарунки.

Для початку вам необхідно буде додати бренди, які ви любите, в друзі. Зараз в додатку існують три категорії брендів: ресторани, кафе та фастфуди. В подальшому планується додати нові категорії: шопінг, розваги, послуги і т. ін. Ви додаєте в друзі якийсь фаст-фуд, після чого вам відразу дарують подарунок – наприклад, лимонад. Ви приходите в заклад, показуєте код офіціанту та отримуєте безкоштовний подарунок.

Лояльність до брендів вимірюється у спеціальній валюті – млинцях. Для того, щоб заробити млинці – вам потрібно буде зчитати смартфоном QR-код з чеку. Набираючи цю валюту можна пройти шлях від звичайного друга до близького, а потім і до кращого. При досягненні нового рівня вам відкриються нові бонуси, а старі стануть дешевшими. Млинці також можна отримати, приводячи в гру нових людей.

Додаток Brandly з’явився в App Store зовсім недавно, однак вже набирає популярність. Зараз в додатку не дуже багато брендів, однак автори впевнені, що скоро все зміниться та брендів стане значно більше.

Завантажити чудовий додаток для того, щоб отримати перші бонуси, можна за цим посиланням:

https://itunes.apple.com/ru/app/brandly/id917634633

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Foxconn зіткнувся з проблемами при виробництві iPhone 8

Якщо вірити численним чуткам, то однією з головних особливостей нового яблучного флагмана стане екран з тонкими рамками, який займе майже всю фронтальну поверхню смартфона. Однак саме екран може стати і головною проблемою iPhone 8. Днями ресурс MyDrivers з посиланням на заяву віце-президента компанії Foxconn Ло Чжуншена в китайській соціальній мережі Weibo повідомив про те, що […]

Зависимость от Apple тяготит Foxconn

Регулярные внушительные заказы от компании Apple тайваньскому производителю Foxconn (Hon Hai Precision Industry) способствует постоянному росту доходов последнего. Таким образом, лишь за последний квартал доходы выросли на 13%, благодаря успешным продажам iPad и iPhone. В целом можно смело утверждать, что изготовление техники Apple приносит OEM-сборщику больше, чем 40% от всех его доходов. На сегодняшний день […]

Samsung зачепила Apple Pay в новому ролику

Компанія Samsung давно практикує рекламну стратегію “Якщо не перемогти, так висміяти” щодо свого головного конкурента. Ми вже бачили не один ролик, де продукція Samsung у вигідному світлі протиставляється гаджетам Apple. У новому рекламному відео, присвяченому власній платіжній системі, південнокорейський гігант зберігає цю тенденцію. Найнявши популярного стендап-коміка Ганнібала Бурес, компанія демонструє переваги безконтактного платіжного сервісу Samsung Pay в порівнянні […]