Корпорації Symantec і FireEye, які розробляють програмне забезпечення у сфері безпеки та захисту даних, заявляють, що вже в наступному році кількість нападів на закриті системи Apple сильно зросте. Якщо вірити інформації, яку надали дві компанії, кількість вірусів на iOS і OS X за 2015 збільшилася більш ніж у два рази.

Експерт з Symantec Dick O'Brien, Дік О'Брайен розповів, що зросла кількість атак є ніщо інше як невід'ємна частина набирає обертів популярності пристроїв Apple. Але не варто сильно зациклюватися на безпеці.

Співробітник так само стверджує: "Кількість атак все ще менше, ніж на платформі Windows, тому провокувати паніку ми не хочемо. Apple все ще залишається відносно безпечною платформою, але користувачам не варто забувати про запобіжні заходи, так як кількість усіляких загроз постійно зростає"

Також компанії Symantec і FireEye заявили, що система Apple Pay теж буде піддана зломам, хоча й помічають, що поки подібні випадки ще не спостерігалися.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Дайджест новостей за январь 2015 года

Добрый день, уважаемые эппломаны, предлагаю Вашему вниманию дайджест январских новостей – всё самое интересное, вкусное и полезное, чем мы делились с Вами за последний месяц. Посвящается всем тем, кто не был с нами, не успел или командовал танком 😉 Итак, в топ 3 новости за январь мы включили следующие: 1. Apple выпустила обновления для операционных […]

У Китаї показали автобус, що не займає смуг руху

Через кілька місяців після громадського представлення дизайну в Китаї продемонстрували прототип унікального рейкового електробуса. Масивний транспортний засіб висотою близько 4,8 м нагадує тунель і дозволяє іншим учасникам руху проїжджати між своїми колесами. Автобус, якщо його можна так назвати, отримав ім’я TEB-1 (Transit Elevated Bus). Він використовує електрику і ковзає по спеціальних рейках. Поки що TEB-1 в […]

Youtube анонсував запуск реклами, яку не можна пропустити

Вчора YouTube анонсував запуск нового формату відеореклами. Йдеться про шестисекундні відеоролики, які будуть транслюватися перед відео. У повідомленні в блозі YouTube менеджер з продукції Зак Лупеі розповів, що компанія Google досліджувала формати, які краще підійдуть для користувачів, які переглядають відео за допомогою смартфону. Як з'ясувалося, найкраще такі користувачі сприймають дуже короткі ролики. Зменшення тривалості реклами […]