Уже вп'яте поспіль корпорація з Купертіно очолює рейтинг американського видавництва Forbes як найдорожчий у світі бренд.


За оцінкою журналу тільки за цей рік ціна Apple-бренду зросла на цілих 17%, що дозволило дотягнути вартість до 145,3 мільярда доларів.

Друге місце в списку (власне, як і в 2014 році) займає Microsoft. Але вартість цього бренду, хоч і виросла на 10%, все одно в два рази менше! На почесному третьому місці опинився бренд інтернет корпорації Google. Його ціна на сьогоднішній день становить 65,6 мільярдів доларів. У п'ятірку увійшла тільки одна компанія, займається не технологічним виробництвом. Це, звичайно ж, Coca-Cola – виробник напоїв. Вартість її бренда за рік залишилася практично незмінною.

В цілому, ситуація, що склалася в минулому році не надто змінилася. Зі ста компаній, представлених у списку практично половину складають бренди американських компаній, дев'ять позицій залишилися за Німеччиною, трохи менше у Франції та Японії. Якщо дивитися по галузях, то не дивно, що найбільше число місць займають високотехнологічні марки, ну і автомобілебудування не надто відстає.
Автори самого списку Forbes повідомляють, що враховували прибутковість і дохід компаній за три роки і їх вплив на розвиток корпорацій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple опережает конкурентов по продажам смартфонов

В течение нескольких последних кварталов яблочная компания стремительно набирает обороты по числу своих реализованных смартфонов. Как показали данные сводной таблицы мировых продаж самых реализуемых брендов, которую накануне составили аналитики, Apple стоит на второй строчке, уступая пальму первенства только Samsung. Нужно сказать, что за прошлый год Samsung, Apple, Huawei, Lenovo, а также LG очень улучшили продажи […]

Японці навчили парасольку передбачати погоду

Японська компанія Fantastick створила «розумну» парасольку, яка попереджає господаря про особливості погодних умов. Гаджет отримав назву Jonas в честь англійського комерсанта і винахідника XVIII століття Джонаса Хенвея, який, як вважається, першим став використовувати парасольку для захисту від дощу. Jonas синхронізується з мобільним телефоном і в режимі онлайн передає на нього дані про прогноз погоди. Крім […]

lifecell запустив послугу за вибором номера

Національний телеком оператор lifecell оголосив про запуск послуги «Вільний номер», яка дозволить персоналізувати свій номер для кращого запам’ятовування або ідентифікації. При цьому опція не має на увазі роботу зі старим номером, тому актуальна скоріше для нових клієнтів оператора. Як повідомляється в офіційному прес-релізі, для активації «Вільного номера» необхідно «виконати три прості кроки: відвідати будь-який магазин […]