Карткові ігри виходять все частіше і частіше, і ми вже за звичкою чекаємо від них стандартної програми розваг. Однак Hand of Fate рве шаблон: тут немає онлайну і вбудованого магазину, зате є коктейль з текстового квесту, RPG, «настолки», власне, карткової гри і слешер. І коктейль цей вийшов дуже смачним.

Кожна партія в Hand of Fate – це окрема пригода, порівнянне з тим, що ми бачимо в текстових квестах і настільних іграх. Ваш герой вирушає здійснювати подвиги і вбивати якого-небудь «боса» – особливо злісне чудовисько, ватажка розбійників або скелетів і так далі. Але по дорозі з ним трапляється всяке. Можна наштовхнутися на вмираючого лицаря, який попросить наздогнати розбійників , що на нього напали, потрапити в лабіринт пасток, зустріти торговця, нарватися на натовп голодних селян, догодити в засідку.

Результат багатьох ситуацій (наприклад, шанс уникнути каменепаду) визначається випадково. Однак тут не треба кидати кубик, а маршрут пригод, на відміну від класичних «настолок», не відкритий і не відомий заздалегідь. Ігровим полем стають карти з вашої колоди. Остання містить зустрічі, події та екіпіровку, яка буде з'являтися в крамницях або видаватися в нагороду.

Перед партією ви самі визначаєте, якою буде ця колода, а потім викладаєте карти «сорочкою» догори. Пересуваєте фігурку героя по ним в будь-якому напрямку, перевертаєте і дивитися, що вас чекає – розборки з гоблінами-вершками, скриня зі скарбами або навіть зустріч з дияволом, який запропонує пройти певне випробування. Пересуваючи фігурку, потрібно дістатися до виходу, після чого починається наступний етап пригоди, – і так до фінального «боса». Переможете його, і ця карта додасться в колоду, а потім ви ще не раз зустрінетеся з даними супротивником.

Кожен хід герой витрачає одиницю провізії. Якщо вона закінчиться, то він почне поступово втрачати очки здоров'я і в підсумку помре від виснаження. Поповнити запаси можна в результаті знову ж якихось випадкових подій (або, навпаки, втратити, поділившись, наприклад, їжею з багатодітною матір'ю) або в крамницях торговців.

Тобто Hand of Fate – це практично настільна пригода, зміст якої ви визначаєте самі, але в якій при цьому велике значення має фактор випадковості. Причому, коли визначається шанс відкрити скриню або, приміром, втекти від голодних селян, починається така собі гра в наперстки. Вам показують чотири карти, дві з яких, припустимо, означають успіх, одна – провал, а остання – величезний провал. Потім їх перетасовують і пропонують вибрати одну. Так от, при належному бажанні і уважності можна простежити за потрібною і вказати її.

Однак крім цього Hand of Fate – це ще і видовищний рольовий екшен. Справа в тому, що кожен раз, коли вам випадає бій, дія переноситься на окрему арену. Ваш герой з усім купленим або зібраним спорядженням матеріалізується в повному і вельми симпатичному «три де» і кидається в бій. Він уміє блокувати удари і відображати пущені стріли щитом, перекидатися в різні боки, проводити комбо-атаки і активувати вміння на «гарячі» клавіші – вони використовують особливості зброї (наприклад, відкидають і оглушують всіх ворогів) або створюють яку-небудь корисну ауру.

Зрозуміло, що тут велике значення має екіпірування, і цей момент в Hand of Fate опрацьований на рівні повноцінної тривимірної RPG. Під час партії ви купуєте або отримуєте в нагороду різні види зброї, броні і магічною біжутерії – кільця, амулети і так далі. Практично всі мають особливі властивості, бонуси або штрафи. Є вогняна і крижана зброя, до якої особливо чутливі деякі види супротивників. Зустрічаються навіть «сети», такі як драконовий, що збільшує на 50% здоров'я персонажа. Крім того, в магічних крамницях і у деяких NPC можна отримати благословення або зняти прокляття.

Все це розгортається в двох режимах. У сюжетній кампанії ви поступово проходите пригоди з різними «босами», відкриваєте все нові і нові карти і перед кожним новим етапом редагуєте свою колоду. У «нескінченному» режимі таємничий незнайомець, який сидить навпроти, пропонує протриматися якомога довше: гра йде на рахунок, умови постійно погіршуються, використовуються всі карти. Саме цей режим найцікавіший і вважається основним.

Автори не збрехали: з'єднавши елементи різних жанрів і приправивши все це власними ідеями, в Hand of Fate вони дійсно по-своєму поглянули на карткові ігри. Іноді, звичайно, відчувається одноманітність ситуацій, але видаляти або надовго закидати Hand of Fate не хочеться, навпаки – вже наступного дня тягне повернутися назад, до нових пригод.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Постачальник Apple вклав $10 млн у розробника бездротової зарядки

Один з постачальників Apple Dialog Semiconductor інвестував $10 млн у Energous, компанію, що займається розробкою технології бездротової зарядки дальньої дії. CEO Energous Стів Різзон сподівається, що компанія буде продавати свої напрацювання під брендом Dialog. Останній поставляє Apple дві третини чіпів контролю живлення. Energous розробила технологію бездротової зарядки WattUp, що використовує радіочастоти для передачі енергії на […]

Apple тестувала збільшену батарею і золотий колір для MacBook Pro

За даними видання Bloomberg, яке посилається на обізнані джерела всередині компанії Apple, спочатку купертінівці хотіли оснастити MacBook Pro більш ємними акумуляторами і ще одним додатковим портом. Однак пізніше в компанії відмовилися від таких планів. Як повідомляють джерела, довгий час купертінівці тестували MacBook Pro з ємною батареєю, яка займала майже весь внутрішній простір в корпусі нового […]

Очередной баг от iPhone 6 Plus

После выхода iPhone 6 покупатели стремятся взять максимально возможную память устройства. Особую популярность имеет iPhone 6 Plus с 128 ГБ памяти. Сейчас перед создателями поставлен вопрос о массовых неполадках в работе их устройства. Причиной стал странный баг, самостоятельно перезапускающий систему даже в состоянии покоя. Также происходили неожиданные подвисания приложений на ios и os x, которые […]