Аналітична компанія Fliksu нещодавно опублікувала свій звіт, який стосувався ринку мобільних додатків. Цього разу особливу увагу експерти приділили витратам, які необхідні розробникам для виходу в топ додаткам з магазину App Store в різних країнах світу. Виявилось, що найдорожча країна для виведення в топ-25 App Store – США.

Результати дослідження вказують на те, що виведення в топ-25 американського App Store може обійтися в 200 тисяч доларів США. Саме стільки, за даними аналітиків, доведеться витратити на «розкрутку» мобільної гри чи додатку. В сусідній Канаді, наприклад, ця сума є значно меншою та становить лише 15 тисяч доларів.

У Європі найдорожчою для виведення додатків в топ App Store стала Німеччина. Для того, щоб потрапити на верхні рядки місцевого чарту, доведеться заплатити 65 тисяч доларів. Для Великобританії ця сума складає 45 тисяч доларів, а для Франції 30 тисяч доларів.

Однак, хороші продажі – це не єдиний фактор, який впливає на позицію додатку в рейтингу App Store. На цей показник також впливає день тижня. Так, наприклад, найбільш вдалим днем для досягнення верхніх рядів App Store є четвер, оскільки саме в цей день завантажується найменше додатків. А от у вихідні спостерігається вищий рівень активності користувачів, а тому конкуренція між програмним забезпеченням заважає прориватися на вершину. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Всі iPhone 2017 року отримають бездротову зарядку і вдосконалений 3D Touch

До нескінченного потоку прогнозів про моделі iPhone 2017 року знову підключився авторитетний аналітик Мін-Чі Куо. Куо давно відомий своїми досить точними прогнозами про майбутні «яблучні» гаджети, тому до його слів варто прислухатися. У черговому звіті для інвесторів Куо повідомив, що бездротовою зарядкою будуть оснащені всі три моделі iPhone 2017 року: флагманський iPhone 8 (або iPhone X) […]

Дрон-рейсинг набирає популярність: у США планують прямі трансляції

Світова серія змагань на квадрокоптерах починає збирати велику армію прихильників. У багатьох країнах формуються спільноти уболівальників і фанатів. Спорту, якого не існувало ще пару років назад, пророкують велике майбутнє і конкуренцію з NASCAR і Формулою 1. Організаторам вдалося залучити інвесторів і фінансово зацікавити команди-учасниці. Наступним кроком стане вихід на телеекрани. Уже в серпні нинішнього року […]

Apple визнано другим за популярністю брендом в Азії

Днями південнокорейське агентство Yonhap з посиланням експертів аналітичних компаній Campaign Asia-Pacific і Nielsen назвало п’ятірку найпопулярніших брендів в Азії. Перший рядок рейтингу зайняла компанія Samsung. Корейський гігант вже не перший рік є лідером списку найпопулярніших брендів, що складається фахівцями Campaign Asia-Pacific. Примітно, що навіть глобальні проблеми з Galaxy Note 7, з якими в минулому році […]