Американський актор і репер Нік Кеннон дискредитував рекламну кампанію Samsung, в якій сам же бере активну участь, надіславши один із пов'язаних з нею твітів з iPhone.

Кеннон потрапив в неприємне становище, опублікувавши твіт з тегом # SamsungGS6 зі свого iPhone. Пізніше підпис був вилучений, однак скріншот з оригінальним записом поширився в Інтернеті. Відповідно до тексту твітта, призначеного для 5 мільйонів передплатників Кеннона, актор в захваті від «божевільної камери Galaxy S6».

Втім, помилка Кеннона не унікальна. Схожий прокол стався в 2013 році з главою оператора T-Mobile Джоном Леже. Він написав утішний твітт про Samsung Galaxy Note 3 зі свого новенького iPhone 5s. Щоб зам'яти скандал, Леже виклав фотографію всіх своїх пристроїв, зазначивши, що користується, як продукцією Apple, так і продукцією Samsung.

Однак тим самим Леже тільки погіршив ситуацію: його передплатники помітили, що на iPhone 5s встановлено кілька екранів додатків, і смартфон явно перебуває в активному використанні. У той же час Galaxy Note 3 начебто б поспіхом був поставлений на зарядку, а лежать на ньому годинник Galaxy Gear не подавали жодних ознак життя.

Телеведуча Опра Вінфрі прославилася тим, що рекламувала планшети Surface з iPad, а тенісист Давид Феррер зізнався в любові до Galaxy S4 з мобільника Apple. Таку ж помилку допустила і креативний директор BlackBerry Аліша Кіз – вона написала в мікроблог з iPhone. Згідно з умовами контракту, відома піаністка та композитор повинна користуватися тільки смартфонами канадського виробника.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

З’явився «хитрий» вірус для Mac

Експерти дослідницької компанії Cylance виявили malware в одній з топових реклам Google Adwords. Вона відображається при запиті «Google Chrome» на перших місцях, і веде нібито на офіційний сайт компанії. Насправді ж при переході за посиланням користувач macOS потрапляє на googlechromelive.com. На ньому розміщується підроблене посилання на завантаження браузера. Фахівці відзначають, що при відкритті посилання на скачування […]

Робота в Apple вже не так популярна

Здобувачі стали рідше віддавати перевагу «яблучної» компанії. Аналітики з видання The Guardian провели дослідження ринку праці. В результаті збору даних з рекрутингових агенств з’ясувалося, що останнім часом здобувачі рідше погоджуються на пропозиції від Apple. Звичайно, «купертіновского сім’я» має багато цікавого і привабливого, але є і ряд обмежень. Деякі фактори відштовхують потенційних працівників від вакансій Apple. Серед […]

Частка Китаю в електронній комерції – 40%

Частка Китаю в міжнародній електронній комерції сягнула до кінця 2016 року 39,2%. Обсяг транзакцій в країні піднявся в порівнянні з попереднім роком на 19,8% і склав 26,1 трильйонів юанів, повідомляє Міністерство торгівлі КНР. Ринок послуг, які обслуговують електронну комерцію, також виріс на 23,7% і досяг 2,45 трильйона юанів. Також в доповіді наголошується упевнене зростання числа […]