Карткові ігри виходять все частіше і частіше, і ми вже за звичкою чекаємо від них стандартної програми розваг. Однак Hand of Fate рве шаблон: тут немає онлайну і вбудованого магазину, зате є коктейль з текстового квесту, RPG, «настолки», власне, карткової гри і слешер. І коктейль цей вийшов дуже смачним.

Кожна партія в Hand of Fate – це окрема пригода, порівнянне з тим, що ми бачимо в текстових квестах і настільних іграх. Ваш герой вирушає здійснювати подвиги і вбивати якого-небудь «боса» – особливо злісне чудовисько, ватажка розбійників або скелетів і так далі. Але по дорозі з ним трапляється всяке. Можна наштовхнутися на вмираючого лицаря, який попросить наздогнати розбійників , що на нього напали, потрапити в лабіринт пасток, зустріти торговця, нарватися на натовп голодних селян, догодити в засідку.

Результат багатьох ситуацій (наприклад, шанс уникнути каменепаду) визначається випадково. Однак тут не треба кидати кубик, а маршрут пригод, на відміну від класичних «настолок», не відкритий і не відомий заздалегідь. Ігровим полем стають карти з вашої колоди. Остання містить зустрічі, події та екіпіровку, яка буде з'являтися в крамницях або видаватися в нагороду.

Перед партією ви самі визначаєте, якою буде ця колода, а потім викладаєте карти «сорочкою» догори. Пересуваєте фігурку героя по ним в будь-якому напрямку, перевертаєте і дивитися, що вас чекає – розборки з гоблінами-вершками, скриня зі скарбами або навіть зустріч з дияволом, який запропонує пройти певне випробування. Пересуваючи фігурку, потрібно дістатися до виходу, після чого починається наступний етап пригоди, – і так до фінального «боса». Переможете його, і ця карта додасться в колоду, а потім ви ще не раз зустрінетеся з даними супротивником.

Кожен хід герой витрачає одиницю провізії. Якщо вона закінчиться, то він почне поступово втрачати очки здоров'я і в підсумку помре від виснаження. Поповнити запаси можна в результаті знову ж якихось випадкових подій (або, навпаки, втратити, поділившись, наприклад, їжею з багатодітною матір'ю) або в крамницях торговців.

Тобто Hand of Fate – це практично настільна пригода, зміст якої ви визначаєте самі, але в якій при цьому велике значення має фактор випадковості. Причому, коли визначається шанс відкрити скриню або, приміром, втекти від голодних селян, починається така собі гра в наперстки. Вам показують чотири карти, дві з яких, припустимо, означають успіх, одна – провал, а остання – величезний провал. Потім їх перетасовують і пропонують вибрати одну. Так от, при належному бажанні і уважності можна простежити за потрібною і вказати її.

Однак крім цього Hand of Fate – це ще і видовищний рольовий екшен. Справа в тому, що кожен раз, коли вам випадає бій, дія переноситься на окрему арену. Ваш герой з усім купленим або зібраним спорядженням матеріалізується в повному і вельми симпатичному «три де» і кидається в бій. Він уміє блокувати удари і відображати пущені стріли щитом, перекидатися в різні боки, проводити комбо-атаки і активувати вміння на «гарячі» клавіші – вони використовують особливості зброї (наприклад, відкидають і оглушують всіх ворогів) або створюють яку-небудь корисну ауру.

Зрозуміло, що тут велике значення має екіпірування, і цей момент в Hand of Fate опрацьований на рівні повноцінної тривимірної RPG. Під час партії ви купуєте або отримуєте в нагороду різні види зброї, броні і магічною біжутерії – кільця, амулети і так далі. Практично всі мають особливі властивості, бонуси або штрафи. Є вогняна і крижана зброя, до якої особливо чутливі деякі види супротивників. Зустрічаються навіть «сети», такі як драконовий, що збільшує на 50% здоров'я персонажа. Крім того, в магічних крамницях і у деяких NPC можна отримати благословення або зняти прокляття.

Все це розгортається в двох режимах. У сюжетній кампанії ви поступово проходите пригоди з різними «босами», відкриваєте все нові і нові карти і перед кожним новим етапом редагуєте свою колоду. У «нескінченному» режимі таємничий незнайомець, який сидить навпроти, пропонує протриматися якомога довше: гра йде на рахунок, умови постійно погіршуються, використовуються всі карти. Саме цей режим найцікавіший і вважається основним.

Автори не збрехали: з'єднавши елементи різних жанрів і приправивши все це власними ідеями, в Hand of Fate вони дійсно по-своєму поглянули на карткові ігри. Іноді, звичайно, відчувається одноманітність ситуацій, але видаляти або надовго закидати Hand of Fate не хочеться, навпаки – вже наступного дня тягне повернутися назад, до нових пригод.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

iPhone 6 немного улучшил позиции iOS в Европе

Сотрудники компании Kantar Worldpanel проанализировали рыночные доли самых популярных мобильных платформ среди пользователей 9 ведущих стран мира (США, Германия, Италия, Испания, Франция, Великобритания, Китай, Австралия и Япония). Цель исследования – определить изменение доли мобильной операционной системы iOS после старта продаж iPhone 6. Оказалось, что в годовом исчислении в большинстве стран действительно был зафиксирован рост доли […]

iPhone 7 vs iPhone 6s: хто голосніший

В iPhone 7 Apple відмовилася від порту мініджек, але в якості бонусу запропонувала власникам поліпшену аудіосистему. Вперше iPhone отримав відразу два динаміки і повноцінне стереозвучання. Автори тематичного ресурсу iClarified вирішили порівняти гучність чинного флагману iPhone 7 і випущеного у вересні минулого року iPhone 6s. Під час проведення експерименту хлопці скористалися шумоміром і провели три ключові виміри: […]

один коментар | 10.12.2016 23:29

Найпопулярніший відеоблогер в світі видалив свій канал з YouTube

Минулого тижня шведський відеоблогер Фелікс Чельберг, відомий більшості під ніком PewDiePie, оголосив про те, що збирається видалити свій YouTube-канал, який недавно переступив позначку в 50 мільйонів передплатників. Позавчора блогер повідомив в своєму Twitter, що видалить акаунт 9 грудня. Рішення про видалення облікового запису було прийнято блогером в зв’язку з тим, що його ролики стали набирати […]