За даними досліджень зарубіжної платформи Pathmatics, компанія Apple витрачає значно більше грошей на рекламу, ніж їх конкуренти Samsung.

"Apple витрачає на рекламу на 179% більше, ніж Samsung"

Скільки грошей іде на рекламу

За повідомленням джерела з 30 листопада минулого року по 30 листопада 2016 року, компанія Apple вклала в рекламу на цифрових каналах США 97 мільйонів доларів. 22 мільйони з цієї суми американці витратили в жовтні 2016 року. Швидше за все гроші пішли на просування нових MacBook Pro і iPhone 7 і 7 Plus.

"2"

За цей же період в Samsung віддали 80,4 мільйона доларів. Але в витрати на рекламу корейського бренду входить безліч продукції, якої немає у Apple. А якщо враховувати лише рекламу ідентичної продукції конкурентів (смартфони, ноутбуки, аудіо та відео електроніка), то на неї компанія Apple витрачає на 179% більше, ніж Samsung.

Що не враховували

Pathmatics не мали доступу до витрат брендів на рекламу в соціальних мережах і пошуковій видачі. На останній вид реклами найчастіше витрачається велика частина бюджету. Тому за припущеннями фахівців загальна вартість реклами двох гігантів може в п’ять, десять, а то й в двадцять разів перевищувати озвучені тут суми.

Дізнайся, скільки буде коштувати iPhone, якщо його почнуть виготовляти в США.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Вийшло чергове оновлення популярної гри Clash of Clans

Популярна стратегія Clash of Clans, яка вже довгий час займає лідируючі місця в App Store, отримала чергове оновлення. Розробники назвали апдейт одним із найбільших оновлень за всю історію гри Clash of Clans. Розробники пишаються тим, що вдячні користувачі нагородили додаток 1 мільйоном п’ятизіркових відгуків у магазині App Store. Серед основних оновлень відмітимо наступні: з’явилась Ратуша […]

Магазин Apple Refurbished представит iPad mini Retina

Со дня презентации новой версии iPad mini Retina прошло более полугода. Однако радость от побед, как известно длится недолго. А потому уже сейчас Apple запустила программу продажи Apple Certified Refurbished согласно которой за весьма приятную цену предлагает своим клиентам стать владельцем iPad mini Retina, не смотря на то, что ранее планшет мог иметь заводской брак […]

Dropbox закриває Mailbox та Carousel

З останніх заяв компанії Dropbox можна зрозуміти, що вони припинили всіляку підтримку поштового клієнта Mailbox і сховища фотографій Carousel. З березня 2016 року програми більше не будуть функціонувати на Android- і iOS-пристроях. У Dropbox такий план подальших дій пояснили тим, що всі сили програмістів будуть сконцентровані на підвищенні функціональності головного мобільного клієнта облака, а всі […]