1074x480

Більше, краще, крутіше! У квітні відбудеться WEGAME 3.0

У квітні 2017 року в Києві відбудеться фестиваль WEGAME 3.0 – справжнє свято для гиків і геймерів України.

Вже втретє вони зустрінуться тут зацінити нові ігрові розробки, позмагатися в кіберспортивних турнірах, насолодитися якісним косплеєм і просто повеселитися.

Найближчої весни WEGAME виросте вдвічі! Площа фестивалю стане більшою вдвічі, а це означає:

– вдвічі більше цікавих активностей;

– значно більше стендів;

– масштабніші кіберспортивні змагання;

– ще більше приємних сюрпризів.

Організатор – компанія Smile-Expo – підготувала дещо особливе для інді-розробників на WEGAME 3.0 наступного року.

Стежте за новою інформацією про фестиваль на офіційному сайті WEGAME в розділі «Новини».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

iWatch получит швейцарскую прописку?

   Все привыкли, что современные электронные гаджеты, в большинстве своем, производятся в Китае, что связано с высокой степенью автоматизации производства, низкой стоимостью рабочей силы и минимальными налогами. При этом надпись Assembled in China (Собрано в Китае) уже давно не воспринимается в качестве синонима низкого качества и недолговечности. Впрочем, весьма вероятно, что новый гаджет от Apple […]

Фото со съёмок «Стива Джобса»: в главной роли – Майкл Фассбендер, Стива Возняка играет Сэт Роган

  В сети появились первые снимки со съёмок биографического фильма «Стив Джобс». Пока что можно посмотреть на воплотившихся Майкла Фассбендера в главной роли и Сет Рогана в роли Стива Возняка. Фотографии были опубликованы в понедельник в великобританском таблоиде Daily Mail. Это первые свидетельсва воплощения актёров в свои роли. Фото видимо показывает Стива Джобса в двубортном […]

Технологія AMD TrueAudio Next істотно поліпшить якість звуку в іграх

Протягом останніх років виробники графічних процесорів і розробники ігор приділяли підвищену увагу поліпшенню графіки, тоді як в плані якості звуку якісь зміни відбувалися вкрай рідко і були незначними. В цьому не було особливої потреби, так як користувач найчастіше просто знаходився перед монітором або телевізором і звичайного багатоканального звуку було досить. Але з появою віртуальної реальності […]