Уже вп'яте поспіль корпорація з Купертіно очолює рейтинг американського видавництва Forbes як найдорожчий у світі бренд.


За оцінкою журналу тільки за цей рік ціна Apple-бренду зросла на цілих 17%, що дозволило дотягнути вартість до 145,3 мільярда доларів.

Друге місце в списку (власне, як і в 2014 році) займає Microsoft. Але вартість цього бренду, хоч і виросла на 10%, все одно в два рази менше! На почесному третьому місці опинився бренд інтернет корпорації Google. Його ціна на сьогоднішній день становить 65,6 мільярдів доларів. У п'ятірку увійшла тільки одна компанія, займається не технологічним виробництвом. Це, звичайно ж, Coca-Cola – виробник напоїв. Вартість її бренда за рік залишилася практично незмінною.

В цілому, ситуація, що склалася в минулому році не надто змінилася. Зі ста компаній, представлених у списку практично половину складають бренди американських компаній, дев'ять позицій залишилися за Німеччиною, трохи менше у Франції та Японії. Якщо дивитися по галузях, то не дивно, що найбільше число місць займають високотехнологічні марки, ну і автомобілебудування не надто відстає.
Автори самого списку Forbes повідомляють, що враховували прибутковість і дохід компаній за три роки і їх вплив на розвиток корпорацій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Google переплутала мережу британської національної служби охорони здоров’я з ботнетом

Майже комічна ситуація склалася навколо роботи британської національної служби охорони здоров’я (National Health Service, NHS) в останні дні. Про проблему повідомили журналісти видання The Register, в розпорядженні яких опинився лист, написаний співробітниками IT-департаменту NHS. Послання зветься «Доступ до Google» і містить наступну інформацію: «Google періодично блокує доступ [до своїх сервісів] через обсяг трафіку, що генерується […]

Новий срібний дисплей для iPad Pro

Після виходу iPad Pro корпорація Apple вирішила впровадити в усі свої планшети технологію срібних дротів (AgNW) на заміну ITO-плівки, яку використовують сьогодні, повідомляє нам видавництво ETNews з Південної Кореї. Так само вони згадують, що в 2016 році ми зможемо побачити презентацію нового 12,9-дюймового планшета. Багато джерел вказують на те, що затримка виходу iPad Pro безпосередньо […]

Расти Apple China помогает

Первый квартальный отчёт Apple уже за плечами. Компания показала шикарный рост практически по всем региональным направлениям. И хотя наибольшая прибыль была традиционно получена с Америки, наиболее передовые темпы роста оказались у Китая. Трудяжки просто, The Great China!? Согласно отчётности Apple, в Китае было продано рекордное количество гаджетов за время праздников. На рисунке видно, что рост […]