В індустрії технологій склався новий закон: лідируючі компанії з часом втрачають свої позиції швидко і брутально. Чемпіони мобільного зв’язку, які були яскравим прикладом успіху в сфері технології, буквально за декілька років втрачають свої позиції та йдуть з ринку.

Аналітики зазначають, що середній цикл популярності компаній в мобільній сфері становить 12-15 років. Саме такий час компанія Nokia залишалась популярною.

Як відомо, всесвітньо відомою компанія Apple стала у 2007 році. Саме з цього часу нам і слід вести відлік. Таким чином, вже в 2020 році популярність «яблучного» бренду почне падати, а ще через декілька років покупці можуть перестати купувати пристрої компанії, надавши перевагу продукції інших брендів.

В будь-якому разі, незалежно від того, говоримо ми про величезну корпорацію чи про динамічний стартап, успіх матиме та компанія, яка зробить своїх користувачів задоволеними. Ті ж компанії, які це упустять, приречені на провал.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

У 2018 році Apple випустить 10,5-дюймовий iPad Pro з AMOLED-дисплеєм

Ринок планшетів переживає зараз не найкращі часи, але Apple сподівається підняти продаж iPad за допомогою нової моделі, запланованої на 2018 рік. Авторитетний аналітик Мін-Чи Куо, чиї прогнози зазвичай відрізняються точністю, повідомив, що в 2018 році Apple випустить нову модель iPad Pro – з 10,5-дюймовим AMOLED-дисплеєм і процесором А10Х, випущеним тайванською компанією TSMC з 10-нанометрового техпроцесу. При цьому […]

Шпалери WWDC 2016 року для iPhone, iPad і Mac

Як пристойний епло-фан дивиться трансляцію улюбленої компанії? Насправді варіантів маса;) Але що незмінно, так це правильні шпалери на пристроях Apple. Цього літа в моді темні кольори, різнокольорові символи «під код» і обов'язкові білі яблука.   Наш лідер – патерн і лого Apple від iMahdi. Вся редакція вже в цих шпалерах:). Є версії для Apple Watch, iPhone, […]

Китай вимагає трансфер технологій в обмін на доступ до місцевого ринку

Новий закон, який дозволяє спільним підприємствам запускати виробництво в Китаї тільки після того, як вони повністю освоять необхідні технології. Зарубіжні інвестори побоюються, що таким чином КНР хоче отримати доступ до секретних технологій. Відповідно до прийнятого закону, спільні підприємства в Китаї зобов’язані демонструвати повне володіння технологіями інноваційних електромобілів. Тільки після цього компанії отримають дозвіл на запуск […]