Вже через місяць Сполучені Штати Америки відмічатимуть Різдво. У більшості населення це свято асоціюється з теплими родинними стосунками, любов’ю і, звісно, подарунками. Як кажуть менеджери, реклама подарунків, які даруються на посвідчення любові, також повинна бути виконана із неменшою любов’ю.

І хоча деякі спеціалісти дотримуються думки, що у попередні роки різдвяна реклама Apple була більш зворушливою, аніж у 2015 році, більшість все ж таки каже про те, що компанії на сто відсотків вдалося знову передати різдвяний дух у своїх рекламних роликах, присвячених святу, що наближається.

Як це бувало і раніше, Apple залучила до зйомок зірок світового масштабу. Цього разу всесвітньо відомий бренд представили Андра Дей та Стіві Уандер, що виконали пісню «Someday At Christmas», яка була написана у 1967 році.

В ролику робиться змога відтворити родинну атмосферу – композиція не супроводжується ані сценічними софітами, ані атмосферою концерту – навпаки, наголос поставлено на затишку та тиші сімейної вечері.

Самі продукти Apple (MacBook та Apple Watch, а також програми GarageBand та VoiceOver) з’являються у ролику лише, так би мовити, на другому плані, що дозволяє їм гармонійно та ненав’язливо вписатися у створений святковий настрій.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple зобов’язали виплатити 625 млн. Доларів за порушення патентів

На різних берегах Атлантики ставки в судових розбірках відрізняються на порядки: в середу 3 лютого суд присяжних визнав Apple винною в порушенні належать компанії VirnetX чотирьох патентів і зобов’язав Купертіно відшкодувати збиток у розмірі 625 млн. Доларів. Згадані патенти так чи інакше зачіпають технології віртуальних приватних мереж (VPN), через що використання на iOS-пристроях додатків FaceTime […]

Microsoft приобретает приложение под iOS Sunrise Calendar за $ 100 млн.

  Microsoft завершила сделку по приобретению популярного приложение под iOS Sunrise Calendar на сумму $ 100 млн.  По словам CEO Сатьи Наделли, софтверный гигант продолжает инвестировать в продукты конкурирующих мобильных платформ. Sunrise будет вторым приобретением Microsoft среди мобильных приложений, до этого она уже приобрела у Apple почтовое приложение Accompli в декабре прошлого года. Официальная цена […]

Порівняння потужності Android-смартфона OnePlus 3 проти iPhone 6s

Тиждень тому компанія OnePlus випустила чергового «вбивцю флагманів» – смартфон OnePlus 3. Відеоблогер Ашвін Ганеш, хто його створив C4ETech, вирішив перевірити, чи дійсно 6 ГБ оперативної пам'яті «китайця» здатні обігнати 2 ГБ в iPhone 6s. Ганеш по черзі відкривав під час тесту кожен додаток на обох смартфонах. Швидкість завантаження програм замірялась за допомогою секундоміра. Після цього […]