Ось хто безсмертний, так це студії ігр з Індії. Там такі своєрідні люди, які незважаючи ні на що, ні на які прогреси і зміни моди, по колишньому готують свої програми, з оформленням яке йде від серця. Такого роду іграшки не позбавлені оригінальності, пристойним управлінням або вельми колоритною зовнішністю – і такі ручні програми викладаються в мережу або задарма або за зовсім маленькі гроші. На підтвердження слів, написаних вище, вийшла гра «Poofies – Coloured Dots Flow Connecting And Pairing» від Індійської студії SHMUEL COHEN.

Гра за своїм жанром головоломка, але якщо вона і називається так, то не за те, що треба зламати голову, щоб зрозуміти, як в неї грати. Ні, з тим як грати все зрозуміло з першого разу. Гра полягає в необхідності так з'єднувати елементи один з одним і одних квітів у обмеженій ігровому полі, щоб отримані лінії не перетнули між собою, в цьому і є основна головоломная складова гри. По самому геймплею, це було єдине, що треба розповісти. Єдине, можу ще додати, що грати доводиться не з індивідуальними процесами, але це не означає, що гра стане не цікава. Чому – це і є головна особливість проекту.

Іграшка "Poofies – Coloured Dots Flow Connecting And Pairing" не наділена особливо сильними достоїнствами, у неї немає унікальності кожної окремої ігрової сесії, немає незвичайних або новаторських дизайнерських знахідок, але зате вона частково безкоштовна, і при цьому містить в собі величезне число рівнів. У неї упаковано п'ять наборів з рівнями, з різними складнощами проходження. Кожен з наборів містить в собі 75 ігр та якщо їх порахувати в цілому, то виходить 375 ігор. Чому я написав про часткову безкоштовності, та тому що, чи не оплачуючи можна грати з трьома наборами ігор, тобто 225 головоломок – досить багато. Заплативши ще всього $2, відкривається доступ і до решти пакетам.

Грати в Poofies легко, в сенсі зрозуміле управління, доступні меню, грати можна всередині пакету з будь головоломкою, не треба проходити все по порядку. Є звичайно й недоліки: у програмі закладено тільки безваріантно послідовність ходів, хоч за змістом їх може бути багато. Це призводить на простих рівнях до казусів, для прикладу, виконуючи умови, виходить правильний підсумок, а гра не розуміє про виграш. Очима дивимося і бачимо, все в порядку. Заходимо в підказки і бачимо інший спосіб з'єднання, з тим же результатом. Чесно кажучи, це істотне упущення, сподіваюся з часом гру поправлять.

Монетизація виконана традиційно, через рекламу, але ролики виходять делікатно, тільки в проміжках від однієї гри до іншої і ніколи під час вирішення головоломки. Загалом, студія SHMUEL COHEN попрацювала не погано, і продукт вийшов хорошим, відповідний очікуванням. Умови оплати досить демократичні, тільки для справжніх цінителів жанру. Решта повною мірою зможуть отримати задоволення і від безкоштовного варіанти гри. Індійці знову на висоті в своїй ніші.

UPDATE. Прога зараз вже коштує $2. 

Купити за $2.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Twitter выплатила $36 млн. из-за патентов IBM.

   Twitter выплатила $36 млн. из-за патентов IBM.    В четверг, Twitter опубликовала финансовой отчет за прошедший год. В документах указывается, что компании пришлось выплатить 36 млн. долларов из-за нарушения патентов IBM.     Как выяснилось, IBM отправила письмо в Twitter, в котором говорится о том, что компания нарушает минимум три патента IBM. В итоге руководство […]

Стів Возняк зізнався, що не є фанатом екосистеми Apple

Співзасновник американської компанії Apple, Стів Возняк, покинув компанію у 1981 році, однак до сьогоднішнього дня залишається її акціонером. Незважаючи на те, що формально він вважається працівником компанії, Стів не представляє компанію в засобах масової інформації та не відображає офіційну позицію Apple. Виступаючи на недавній конференції, Возняк заявив, що йому не подобається «бути прив’язаним до «яблучної» […]

У iOS 10 з’явився трьохпанельний інтерфейс для iPad Pro

Після конференції WWDC 2016 в адресу Apple посипалася критика за недостатню оптимізацію нової платформи iOS 10 під iPad Pro з 12,9-дюймовим екраном. Але тепер, коли перша тестова збірка виявилася у розробників, з'ясувалося, що компанія все ж внесла ряд змін. Вони не такі значні, як хотілося, проте це крок у правильному напрямку. Зміни в iOS 10 торкнулися двох […]