Молодий виробник смарт-годиника Pebble зумів у два рази перевершити власний рекорд по збору грошей на Kickstarter, а тепер ще й на $ 7 млн обійшов лідера. На два нових проекти, Pebble Time і Pebble Time Steel, вдалося зібрати більше $ 20 мільйонів при необхідних $ 500 тисячах. Це неймовірний рекорд для самого проекту – майже 80 тисяч клієнтів вже сплатили свої посилки і чекають товару протягом декількох місяців.

Зараз Pebble Time і Time Steel є рекордсменами і самого майданчика. Раніше лідерство утримував проект мобільного холодильника Coolest Cooler (більше $ 13 млн), а ще раніше перший рядок займав перший проект Pebble – смарт-годинник з однойменною назвою. Тоді вдалося залучити понад $ 10 млн.

Годинники Pebble отримали кольоровий екран, який зроблений на основі кольорових чорнил. Все управління,як і раніше, здійснюється за допомогою кнопок на бічній грані, але сам гаджет має повністю оновлений дизайн, а також нову операційну систему. Годинники обійдуться власникам в $ 199 і більше, тоді як минулі версії можна придбати вже за $ 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple знову робить рекламу з наших фотографій

Згадана ініціатива мала великий успіх в минулому році, відповідно традицію було вирішено продовжити. У кампанії використовуються фотографії від власників iPhone 6s і 6s Plus, зроблені камерами їх смартфонів. У планах у Apple – встановити в 26 країнах білборди, на яких будуть красуватися знімки 41 фотографа, причому як аматорів, так і професіоналів. У кампанії використовують 53 […]

Модельний ряд і терміни анонсу серії відеокарт Radeon RX 500

За інформацією ряду зарубіжних джерел, зокрема німецького ресурсу Heise, ще до прем’єри відеокарти Radeon RX Vega компанія AMD випустить серію адаптерів Radeon RX 500. З огляду на те, що на лаві запасних у «червоних» є тільки чіп Vega і, можливо, Polaris 12, передбачити склад нового сімейства нескладно. Як і минулорічні моделі RX 400, «500-і» Radeon […]

Apple розвісила білборди з фотографіями користувачів iPhone 6s по всьому світу

Apple запустила нову рекламну кампанію «Знято на iPhone 6s» з метою надихнути користувачів на творчість. Галерея Colors складається з декількох десятків робіт, зроблених на iPhone 6s і iPhone 6s Plus користувачами з різних країн світу. Якість і художня цінність знімків настільки високі, що Apple вирішила представити їх на величезних білбордах по всьому світу. Експозиція робіт […]