За інформацією, яку опублікувала компанія «Яндекс», в її пошуковій системі найчастішими запитами виявились iPhone 6s та iOS 9.

Відзначимо, що рейтинги «Яндекса» були розділені за рубриками. Так, новий флагман Apple виявився в топі найбільш запитуваних тем в розділі «Прем’єри». В цій категорії виявилось два продукти «яблучної» компанії – iPhone 6s та iOS 9. На першому місті виявився корейський смартфон GalaxyS6. За ним слідують операційна система Windows 10, а також телеканал «Матч ТВ».

В топі найбільш запитуваних у світі також виявились – знищення російського літака в Єгипті, війна в Сирії та ІДІЛ. Серед жінок, в 2015 році в «Яндексі» частіше за все шукали інформацію про Жанну Фріске, яка померла в червні цього року.

В категорії серіалів перше місце зайняла «Молодіжка», у фільмах – «50 відтінків сірого», в «телепроектах» — «Битва екстрасенсів». Найбільш популярним західним серіалом була визнана «Гра престолів», а найбільш популярною комп’ютерною грою стала браузерна гра agar.io.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Виробник професійних камер RED представив перший в світі смартфон з голографічним екраном

Відома в колах професіоналів компанія RED анонсувала власний смартфон, особливістю якого є унікальний голографічний екран, причому для роботи з пристроєм користувачам не доведеться надягати ні шолому, ні спеціальних окулярів. За заявою виробника, RED Hydrogen One є першим в світі смартфоном для відтворення як звичайного, так і голографічного контенту, а також доповненої реальності в 2D і […]

Дочка Rovio робить аналог Netflix для мобільних ігор

Автори Angry Birds заснували стартап, який на початку наступного року випустить аналог Netflix для мобільних ігор. Нова компанія називається Hatch Entertainment. Її ігрова платформа Hatch спочатку розроблялася в Rovio. Потім керівництво фінського ігрового гіганта вирішило, що сервіс зможе залучити більше проектів, якщо буде працювати як незалежна компанія. Hatch – мобільний аналог таких PC-сервісів, як OnLive […]

Facebook готовий платити користувачам за унікальні пости

Керівництво Facebook розглядає можливість введення системи заохочення користувачів, що створюють унікальний контент.  Експерти вже давно говорять про те, що по-справжньому унікального вмісту в соціальній мережі практично немає, а користувачі по колу обмінюються картинками і постами річної давності і навіть старше. Унікальний контент переміщається на сторонні сервіси, а слідом за ним йде і найбільш активна аудиторія […]