Цікаве дослідження було проведено Грехемом Спенсером з MacStories. В ході нього було вирахувано, скільки саме Google і Microsoft (а ще й Facebook з Adobe) – прямі конкуренти Apple – випускають додатків для софтових продуктів останніх. Всякі там Word, Minecraft або Outlook від Microsoft, або ж Maps і Gmail від, як можна здогадатися, Google відомі напевно більш ніж усім. Але от напевно мало хто знає, що ці двоє гігантів випускають «нишком» більш ніж півтори сотні додатків в App Store. В якості порівняння Грехем вирішив взяти додатки від Facebook і Adobe.

На сьогоднішній день компанія Microsoft має 92 додатки в магазині Apple. У Google і Adobe таких – 63. У Facebook – 31. Деякі з них вже не мають оновлень і вже малоймовірний той факт, що коли-небудь матимуть. Одним з таких є якесь Accompli, яке було куплено Microsoft'ом і перевидано як оновлене в Outlook для iPhone. Суть тенденції зводиться до того, що і Microsoft, і Google з Facebook після того, як додаток куплено і інтегровано, ним більше займатися не займаються. Як це можна споглядати на графіку нижче, де є помітне розходження між кількістю живих і тих додатків, що вже не подають такі ознаки.

Доречі, цікаво відзначити, що така чимала кількість додатків оновлюється наступним чином: Google приділяє обновочну увагу 44% додатків на місяць. Facebook оновлює 42%, Adobe – 41%. Всього трохи відстав Microsoft. Якщо розширювати рамки часу, то в лідери вирветься Facebook з 81% оновлень в App Store за три місяці.

Існує також велика різниця в IOS-пристроях, які використовуються компаніями. Особливо вона відчутна між Adobe і Facebook. Абсолютна більшість додатків останніх зроблена виключно під iPhone, тільки 8 штук універсальні. А ось у Adobe для iPhone є всього лише чотири додатки, ще 22 виключно для Ipad і вельми немало – 37 – універсальних. А в Google універсальні взагалі практично усі.

Забавно, що компанія Microsoft підтримує вже й ті самі Apple Watch (з такими програмами як Skype, PowerPoint і OneDrive), до яких є пара-трійка – Adobe Color CC, Adobe Creative Cloud і Behace – і від Adobe. По одному є й від Facebook (що б це могло бути, Instagram, зрозуміло) і від Google, що видало News&Weather буквально на днях.

Суцільна більшість з усіх додатків безкоштовні. З майже двох сотень штук свої кровні віддати доведеться тільки лише за 6, причому 4 з них належать кому б Ви подумали? Microsoft (ну і два, що залишилися від Adobe)

А що там щодо завантажень? Якщо вірити App Annie і їх звіту за березень 2015 року, Facebook, Microsoft і Google впевнено сидять у топ-10 загальної кількості завантажень в світі. Але, неважко здогадатися, що за вирученим прибутком в топ ніхто з цієї трійці, враховуючи всі їх обсяги безкоштовних додатків, не входить.

Що ж з усього вищесказаного можна зміркувати? І Google, і Microsoft, будучи головними конкурентами Apple ,, не гребують влазити в їх екосистему і сидіти собі там паразитами, просуваючи свій бізнес (безкоштовними додатками 🙂

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

IOS отримає відкриту beta-версію

Торік користувачі Apple зіткнулися з цілою низкою неприємних помилок при оновленнях на iOS 8 і наступних доповненнях. Настільки серйозних проблем вдалося уникнути з OS X Yosemite. Багато в чому завдяки публічному тестуванню операційної системи серед звичайних користувачів, а не тільки розробників. Влітку 2014 Apple вперше для себе запустила процес Public Beta для OS Х Yosemite. […]

iOS 7.1 создает проблемную работу Режима модема

От многих пользователей поступают жалобы на частые сбои в режиме работы модема, предоставляющего доступ к интернет сети на гаджетах, под управлением iOS 7.1. В связи с этим, на официальном форуме компании Apple содержится ветка, посвященная данной проблеме, которая насчитывает более 200 негативных комментариев и 20 000 просмотров. В основном пользователи сетуют на то, что после […]

Как придумали название “iPod”?

Самое интересное, что оно совершенно никак не связано со всем известными яблоками или другими любимыми фруктами Джобса))  Абсолютно нет! Название “iPod” пошло из фильма «2001: Космическая одиссея».  "Как это произошло?" – поинтересуетесь вы?! А вот он ответ:  когда то давным давно Стив Джобс собрал целую команду копирайтеров, как оказалось потом – среди них был и […]