Один із китайських юристів виявився незадоволеним новими функціями смартфону iPhone 6S та подав в суд на «яблучну» корпорацію, звинувативши її в тому, що вона вводить в оману користувачів рекламою свого продукту. Про це повідомили журналісти відомого в Китаї видання Сіньхуа.

Юрист з міста Гуанчжоу придбав собі версію смартфону iPhone 6S на 128 Гб за 1075 доларів США в одному з місцевих магазинів. Як розказав користувач, покупку він здійснив під впливом реклами компанії Apple, в якій мова йшла про наступне: «Єдине, що ми змінили – все».

Після того, як гаджет потрапив до юриста, виявилося, що новий смартфон майже нічим не відрізняється від попереднього. На його думку, iPhone 6 та iPhone 6S є практично ідентичними пристроями зовні та майже не відрізняються за функціоналом.

Крім цього, на думку юриста слова «єдине» та «все», котрі використовувалися у рекламі, порушують вимоги нового законодавчого акту про рекламу, яким було заборонено використовувати такі слова, як «ідеальний», «найкращий» та інші.

У якості компенсації юрист попросив суму в розмірі 3-х тисяч доларів США. На даний час проходить розгляд цієї справи в одному із судів Гуанчжоу.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Новий патент на віртуальну реальність від Apple

Велика кількість запатентованих технологій Apple були реалізовані в iPhone, iPad і Mac. Але багато вигадок яблучних розробників так і не були реалізовані в їх продукції. Однією з таких технологій є віртуальна реальність. Деякий час тому в компанії Apple з'явився новий патент, що описує особливий проектор, який сканує приміщення, а потім використовує зібрані дані для моделювання […]

Українці створили Додаток, що дозволяє користувачам швидко «списатися» з найближчими закладами

Українські розробники створили незвичайний месенджер, за допомогою якого користувачі зможуть написати і поспілкуватися в форматі чату з представниками найближчий закладів, не обтяжуючи себе пошуком контактів. Сервіс отримав назву Spottle і поки доступний тільки для iOS-пристроїв, однак незабаром автори обіцяють випустити і Android-версію. Самі розробники називають своє творіння таким собі симбіозом WhatsApp і Foursquare. Принцип роботи […]

Mophie представила модульні чохли для iPhone 7/Plus

Модульність – прекрасне рішення. Частини таких аксесуарів подібні до змінних об’єктивів фотоапарату. Mophie розробила симпатичний чохол-конструктор для «сімки». Інновацій немає, зате зручно. До магніту на задній кришці чохла кріпляться накладки: акумулятор, гаманець-книжка або кардхолдер. Ціна чохла без накладок – $40. Накладки купуються окремо за $10. Але навряд, пластиковий чохол з магнітною кришкою виправдовує вартість, адже покупець платить […]