Осінь 2014 для компанії Apple ознаменувалася не тільки презентацією нових продуктів, а й банкрутством одного з найважливіших партнерів. Як відомо, компанія GT Advanced не зуміла впоратися із замовленням на сапфірове скло, зіпсувала величезну кількість готового для обробки матеріалу і втратила 400 млн доларів.

Є інформація, що якби не провал GT Advanced, компанія Apple зуміла б випустити вже iPhone 6 і iPhone 6 Plus з сапфіровим склом, тоді як тепер проект перенесений на 2015 рік. Ім'я нового партнера поки не оголошується, але свої послуги вже пропонує головний китайський партнер Apple – компанія Foxconn.

У Мережі з'явилася інформація, що Foxconn планує побудувати дві спеціальні фабрики для виробництва сапфірового скла. Одну в Китаї, а іншу безпосередньо в США. Для реалізації проекту Foxconn потрібно до 2 млрд доларів. Судячи з усього, кошти будуть вкладені у виробництво після того, як компанії підпишуть контракт про співпрацю. Коментарів з боку Apple не надходило.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

VR-рукавички CaptoGlove полегшать взаємодію з віртуальними об’єктами

Однією з головних проблем віртуальної реальності в її нинішньому вигляді є те, що управління здійснюється за допомогою звичайних геймпадов або спеціальних контролерів, але користувач не може взаємодіяти з віртуальними об’єктами за допомогою рук, що псує враження від занурення. Компанія CaptoGlove розробила однойменні рукавички, які використовуються в якості контролера для шоломів віртуальної реальності Oculus Rift і HTC […]

Microsoft меняет б/у iPad на Surface с иголочки

Microsoft меняет б/у iPad на Surface с иголочки Идея создания планшетов Surface с треском провалилась – об этом уже догадались даже в штаб-квартире Microsoft. Из-за этого (в том числе, конечно) Стив Баллмер скоро может лишиться своего поста. Но компания не оставляет попыток увеличить свою «планшетную» долю на рынке. Microsoft предложила взамен старого iPad подарить новенький […]

Apple залишила позаду Android в сфері онлайн-шопінгу в «Чорну п’ятницю»

З поширенням портативних гаджетів мобільний шопінг стає все більш популярним нарівні зі звичним відвідуванням магазинів. Результати аналітичних досліджень говорять про те, що з iOS-пристроїв було здійснено 78,3% від загальної кількості всіх покупок на мобільних пристроях, в той час як операційною системою Android користувалися лише 21,5% користувачів. Аналітики говорять, що в «Чорну п’ятницю» близько 50% всіх […]