Аналітична компанія Fliksu нещодавно опублікувала свій звіт, який стосувався ринку мобільних додатків. Цього разу особливу увагу експерти приділили витратам, які необхідні розробникам для виходу в топ додаткам з магазину App Store в різних країнах світу. Виявилось, що найдорожча країна для виведення в топ-25 App Store – США.

Результати дослідження вказують на те, що виведення в топ-25 американського App Store може обійтися в 200 тисяч доларів США. Саме стільки, за даними аналітиків, доведеться витратити на «розкрутку» мобільної гри чи додатку. В сусідній Канаді, наприклад, ця сума є значно меншою та становить лише 15 тисяч доларів.

У Європі найдорожчою для виведення додатків в топ App Store стала Німеччина. Для того, щоб потрапити на верхні рядки місцевого чарту, доведеться заплатити 65 тисяч доларів. Для Великобританії ця сума складає 45 тисяч доларів, а для Франції 30 тисяч доларів.

Однак, хороші продажі – це не єдиний фактор, який впливає на позицію додатку в рейтингу App Store. На цей показник також впливає день тижня. Так, наприклад, найбільш вдалим днем для досягнення верхніх рядів App Store є четвер, оскільки саме в цей день завантажується найменше додатків. А от у вихідні спостерігається вищий рівень активності користувачів, а тому конкуренція між програмним забезпеченням заважає прориватися на вершину. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

У Facebook придумали механізм відновлення акаунтів, де один сервіс ручається за інший

На конференції USENIX Enigma фахівці Facebook виступили з цікавою доповіддю. Вони представили новий механізм відновлення доступу до акаунтів від різних мережевих сервісів, що отримав назву Delegated Recovery («Делеговане відновлення»). Запропонований спосіб працює дуже просто: у користувача Васі є акаунти на Facebook і GitHub; Вася створює токен відновлення для облікового запису GitHub і зберігає його всередині […]

Объемы продаж MacBook постепенно сокращаются

    Поставки MacBook замедляются, сообщает тайваньский портал DigiTimes. Это станет заметно уже к концу 2013 года.     Говоря о том, что общий годовой уровень продаж MacBook сократится по сравнению с 2012 годом, эксперты опираются на официальные цифры. Так, в прошлом году Apple реализовала 13,03 миллиона устройств; в первой половине 2013 года было поставлено […]

Apple втратила звання найдорожчого в світі бренду

Протягом декількох останніх років співробітники консалтингової компанії Brand Finance привласнювали Apple звання найдорожчого бренду у світі. Однак цього року ситуація дещо змінилася. В останньому рейтинзі Brand Finance Global 500 бренд Apple поступився лідерством Google. Фахівці оцінили бренд інтернет гіганта в 109 мільярдів доларів. У порівнянні з 2015 роком вартість останнього зросла на 24%. Що стосується […]